AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 Hvordan i all verden kan man selge en sofa som det står opplyst har en maksbelastning på 110 kg? Det er jo i praksis en sofa man bare kan sitte èn person i da, for sitter man to gjennomsnittlige mannspersoner i den, så går det jo over 110 kg! Eller f.eks. jeg og sønnen min sammen, vi veier 55 og 82, og ville da sofaen knele om vi satte oss begge to da? For en merkelig ting å selge! Svindel egentlig, for jeg tror mange ikke tenker over at en sofa kan ha en så lav maksbelastning. Hva tror dere? Burde nettbutikken få høre det? Anonymkode: c3e49...79f 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 Du må finne ut om med maks belastning per sitteplass eller totalt før du klager eller beskylder butikken for svindel, mest sannsynlig så er det 110kg per sitteplass. Anonymkode: 41e55...834 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #3 Skrevet 6. august 2018 Snakk om å klikke før man har satt (😂) seg inn i det. Anonymkode: 2976e...bc6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #4 Skrevet 7. august 2018 Unoliving er vel for folk som bor alene da... 😂 Anonymkode: 7b789...cf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå