AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #21 Skrevet 6. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ah, som jeg kjenner meg igjen i de tankene, du aner ikke. Om han siste jeg skrev med og møttes litt tenkte jeg at han skrev til meg siden de 10 damene han hadde skrevet til først ikke var ledige for kvelden og at han så på meg som nødløsningen sin, og jeg ghostet han etter det. Trist at man blir så ødelagt av dårlig selvtillit og dårlige erfaringer at slikt kan ødelegge et pontensielt forhold. Syns også du skal sende en uskyldig melding bare for å høre, men om du virkelig ikke vil er det kanskje lurt å blokke han fra steder så du kommer deg lettere videre, det har jo gått 2 år og burde ikke lenger stå i veien for nye flammer. Anonymkode: a16b9...39a hva om han også tenker litt på meg? lurer på hva dette var. Er det ikke da litt passiv-aggressivt å blokke? jeg vil ikke det faktisk, for da er sjansen mindre for at jeg hører fra han igjen. og da kan jeg også risikere å analysere hvorfor han ikke sender en sms eller oppsøker meg andre steder. men det går jo bra for meg. jeg er vant til å ha det sånn. og tenk før, da var jeg forelsket i folk jeg gikk i klasse med osv, da måtte jeg gå videre selv om jeg så de hver dag. i tillegg, hvis følelser er ekte så kommer man over en person om den nye flammen er sterk nok..tenker jeg Anonymkode: 9fc4a...626
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #22 Skrevet 7. august 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: hva om han også tenker litt på meg? lurer på hva dette var. Er det ikke da litt passiv-aggressivt å blokke? jeg vil ikke det faktisk, for da er sjansen mindre for at jeg hører fra han igjen. og da kan jeg også risikere å analysere hvorfor han ikke sender en sms eller oppsøker meg andre steder. men det går jo bra for meg. jeg er vant til å ha det sånn. og tenk før, da var jeg forelsket i folk jeg gikk i klasse med osv, da måtte jeg gå videre selv om jeg så de hver dag. i tillegg, hvis følelser er ekte så kommer man over en person om den nye flammen er sterk nok..tenker jeg Anonymkode: 9fc4a...626 Ikke passiv-aggressivt å blokke/fjerne når du kun gjør det for å glemme han og komme deg videre men om du ikke vil glemme han så lar du jo være, bare ikke håp for mye på kontakt fra han, selv om han skulle tenke på deg er det ikke sikkert han tør å ta kontakt nå som han tenker at du ikke er interessert i han. Anonymkode: a16b9...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå