Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det så mange tråder ute om Woman og Cosmo

Jeg vil høre mer hva dere syns om Henne, KK og Elle. Som kanskje er for en målgruppe litt eldre enn Cosmo målgruppen.

Gjerne litt pluss og minus

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elle og Henne er mine favoritter.

Skrevet

alle tre er supre...

Skrevet

KK er fint! Men de to andre vet jeg ikke da.

Skrevet

KK er flott. Henne har flotte repotasjer, men viser bare moter som koster alt for mye for meg, uten rimelige alternativer og det irriterer en god del. Elle har generelt for mye reklame for meg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Synes ingen av disse er noe bra jeg...

Gjest Gjesta
Skrevet

Om jeg skulle velge en av de 3 så hadde jeg tatt elle.

Skrevet

KK er favoritten min.

De andre leser jeg bare hos frisøren :ler:

Skrevet

Jeg kjøper KK hver uke i mangel på et bedre alternativ, men jeg liker aller best danske Alt for Damerne....

Skrevet

Jeg synes de norske ukebladene er skikkelig dårlige og på aller nedersteplass kommer KK.

De gangene jeg kikker på det så blir jeg provosert over "flink pike syndromet". Du vet, artikler om hvordan være mest mulig sexy for din mann, være den perfekte vertinne for venner og kjente i ditt kjemiske desinfiserte hus og ha topplederjobb samtidig. Budskapet jeg leser er at hvis du ikke tifredstiller alle disse kravene er du egentlig litt mislykket. Er det rart at kvinnfolk blir utbrente??

Tror jeg skal starte aksjonen "Nei til KK" jeg. :-x

Skrevet

Jeg elsker Elle! Det er en høydare hver gang jeg tar med meg et nytt blad hjem!

Gjest gjesta
Skrevet

Henne & KK er utolig kjedelig. Elle er ok.

Men liker best utenlandske blader.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg kjøper KK hver uke i mangel på et bedre alternativ' date=' men jeg liker aller best danske Alt for Damerne....[/quote']

Det kjøper moren min, utifra nr.jeg har bladd igjennom når jeg har vært hjemme er det et utrolig flott blad. Mindre "kjerring" enn KK.

Selv liker jeg ELLE, men foretrekker danske Costume, svenske Bon og amerikanske Nylon.

Skrevet

Hva som er best kommer nok litt an på hva du er interessert i. Jeg er fint lite interessert i moter o.l, så jeg synes ELLE og HENNE er ulidelig kjedelig (og stappfulle av reklame) - HENNE er kanskje hakket mer interessant.

Med andre ord, skal jeg først lese "dameblader" synes jeg KK er å foretrekke; litt flere interessante artikler, bra matstoff, passe med egenpleie og ikke mer moter enn at det er til å overleve - altså en OK miks, de andre er litt ensformige etter min sak. Men som sagt, det kommer nok litt an på interessene dine.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvis valget står mellom disse tre, velger jeg Elle.

Men egentlig synes jeg norske blader er skikkelig kjipe (med ett lite unntak: Tique).

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva som er best kommer nok litt an på hva du er interessert i. Jeg er fint lite interessert i moter o.l, så jeg synes ELLE og HENNE er ulidelig kjedelig (og stappfulle av reklame) - HENNE er kanskje hakket mer interessant.

Med andre ord, skal jeg først lese "dameblader" synes jeg KK er å foretrekke; litt flere interessante artikler, bra matstoff, passe med egenpleie og ikke mer moter enn at det er til å overleve - altså en OK miks, de andre er litt ensformige etter min sak. Men som sagt, det kommer nok litt an på interessene dine.

Hvis du liker KK tror jeg du vil like Alt for damerne (dansk) like godt/bedre. Masse interessante artikler.

Gjest Leola
Skrevet

Svært sjeldent jeg kjøper ukeblader i det hele tatt. Men det hender at det står noe interessant på forsiden og da kjøper KK eller Henne- men svært sjeldent. Synes alle dame-blader består av alt for mye reklame - man burde nesten fått betalt for å lese dem :ler:

Blader som er verd å kjøpe abonnerer jeg på, bl.a Norsk Hageselskaps "Hagetidend", hvor det står utrolig mye interessant for oss "hagegalninger" ... får også blad fra raseklubben som hunden min tilhører - også interessant lesestoff ...

Gjest Anonymous
Skrevet

KK er flinke på forsider, men de gangene jeg blir "lurt" til å kjøpe det, blir jeg skuffet over innholdet. Tror ikke jeg er helt i målgruppen, tror kanskje det er ment for småbarnsmødre i tidsklemmen??!! Synes ikke sånne "Vi avslører: Omskjæring" er noe å lese i ukebladet, leser heller sånt i aviser eller Magasinet. Blar fort over....

Skrevet

Jeg abonnerer på Elle, og kommer nok aldri til å slutte med det.

KK og Henne blir for voksent for meg, syns jeg.

Ellers liker jeg blader som Shape-up og Britiske Glamour, Cosmopolitan (usa) og selvfølgelig Vogue! :) Elle og Vogue er favorittene!

:rosasmil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Liker Henne best av disse tre. Elle er for overfladisk for min smak og KK synes jeg er et skikkelig kjerringblad for de rundt 50.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...