Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Daniella_
Skrevet

Har egentlig aldri hatt behov for hårspray, så jeg har en i fra l'oreal stående i skapet som aldri har blitt brukt.

I det siste har jeg derimot hatt behov for det og har da brukt den. Den gir fint hold, men jeg syns håret blir matt av den, og i tillegg lukter den forferdelig.

Er dette noe hårsprayer har til felles?

Finnes det hårsprayer som ikke lukter og som ikke gjør håret matt?

Håper noen kan gi meg et tips :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Har ingen tips om luktfrie hårsprayer (I wish!), men Laminates-sprayen fra Sebastian gir fin glans i håret, og medium/lett hold.

Gjest Daniella_
Skrevet
Har ingen tips om luktfrie hårsprayer (I wish!), men Laminates-sprayen fra Sebastian gir fin glans i håret, og medium/lett hold.

Okey! Da skal jeg sjekke ut den.

Hadde nok ikke et så stort håp ang lukfri hårspray, men må man ha det, så må man.

takk for gode råd som vanlig :)

Skrevet

Hva med clinique da? De skal jo være uparfymerte, men lukter muligens ett eller annet likevel...

Skrevet

Jeg syns Hard Head sprayen fra Bedhead er veldig bra - den lukter nemlig godt og har bra hold.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg syns Hard Head sprayen fra Bedhead er veldig bra - den lukter nemlig godt og har bra hold.

Den lukter STERKT, og nesten slik som Herbal Essences.

Skrevet

Den lukter STERKT, og nesten slik som Herbal Essences.

Syns du? :o

Jeg syns den lukter veldig godt i forhold til alle sprayer jeg har prøvd.

Skrevet

Wella High Hair spray synes jeg lukter mildt og behagelig (jeg har selv migrene, så lukten på slike produkter er i aller høyeste grad vesentlig), og den er veldig bra.

• 3 år senere...
Skrevet

Hei.

Her har du ett tips.

www.justnature.no

der finner du hårspray uten lukt:D bare naturlige økologiske produkter:D

Skrevet
Har egentlig aldri hatt behov for hårspray, så jeg har en i fra l'oreal stående i skapet som aldri har blitt brukt.

I det siste har jeg derimot hatt behov for det og har da brukt den. Den gir fint hold, men jeg syns håret blir matt av den, og i tillegg lukter den forferdelig.

Er dette noe hårsprayer har til felles?

Finnes det hårsprayer som ikke lukter og som ikke gjør håret matt?

Håper noen kan gi meg et tips :)

2sexy hairspray fra Swartzkopf lukter iallefall ganske godt, og funker bra! Den fikk andreplassen på Kvinneguidens hårspraytest :)

Skrevet
2sexy hairspray fra Swartzkopf lukter iallefall ganske godt, og funker bra! Den fikk andreplassen på Kvinneguidens hårspraytest :)

Signerer den! Lukter bringebær :)

Skrevet

KMS hairstay lukter også ok, og ikke for sterkt. (Jeg er virkelig helt hysterisk når det gjelder lukt.)

Skrevet

Fructis Hard Spray lukter eple :) Og liker også Got2b hårsprayen, er enig i at den lukter bringebær! :Nikke:

Skrevet (endret)
Fructis Hard Spray lukter eple :) Og liker også Got2b hårsprayen, er enig i at den lukter bringebær! :Nikke:

Det var spørsmål om en hårspray som ikke lukter. :) For det hjelper ikke at det lukter godt når det lukter sterkt, og det gjør begge disse. Jeg blir seriøst dårlig av tungt parfymerte produkter; kvalm, tung i hodet og tårene renner.

Endret av Miel
Skrevet

Nå sa ikke ts noe om at hun ble dårlig av hårsprayer som luktet. Så da går det vel ann å tipse om noen som ikke lukter forferdelig. Er ikke noe sterk lukt på got2be-hårsprayen i forhold til alle andre jeg har prøvd.

Skrevet (endret)

Jeg liker ikke hårsprayer med sånn typisk hårspraylukt, men synes Got2be Sparkling lukter lite og godt, og håret blir blankt og fint. :)

Endret av Zaphireh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...