Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2005 #1 Skrevet 10. mars 2005 Ikke jeg.. Det syns jeg er turn-off. MEN, selfølgelig.. om min mister hår når han blir eldre gjør ingenting. Men trist om han hadde lite hår (måne) når han var 20-30 år...
Gjest Daniella_ Skrevet 10. mars 2005 #2 Skrevet 10. mars 2005 Så siden du ikke kan være sammen med en med lite hår på hodet, skal du da gjøre det slutt den dagen han evt mister hår? Eller kommer sexlivet deres til å dabbe av? Siden du syns det er turn off? Ja jeg kunne vært sammen med en med lite hår. Selvfølgelig er det finere med, men mange menn mister hår med alderen akkuratt som at puppene våres blir slappere med åra. Sånn er det.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #3 Skrevet 10. mars 2005 Tror du må være den mest usakelig, men morsomste personen her inne. For min egen del er det det indre som teller hos en person. Synes det kan være sexy både med og uten hår, men tenner nå mest på en sexy personlighet, jeg da.......
Gjest Nefertiti Skrevet 10. mars 2005 #4 Skrevet 10. mars 2005 Selvfølgelig! Noe annet vil jo være å si at utseende teller alt. Men om man begynner å miste hår når man er ung, synes jeg det er finest om man klipper håret på hodet helt helt kort. Det er faktisk ganske sexy
Gjest snerpete? Skrevet 10. mars 2005 #5 Skrevet 10. mars 2005 Det kunne jeg godt - eller det vil si - det er jeg. Mannen min begynte å miste håret da han var 22 år. Nå er restene barbert bort og jeg synes han er skikkelig sexy og macho, jeg da
Siam Skrevet 10. mars 2005 #6 Skrevet 10. mars 2005 Jeg har ikke noe i mot menn med lite hår, heller tvert i mot faktisk.
Gjest Moonshadow Skrevet 10. mars 2005 #7 Skrevet 10. mars 2005 Har faktisk vært det for noen år siden.
Gjest manic Skrevet 10. mars 2005 #8 Skrevet 10. mars 2005 Det spiller ingen rolle! Eneste grunn til til at jeg ikke ville vært sammen med en person var om personen lot seg styre av overfladiske ytre trekk ala "Jeg kunne aldri vært sammen med ei jente med veldig små pupper, det er skikkelig turnoff" Slike mennesker er turnoff.
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2005 #9 Skrevet 10. mars 2005 Så siden du ikke kan være sammen med en med lite hår på hodet, skal du da gjøre det slutt den dagen han evt mister hår? Eller kommer sexlivet deres til å dabbe av? Siden du syns det er turn off? Ja jeg kunne vært sammen med en med lite hår. Selvfølgelig er det finere med, men mange menn mister hår med alderen akkuratt som at puppene våres blir slappere med åra. Sånn er det. Jeg sa jo at det ikke gjør noe når han mister håre SENERE. Men hadde ikke falt for ham om han hadde lite hår, når jeg traff han.
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2005 #10 Skrevet 10. mars 2005 Tror du må være den mest usakelig, men morsomste personen her inne. For min egen del er det det indre som teller hos en person. Synes det kan være sexy både med og uten hår, men tenner nå mest på en sexy personlighet, jeg da....... Vet om mange som ikke tenner på det. Og så en lignende tråd her inne en stund tilbake, der de fleste sa de syns det er liiiite tiltrekkende. Men ser ikke noe til dem nå.
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2005 #11 Skrevet 10. mars 2005 Det kunne jeg godt - eller det vil si - det er jeg. Mannen min begynte å miste håret da han var 22 år. Nå er restene barbert bort og jeg synes han er skikkelig sexy og macho' date=' jeg da [/quote'] Ja, det er faktisk det beste de kan gjøre syns jeg.
Laban Skrevet 10. mars 2005 #12 Skrevet 10. mars 2005 Det må da være lov å synes noe er skikkelig turn-off uten å bli beskyldt for å være overfladisk? De fleste har noe de bare ikke tenner på, for eksempel ekstrem kroppsvekt (i den ene eller andre retningen) eller vannvittige mengder kroppshår... Skal tilstå at jeg ikke blir så kjempeklar når jeg snakker med en fyr som har så mye kroppshår at jeg finner det i vinglasset mitt...
Gjest manic Skrevet 10. mars 2005 #13 Skrevet 10. mars 2005 Jeg synes det skal være lov å foretrekke noe framfor noe annet. Men jeg synes det er overfladisk og la seg styre helt og fullt av ytre kvaliteter, og være så opptatt av at menn med lite hår er ekkelt at man lager en tråd for å fortelle alle,inkludert de som sitter hjemme med dårlig selvtillit p.g.a sitt hår, hvor turn-off dette er. Jeg mener at slike tråder er idiotiske og gjør mere vondt enn bra. Meg om det Jeg finner det meningsløst å henge ut visse typer utseende som man som regel ikke kan gjøre så mye med.
Dødspingvinen Skrevet 10. mars 2005 #14 Skrevet 10. mars 2005 Ja, det har jeg ingen problemer med. Mannen er 24 og begynner allerede å bli litt tynn der oppe. Har gitt han beskjed om at det ikke gjør noen ting, men om han begynner med hentesveisen stikker jeg I familien min (på morsiden) mistet alle mennene håret veldig tidlig. Onkel var skallet når han var 19. Så jeg har alltid vært vant til at håret forsvinner fra gutta.
Arkana Skrevet 10. mars 2005 #15 Skrevet 10. mars 2005 Jeg ikke bare kunne, jeg er sammen med en som har lite hår på hodet, og det hadde han da jeg traff ham også. Han barberer det helt kort (et par mm) og er både kjekk og sexy. Håret er ikke det som avgjør hvor tiltrekkende en mann er.
Gjest Daniella_ Skrevet 10. mars 2005 #16 Skrevet 10. mars 2005 Jeg sa jo at det ikke gjør noe når han mister håre SENERE. Men hadde ikke falt for ham om han hadde lite hår, når jeg traff han. Men siden det er turn-off for deg så regner jeg med at sexlysten forsvinner den tiden håret forsvinner?
Potetskrell Skrevet 10. mars 2005 #18 Skrevet 10. mars 2005 Nå blir vi alle eldre etterhvert og det er faktisk svært vanlig at menn med 30+ år på baken (og gjerne noen år yngre enn det også) får mindre hår etterhvert, det må man bare regne med.
pusla Skrevet 10. mars 2005 #19 Skrevet 10. mars 2005 Helt uproblematisk for meg, menn som barberer det veldig kort er sexy synes jeg (ikke alle da, men mange kler det faktisk). Hentesveis, derimot, ville jeg kanskje protestert litt mot
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2005 #20 Skrevet 10. mars 2005 Jeg ikke bare kunne' date= jeg er sammen med en som har lite hår på hodet, og det hadde han da jeg traff ham også. Han barberer det. Håret er ikke det som avgjør hvor tiltrekkende en mann er. Samme her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå