AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 Vi har datet i ca 2 måneder nå. Dvs hele sommeren. På grunn av at vi begge har vært på ferie, OG at vi bor i forskjellige byer (ca en time kjøretur) så har vi truffet hverandre ca en gang i uka. Forrige uke var vi begge ferdig med feriene og tilbake på jobb og «vanlig liv» igjen. Og nå vil han plutselig treffes mye mer enn før.. vi har truffet hverandre annenhver dag siste uka nå, noe jeg synes er altfor mye. Så i dag da han spurte om han kunne komme på besøk, så sa jeg at jeg hadde planer. Mest fordi jeg ikke gidder å dusje, sminke meg osv men også fordi jeg synes det er litt deilig med daffing alene! Er dette et stort rødt flagg? At jeg ikke vil være med han mest mulig? Kan vel også nevnes at jeg har vært singel i nærmere 10 år og er veldig vant til å være alene i mitt eget selskap. Og trives jo med det. Allikevel vil jeg jo også ha en kjæreste.. Anonymkode: b3f4a...a34 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 Hvorfor må du sminke deg når du er hjemme? Anonymkode: 55319...3b5 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #3 Skrevet 6. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor må du sminke deg når du er hjemme? Anonymkode: 55319...3b5 Hun mente vel at hun måtte sminke seg hvis daten skulle komme på besøk. Anonymkode: 3b48a...14a 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #4 Skrevet 6. august 2018 Det virker ikke som om du er så avslappet rundt ham. Anonymkode: 082a2...dc7 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #5 Skrevet 6. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det virker ikke som om du er så avslappet rundt ham. Anonymkode: 082a2...dc7 Avslappet og avslappet. Nei, føler ikke jeg kan gå rundt som en dass og slafse chips og se på reality TV når han er her. Er fremdeles i starten av forholdet, så vil jo se fin ut og vi gjør jo ting som begge liker; enten om det er å se film eller bare sitte og snakke. Vel og ha sex. Synes bare det er litt deilig med litt tid alene. Anonymkode: b3f4a...a34
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #6 Skrevet 6. august 2018 Annenhver dag kan bli litt mye for meg og. Jeg vil jo også variere, treffe venner og familie, samt ha noen alenedager. Anonymkode: e01dd...527 1
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 6. august 2018 #7 Skrevet 6. august 2018 2 måneder er lenge nok til å begynne å bli mer som seg selv igjen, f.eks. angående behovet for rom. Det er ikke nødvendigvis et rødt flagg at du ikke vil være med ham hele tiden. Jeg vil si det kommer helt an på hvordan han reagerer. Hvis han har sitt eget liv, og det er ikke noe stress, så er jo det positivt, men hvis han dytter og småfurter, er det ikke det. Dette er en god shit test.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #8 Skrevet 6. august 2018 Jeg ser greia, egentlig. Jeg bor alene og er superensom, til tider, men samtidig så har jeg noen jeg treffer en sjelden gang, men allikevel så kan det noen ganger føles mer fristende å si at jeg ikke har tid, enn å komme seg ut av joggebuksa, eller kle på seg noe i det hele tatt i disse tider, og fortsette med mine greier, enn å gjøre meg klar for besøk. Jeg sliter med å balansere "holder på å dø av ensomhet", og "vil gjøre det som passer meg når det passer meg". Anonymkode: 6d27a...11b
Peaches Skrevet 6. august 2018 #9 Skrevet 6. august 2018 Pleier man ikke å vise sitt sanne, usminkede selv etter to måneder da? Jeg begynner i hvert fall å bli temmelig lei av å dolle meg opp hver gang, hvorfor ikke ta en avslappet date hjemme hos deg uten noe særlig forberedelser? En liten hemmelighet er at gutter flest liker når jenter føler seg komfortable nok til å gå uten sminke. Ellers synes jeg ikke det er et rødt flagg, man trenger litt alenetid også. Noen mer enn andre. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #10 Skrevet 6. august 2018 Skjønner at annenhver dag er litt for mye. Når du er vant til å være alene er det sikkert vanskelig å slippe noen inn i livet ditt. Jeg syns ikke det er et rødt flagg, med mindre du begynner å grue deg til å treffe han Anonymkode: f84ff...933 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #11 Skrevet 6. august 2018 Jeg pleier iallefall IKKE å vise mitt sanne usminkede jeg etter to måneder, det finnes vel ikke noe fasit her😂 Ellers er jeg litt som en av de som har skrevet over! Føler ofte at jeg dør av ensomhet, men liker også å være alene. Møter en fyr av og til, hadde vært fett med kjæreste, men så vet jeg rett og slett ikke om jeg har lyst og tid allikevel. Evt. så prøver jeg å lure meg selv litt her, haha. Anonymkode: 4eb5e...813
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå