AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 Har regler at vi skal ha det stille etter klokken 11. Men alltid rundt klokka 1-3 om natten er det alltid hun har rom ved siden av meg som driver å lager impåslitne lyder mens sengen skriker etter nåde. Jeg blir gal. Hvordan skal jeg liksom gå frem med dette? Jeg vet hva hun driver med fordi jeg har sett kondomerietposene hennes. Men hun er så veldig sjenert og ser aldri noe til henne fordi hun er kun på rommet sitt og har døra låst. Anonymkode: aa10d...45d
Million Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 Hva i alle dager er "impåslitne lyder"? Mener du innpåsliten? Og hvordan er egentlig en innpåsliten lyd? Mener du egentlig påtrengende lyder, lyder som presser seg på? Du får henge et ark på døra hennes i en konvolutt med navnet hennes på, der du legger frem ditt delikate problem på en høflig måte. Be henne dempe seg rett og slett, minn henne på at veggene er tynne og lyder bærer lett igjennom. "Særlig på natten" kan du jo skrive. Da slipper både du og hun den pinlige samtalen, og hun kan lese arket for seg selv privat. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå