AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 Til de av dere som bruker livsstilsapp som lifesum ect. Funker det? Er det verdt å bruke tid og evt penger på? Hvilken bruker dere? Anonymkode: dd11f...d3f
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 Jeg bruker Lifesum og er fornøyd med den. Eneste er at jeg går på knekkebrøddietten om dagen, og får ikke justere daglig kaloriinntak til det jeg vil ha. Anonymkode: 66733...7dd
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #3 Skrevet 7. august 2018 Jeg har brukt lifesum over lengre tid, og er veldig fornøyd med den. Det er litt jobb i starten, men når man har premium abo kan man lagre oppskrifter og lett bruke senere. For min del synes jeg det er greit å følge med på makroene, slik at jeg får i meg nok og variert 😄 Man kan bestemme selv hvor mange kcal man ønsker å spise, og kan legge inn om man ønsker å synkronisere med aktivitetsklokke, og om treningskalorier skal trekkes fra på det daglige inntaket. Med andre ord, super app uansett hva målet er Anonymkode: ba47f...8ae
matrobot Skrevet 7. august 2018 #4 Skrevet 7. august 2018 Jeg bruker MyFitnessPal. Appen virker kanskje litt "kjedeligere" enn LifeSum, men den har alt jeg trenger. Jeg er strålende fornøyd med den og har ikke brukt en krone så langt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå