Gå til innhold

Er det noe vits å prøve å sjekke opp "evig ungkar"?

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til TS, er du 100% sikker på at han finner kvinner attraktive som sexpartner og livspartner? 

En helt annen ting, det finns også de mennesker som er aseksuelle - som helst vil bare ha venner. Men ikke kan tenke seg et forhold til et annet menneske der sex er en del av forholdet. At sex er ekkelt og de kan ikke forstå hvorfor noen elsker romantikk, kjærlighet og sex. Kanskje er han slik?

Kanskje er han lykkelig som singel og evig ungkar?

Anonymkode: 43046...241

Jeg er ikke sikker på noe som helst, og det er fint med ulike innspill, det kan hjelpe meg å prøve å tolke han fremover så jeg ikke trår feil. Jeg tror nemlig ikke å be han ut på dette tidspunktet er en god ide. Jeg setter pris på alle svar her. Jeg gleder meg masse til å se han igjen og håper jeg får han på tomannshånd en stund så jeg kan prøve å få til noen samtaler som kan gjøre oss bedre kjent og meg til å forstå. Om han er homo/aseksuell/uinteressert så tipper jeg at jeg som minimum får en god venn, og det er heller ikke å forakte! Bare at akkurat nå skulle jeg så gjerne ønske at han fant meg attraktiv og at vi ble forelsket så jeg får oppleve de følelsene igjen, den spenningen og med akkurat han siden han fremstår som en type menneske jeg har lyst til å ha et forhold til. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men har du faktisk prøvd deg på dem og fått beskjed om at de bare liker deg som en venn da eller? :P

Anonymkode: e7027...e86

Nei jeg prøver meg ikke på gutter. Det er jeg for sjenert til. Så da blir det friendzone for det meste 😉

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hekta på en evig ungkar i et år før jeg til slutt måtte avbryte relasjonen. Fantastisk flott mann, men når det nærmeste han klarte å være fysisk var og prikke meg på skulderen, så måtte jeg til slutt innse at det ikke var ham jeg kom til å stifte familie med. Nå er jeg samboer og han er fremdeles evig ungkar.

Anonymkode: 88f80...107

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var hekta på en evig ungkar i et år før jeg til slutt måtte avbryte relasjonen. Fantastisk flott mann, men når det nærmeste han klarte å være fysisk var og prikke meg på skulderen, så måtte jeg til slutt innse at det ikke var ham jeg kom til å stifte familie med. Nå er jeg samboer og han er fremdeles evig ungkar.

Datet dere? Eller visste du på annet vis at den evige ungkaren var interessert i deg romantisk?

Anonymkode: ffbe5...ba7

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Datet dere? Eller visste du på annet vis at den evige ungkaren var interessert i deg romantisk?

Vi møttes via en datingapp, så vi datet i hvert fall i begynnelsen. Han klarte til og med å bruke ordet "date", men ut over det så var det i praksis kun et vennskap med flørtende blikk.

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi møttes via en datingapp, så vi datet i hvert fall i begynnelsen. Han klarte til og med å bruke ordet "date", men ut over det så var det i praksis kun et vennskap med flørtende blikk.

Kanskje det var derfor du ble så hekta? Det vekket jaktinstinktet ditt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...