Oddy Skrevet 6. august 2018 #1 Del Skrevet 6. august 2018 (endret) Egentlig bare en lek hvor vi fullfører setningen. Komme med fakta om oss selv som kanskje blir sett på som mer "barnslig" Jeg kan da begynne Ja, jeg er voksen men jeg sover med bamse fortsatt om natta😂😂😂 Endret 6. august 2018 av Oddy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 6. august 2018 #2 Del Skrevet 6. august 2018 Jeg er voksen i antall år, men er fremdeles en drittunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 6. august 2018 #3 Del Skrevet 6. august 2018 Ja ,jeg er voksen, men hopper enda i vannpytter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya__ Skrevet 6. august 2018 #4 Del Skrevet 6. august 2018 Ja, jeg er voksen, men leser Donald Duck på senga hvert eneste kveld 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yuumi Skrevet 6. august 2018 #5 Del Skrevet 6. august 2018 (endret) Ja, jeg er voksen, men her om dagen gikk jeg barbent til og fra butikken. Tok på meg skoene inne i butikken da🙈 Endret 6. august 2018 av Emblja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
282_NaughtySpark Skrevet 6. august 2018 #6 Del Skrevet 6. august 2018 Ja, jeg er voksen, men jeg ser fremdeles på barnefilmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 6. august 2018 #7 Del Skrevet 6. august 2018 Ja, jeg er voksen, men hvem sier at voksne ikke er barn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 6. august 2018 #8 Del Skrevet 6. august 2018 Jeg er voksen, men får alltid o'boy av mamma når jeg en sjelden gang overnatter hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
282_NaughtySpark Skrevet 6. august 2018 #9 Del Skrevet 6. august 2018 Ja, jeg er voksen, men alle voksne er egentlig bare barn som later som de er voksne, med mer eller mindre suksess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 6. august 2018 #10 Del Skrevet 6. august 2018 Ja, jeg er voksen, men spiller ofte dataspill med barnslig glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. august 2018 #11 Del Skrevet 6. august 2018 1 minutt siden, FrankDrebin skrev: Ja, jeg er voksen, men spiller ofte dataspill med barnslig glede. Å spille er jo voksent 😄 Er flere voksne som spiller faktisk 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2018 #12 Del Skrevet 6. august 2018 Jeg er voksen og gleder meg veldig over å leke. ...og LEGO er noe av det flotteste som er oppfunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eun Skrevet 6. august 2018 #13 Del Skrevet 6. august 2018 Ja, jeg er voksen, men jeg liker ikke å dele godteriet mitt 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 6. august 2018 #14 Del Skrevet 6. august 2018 38 minutter siden, Winza skrev: Å spille er jo voksent 😄 Er flere voksne som spiller faktisk 😛 Sant det, og det er jo ikke alle spill som passer for barn heller. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 6. august 2018 #15 Del Skrevet 6. august 2018 Ja, jeg er voksen, men jeg tok likevel pause fra jobb for å hoppe i hoppeslottet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 6. august 2018 #16 Del Skrevet 6. august 2018 Jeg er voksen, men liker å lese bøker beregnet på barn, av typen sprø historier som blander fantasi og virkelighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. august 2018 #17 Del Skrevet 6. august 2018 Jeg er voksen men elsker å se på Pokémon 😄 Ser ikke på det som barnslig men vet at visse gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2018 #18 Del Skrevet 6. august 2018 Jeg glir alltid over i en spesiell jublende stemning ved synet av masse godteri på rekke og rad... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønn te Skrevet 6. august 2018 #19 Del Skrevet 6. august 2018 Ja, jeg er voksen men jeg ringer alltid pappa hvis noe går i stykker i leiligheten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå