AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #21 Skrevet 7. august 2018 Kjenner noen slike jeg også, han ene er vel rundt 54, han vil helst ha ei i 20/begynnelsen av 30 årene. Hun må lage mat, vaske og gjøre rent i huset og får ikke lov å bli med på scooterkjøring på heia for det er kun for mannfolk. Han har hatt noen forhold, de pleier å vare noen uker. Anonymkode: fc390...2ad
Hengebuksvinet Skrevet 7. august 2018 #22 Skrevet 7. august 2018 Jeg tror at det ofte er litt tilfeldig hvem som blir innbarket ungkar. Det kan være den ene dama han ikke fikk, eller bare at han er litt kresen. I dag tror man det er er kvalitetstegn å ha ha hatt mange partnere, men er det nødvendigvis det? 1
McMary Skrevet 7. august 2018 #23 Skrevet 7. august 2018 (endret) 27 minutter siden, SS skrev: Jeg tror at det ofte er litt tilfeldig hvem som blir innbarket ungkar. Det kan være den ene dama han ikke fikk, eller bare at han er litt kresen. I dag tror man det er er kvalitetstegn å ha ha hatt mange partnere, men er det nødvendigvis det? Jeg synes ikke det er et kvalitetstegn med mange partnere, trodde ikke det var det for folk flest heller. Synes det er litt rart når det tilsynelatende ikke har vært noe på lang tid, men kanskje han bare er "kresen", som jo egentlig bare betyr at han ikke får følelser så lett og ikke vil ha forhold uten. Jeg ville jo ikke hatt kjæreste bare for å ha det jeg heller. Det kan jo også være at han har hatt masse forhold som ung og gikk lei av damegreier. Jeg får se om jeg kan "vekke" han. Når jeg tenker meg om så var det noen ganger i fjor hvor jeg møtte blikket hans når jeg så opp, og han vek ikke, men siden han ikke prøvde å bli kjent med meg synes jeg bare det var rart, jeg tok det ikke som interesse. Endret 7. august 2018 av McMary
McMary Skrevet 7. august 2018 #24 Skrevet 7. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Uansett er det kanskje én type menn jeg kan se for meg som sliter: Det er dem som verken tør å sjekke opp selv, eller ta ballen når en kvinne forsøker å sjekke opp ham. Anonymkode: ffbe5...ba7 Det siste er jeg redd for. Enten fordi han kanskje ikke forstår hva som skjer, eller at han ikke tør av uvisse grunner eller fordi vi tross alt skal henge sammen pga felles hobby og han er redd for at det blir kleint hvis det ikke funker mellom oss. 😕
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #25 Skrevet 7. august 2018 38 minutter siden, SS skrev: Jeg tror at det ofte er litt tilfeldig hvem som blir innbarket ungkar. Det kan være den ene dama han ikke fikk, eller bare at han er litt kresen. I dag tror man det er er kvalitetstegn å ha ha hatt mange partnere, men er det nødvendigvis det? Jeg har aldri noensinne hørt noen hevde det som et kvalitetstegn å ha hatt mange partnere. Derimot er det vel regnet som et kvalitetstegn å ha vært i noen få, langvarige forhold. Anonymkode: ffbe5...ba7 1
Xcase33 Skrevet 7. august 2018 #26 Skrevet 7. august 2018 19 hours ago, AnonymBruker said: Damer kan ikke havne i friendzone. Det er et fenomen forbeholdt menn. 95% sjans for at han er ufrivillig singel. 5% sjans for at det er selvvalgt. HAn er mest sannsynlig ufrivillig singel fordi han ikke har evner til å knytte relasjoner. Enten er han en skikkelig raring (hold deg unna) eller så har han en psykisk diagnose (hold deg unna). Anonymkode: 75cb5...8fb Veldig enig i dette...
Xcase33 Skrevet 7. august 2018 #27 Skrevet 7. august 2018 19 hours ago, AnonymBruker said: Over tid har jeg blitt kjent med en mann som nærmer seg 50 og er singel, jeg liker han bedre for hver gang vi møtes. Til å begynne med virket han ganske kjedelig fordi han aldri tok initiativ til å snakke med meg eller holde samtalen i gang om jeg begynte. Men nå prater vi og han har begynt å vise at han bryr seg. Vi er ikke der at jeg har spurt om han har hatt noen lange forhold, men ut fra litt detektivarbeid ser det ikke ut som han har hatt noen forhold av varighet, eller kanskje det bare er lenge siden. Jada, jeg kan prøve å la det eskalere forsiktig, men det går ikke helt unna i svingene. Mulig jeg er i frendzone selvfølgelig. Har ikke lyst til å dumme meg ut ved å være direkte siden vi skal være i samme hobby-miljø også fremover. Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med å sjekke opp (altså, han er kjærestematerie) en mann som tilsynelatende er evig ungkar? Er det fordi han ikke vil ha kjæreste mon tro? Kanskje kan han ikke bli forelsket? Eller er det fordi han er en rolig type, kanskje litt sjenert til og med, og andre damer bare har gitt opp? Noen som vil dele noen tanker? Anonymkode: d492a...412 Det er ganske få single damer uten uattraktiv bagasje...så godt mulig at han gitt opp sånn sett. Forstår han på den måten...
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #28 Skrevet 7. august 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Damer kan ikke havne i friendzone. Det er et fenomen forbeholdt menn. 95% sjans for at han er ufrivillig singel. 5% sjans for at det er selvvalgt. HAn er mest sannsynlig ufrivillig singel fordi han ikke har evner til å knytte relasjoner. Enten er han en skikkelig raring (hold deg unna) eller så har han en psykisk diagnose (hold deg unna). Anonymkode: 75cb5...8fb Jo damer havner i friendzone de også, jeg har blitt det. Hva i all verden får deg til å se så feil på ting ? Anonymkode: 602d4...b9c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #29 Skrevet 7. august 2018 Jeg har vært på date med en slik mann, ti år eldre enn meg, aldri noen forhold av lengre varighet. Åpenbart interessert i meg, ville veldig gjerne treffe meg. Jeg inviterte til og med spontant på besøk til fyren, hjemme hos ham. Selv ikke da vi så film i sofaen turte han å være borti meg. Så da gadd jeg ikke. Jeg orker ikke å trenge meg på, det er usexy med en slik total mangel på initiativ og evne til å ta et hint. Jeg hadde jo lagt alt til rette for ham, men han ga meg ingenting tilbake. Anonymkode: c6aeb...d00 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #30 Skrevet 7. august 2018 14 hours ago, AnonymBruker said: Mange flotte menn der ute som er for sjenerte, ikke så opptatt av festing og drikking osv. Ja, men oss er det tydeligvis ingen som er særlig interesserte å satse på. Jeg er faktisk en diamant selv, men det ser ikke ut til at det er så mange som ser det. De tror jeg bare er en random kullbit, men det er bare fordi at ingen så langt har tatt seg tid til å undersøke meg. Hvordan skal jeg liksom klare å komme meg ut av den mørke gruven for egen hånd, når ingen ser meg for den jeg er? Anonymkode: ecad3...d5f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #31 Skrevet 7. august 2018 Til TS, er du 100% sikker på at han finner kvinner attraktive som sexpartner og livspartner? Det kan godt være at han er i det berømmelig "Skapet", og ikke tør å leve ut sitt egentlig jeg. Kanskje drømmer han om å finne en mann å dele livet med, men han tør ikke - fordi han er redd for hva folk kan si og gjøre? At han er så redd for at noen skal oppdage at han er homofil - at han spiller introvert? Og velger derfor å være singel og evig ungkar fordi han er redd for at hvis han krøp ut av skapet så ville de få rundt ham kutte av ham hånden og mobbe ham. Er mange homofile menn som har det på denne måten. Homofile kvinner har det kanskje litt lettere å spille "heterofile" enn homofile menn å spille heterofil. De får rett og slett ikke ereksjon i nærheten av kvinner. En naken kvinne gir de ingen reaksjon seksuelt. Enhver kvinne kan late som hun er hetero, og fake. Så det er lettere skjule for en kvinne i skapet at hun er homofil. En helt annen ting, det finns også de mennesker som er aseksuelle - som helst vil bare ha venner. Men ikke kan tenke seg et forhold til et annet menneske der sex er en del av forholdet. At sex er ekkelt og de kan ikke forstå hvorfor noen elsker romantikk, kjærlighet og sex. Kanskje er han slik? De er mennesker de også, de må få leve sitt liv. Har inntrykk av at mange har den holdningen at alle skal leve ut sin legning som homofil, bifil eller heterofil. Men for de som er i Skapet er det kanskje ikke så enkelt - fordi de er redd for hva andre synes og sier. Og aseksuelle er kanskje fornøyd med å være alene, men ønsker venneforhold. Så til noen som skrev at menn ikke kan friendzone en kvinne. Ok er alle menn heteroseksuelle hingster? Der penis står bare en kvinne står ved siden av en? Selv en heterofil mann kan friendzone en kvinne, hvis den kvinnen ikke får det til å rykke i penis eller at hjertet slår fortere, og man ser for seg å bli gammel med den kvinnen! Enhver kvinne er ikke potensielt mor til mine barn eller en person jeg har lyst til å dele alt med livet eller bo sammen med. Men du har noen aspekter ved deg, som underholder meg som menneske - akkurat som kompisene mine. Jo kvinner kan bli friendzonet av menn. Vi menn er nok mer komplekse enn hva kvinner tror - men vi spiller kanskje tøffere fordi vi er reddere for å bli latterliggjort - og derfor spiller vi en akseptert rolle eller en rolle vi tror er akseptert - en enkel hardbarka mann med enkle behov. Kanskje er han lykkelig som singel og evig ungkar? Fordi menn ikke sjekker dere kvinner opp når menn er single, så gir dere plutselig en mann en psykiatrisk diagnose når dere ikke ser han i et romantisk forhold med en kvinne eller mann, og ikke vil ha dere heller. Det kan være at han er i skapet og vil helst være der, han er akseksuell, han syns du er ikke noe som han tenner på - du er en kompis, han er veldig introvert, han er redd for følelser, han trives med å være singel og fri eller han har blitt brent stygt i kjærlighetslivet og stoler derfor ikke på kvinner i et og alt. Hilsen en lykkelig gift heterofil men panseksuell mann. Anonymkode: 43046...241 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #32 Skrevet 7. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jo damer havner i friendzone de også, jeg har blitt det. Hva i all verden får deg til å se så feil på ting ? Anonymkode: 602d4...b9c Det er ulogisk gitt premisset om at menn og kvinner ikke kan være venner fordi mannen alltid vil hoppe på sjansen til å ligge med henne. Ergo kan ikke kvinner havne i en friendzone. Anonymkode: 75cb5...8fb
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #33 Skrevet 7. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært på date med en slik mann, ti år eldre enn meg, aldri noen forhold av lengre varighet. Åpenbart interessert i meg, ville veldig gjerne treffe meg. Jeg inviterte til og med spontant på besøk til fyren, hjemme hos ham. Selv ikke da vi så film i sofaen turte han å være borti meg. Så da gadd jeg ikke. Jeg orker ikke å trenge meg på, det er usexy med en slik total mangel på initiativ og evne til å ta et hint. Jeg hadde jo lagt alt til rette for ham, men han ga meg ingenting tilbake. Anonymkode: c6aeb...d00 Så du inviterte til film, og da var din rolle ferdigspillt? Resten skulle han ordne? Anonymkode: 02559...693 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #34 Skrevet 7. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Til TS, er du 100% sikker på at han finner kvinner attraktive som sexpartner og livspartner? Det kan godt være at han er i det berømmelig "Skapet", og ikke tør å leve ut sitt egentlig jeg. Kanskje drømmer han om å finne en mann å dele livet med, men han tør ikke - fordi han er redd for hva folk kan si og gjøre? At han er så redd for at noen skal oppdage at han er homofil - at han spiller introvert? Og velger derfor å være singel og evig ungkar fordi han er redd for at hvis han krøp ut av skapet så ville de få rundt ham kutte av ham hånden og mobbe ham. Er mange homofile menn som har det på denne måten. Homofile kvinner har det kanskje litt lettere å spille "heterofile" enn homofile menn å spille heterofil. De får rett og slett ikke ereksjon i nærheten av kvinner. En naken kvinne gir de ingen reaksjon seksuelt. Enhver kvinne kan late som hun er hetero, og fake. Så det er lettere skjule for en kvinne i skapet at hun er homofil. En helt annen ting, det finns også de mennesker som er aseksuelle - som helst vil bare ha venner. Men ikke kan tenke seg et forhold til et annet menneske der sex er en del av forholdet. At sex er ekkelt og de kan ikke forstå hvorfor noen elsker romantikk, kjærlighet og sex. Kanskje er han slik? De er mennesker de også, de må få leve sitt liv. Har inntrykk av at mange har den holdningen at alle skal leve ut sin legning som homofil, bifil eller heterofil. Men for de som er i Skapet er det kanskje ikke så enkelt - fordi de er redd for hva andre synes og sier. Og aseksuelle er kanskje fornøyd med å være alene, men ønsker venneforhold. Så til noen som skrev at menn ikke kan friendzone en kvinne. Ok er alle menn heteroseksuelle hingster? Der penis står bare en kvinne står ved siden av en? Selv en heterofil mann kan friendzone en kvinne, hvis den kvinnen ikke får det til å rykke i penis eller at hjertet slår fortere, og man ser for seg å bli gammel med den kvinnen! Enhver kvinne er ikke potensielt mor til mine barn eller en person jeg har lyst til å dele alt med livet eller bo sammen med. Men du har noen aspekter ved deg, som underholder meg som menneske - akkurat som kompisene mine. Jo kvinner kan bli friendzonet av menn. Vi menn er nok mer komplekse enn hva kvinner tror - men vi spiller kanskje tøffere fordi vi er reddere for å bli latterliggjort - og derfor spiller vi en akseptert rolle eller en rolle vi tror er akseptert - en enkel hardbarka mann med enkle behov. Kanskje er han lykkelig som singel og evig ungkar? Fordi menn ikke sjekker dere kvinner opp når menn er single, så gir dere plutselig en mann en psykiatrisk diagnose når dere ikke ser han i et romantisk forhold med en kvinne eller mann, og ikke vil ha dere heller. Det kan være at han er i skapet og vil helst være der, han er akseksuell, han syns du er ikke noe som han tenner på - du er en kompis, han er veldig introvert, han er redd for følelser, han trives med å være singel og fri eller han har blitt brent stygt i kjærlighetslivet og stoler derfor ikke på kvinner i et og alt. Hilsen en lykkelig gift heterofil men panseksuell mann. Anonymkode: 43046...241 Jeg tenker også at mange av disse menna er i skapet. Hilsen hetero kvinne Anonymkode: 9dd16...9bc
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #35 Skrevet 7. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært på date med en slik mann, ti år eldre enn meg, aldri noen forhold av lengre varighet. Åpenbart interessert i meg, ville veldig gjerne treffe meg. Jeg inviterte til og med spontant på besøk til fyren, hjemme hos ham. Selv ikke da vi så film i sofaen turte han å være borti meg. Så da gadd jeg ikke. Jeg orker ikke å trenge meg på, det er usexy med en slik total mangel på initiativ og evne til å ta et hint. Jeg hadde jo lagt alt til rette for ham, men han ga meg ingenting tilbake. Anonymkode: c6aeb...d00 Tror kanskje du har misforstått noe. Det er ikke så lett å være mann. Han tenkte sikkert metoo og hele den pakka om han hadde prøvd seg. Anonymkode: f31ea...456 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #36 Skrevet 7. august 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Damer kan ikke havne i friendzone. Det er et fenomen forbeholdt menn. 95% sjans for at han er ufrivillig singel. 5% sjans for at det er selvvalgt. HAn er mest sannsynlig ufrivillig singel fordi han ikke har evner til å knytte relasjoner. Enten er han en skikkelig raring (hold deg unna) eller så har han en psykisk diagnose (hold deg unna). Anonymkode: 75cb5...8fb Jeg er isf blant de 5%:-) Anonymkode: 4f4d4...e9a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #37 Skrevet 7. august 2018 18 timer siden, McMary skrev: Dette her var jo et fantastisk positivt svar i mine øyne. 😄 Han bare går og venter på å bli sjekket opp. Da bare cruiser jeg dette inn. Det er vel sjelden en mann fyller 50 og har gått og "ventet på å bli sjekket opp". Sannsynligvis har han sjekket opp kvinner før (med mindre han er jomfru), og det er en grunn til at han ikke har gått videre med dem. Anonymkode: f0cca...613
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #38 Skrevet 7. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du inviterte til film, og da var din rolle ferdigspillt? Resten skulle han ordne? Anonymkode: 02559...693 Når hun har tatt første steg, er det naturlig at han tar neste, ja. Romantikk skjer i samspill. Anonymkode: ffbe5...ba7
Coronas Skrevet 7. august 2018 #39 Skrevet 7. august 2018 På 6.8.2018 den 18.47, AnonymBruker skrev: Joda absolutt mulig å gå i vennefella som dame, har opplevd det selv. Anonymkode: a2a86...84b Jeg er det også. Mine beste venner er som regel gutter 😍
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #40 Skrevet 7. august 2018 2 hours ago, Coronas said: Jeg er det også. Mine beste venner er som regel gutter 😍 Men har du faktisk prøvd deg på dem og fått beskjed om at de bare liker deg som en venn da eller? :P Anonymkode: e7027...e86 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå