Gå til innhold

Hvordan er deres godnattkyss-rutiner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Pleier dere å kysse god natt hver eneste kveld, eller er det mer tilfeldig? Bare en nuss og så sove, eller litt klinings eller hva? 

En gang var jeg med en som ikke synes det var nødvendig med godnattkyss og jeg følte jeg ble skikkelig avvist. Han og jeg hadde helt forskjellige behov for nærhet og kos. Funket dårlig. 

Han jeg er med nå så har vi kanskje sex på kvelden selvsagt, men helt til slutt rett før vi legger oss for å sove gir vi hverandre et godt kyss, ikke med tunge men bare at vi holder det en stund, før vi smiler og sier god natt, og legger oss til rette. En kveld hadde vi sovnet uten å si god natt og uten å kysse og da våknet jeg liksom til igjen en halvtime senere og tar takke meg til å VEKKE ham igjen for at han også skulle si god natt! :fnise: 

Anonymkode: d3741...873

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg sa i fra til daten/kjæresten at jeg trengte mer kyssing. Nå kysser han meg hver kveld, hver gang vi møtes, og hver gang vi sier hadet. Hadde ikke trodd det skulle være så enkelt. :fnise:

Anonymkode: b3f18...72f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi kysser stort sett natta hver kveld. Men skulle vi glemme det, vekker jeg han ikke. Det er stort sett jeg som tar initiativ til kyssing, siden det er mer viktig for meg enn for han. Alltid før vi sier hadet, for eksempel. 

Anonymkode: 1ada8...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kysser god natt hver kveld. Ikke sjelden blir det mer enn et kyss også. Det var en periode der vi glemte det litt i all travelheten, men nå er vi bevisst på at det er viktig for oss. En fin måte å avslutte dagen på. Vi har vært sammen i over 30 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun har bestemt at i vårt hus legger man seg ikke til å sove uten et kyss og en forsikring om at man elsker hverandre.

Det er helt greit for meg. Kan jo godt være at en av oss aldri våkner igjen og da kan det finnes trøst i å tenke at det siste man sa var.....osv 

Anonymkode: 92bff...a55

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun har bestemt at i vårt hus legger man seg ikke til å sove uten et kyss og en forsikring om at man elsker hverandre.

Det er helt greit for meg. Kan jo godt være at en av oss aldri våkner igjen og da kan det finnes trøst i å tenke at det siste man sa var.....osv 

Anonymkode: 92bff...a55

Sånn er jeg også med kjæresten 🙄

Anonymkode: 4446d...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri hatt en rutine for "godnattkyss" i noen av mine forhold. Rett og slett å ligge inntil hverandre og lytte til hverandres pust er tingen. Da sover jeg så godt og føler meg rolig. 

Anonymkode: c959c...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hver kveld, men ikke noe vi har snakket om eller er enig om. Ender ofte i mer da og da er det ikke sikkert vi kysser god natt igjen etterpå.

Anonymkode: e9306...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kysser flere ganger daglig, har ikke noe rutine på det. Klining og sex et par ganger i uka, men kysser og koser stort sett hele dagen ellers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kysser mange ganger om dagen..... Vi liker det begge to. Er en av oss borte sender vi snap med "nuss"

Anonymkode: 3ae03...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen «krever» godnattkyss hver kveld, jeg glemmer det alltid og han minner meg alltid på det.

Anonymkode: cf186...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi kysser aldri, og ikke vil jeg det heller. Forholdet er blitt rent platonsk og vi holder sammen for barnas skyld. Sover i samme seng, men tar ikke på hverandre.

Anonymkode: d9c64...331

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hver kveld, 2-3 kyss når vi skrur av lyset og skal sove. Når vi legger oss ligger vi alltid og prater om dagen eller snakker om andre ting vi tenker på. Avslutter med å gi hverandre noen komplimenter (når en av oss er klar for å sove sier vi «at nå er det tid for komplimenter») og så er det 2-3 kyss før vi sier elsker deg og god natt. Sånt har det vært siden vi ble samboere (og når vi overnattet ellers) for flere år siden. Håper vi klarer å holde på det! 

Anonymkode: d42e2...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
2 hours ago, AnonymBruker said:

Forholdet er blitt rent platonsk og vi holder sammen for barnas skyld. 

Dette fortjener dere virkelig ros for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi kysser aldri, og ikke vil jeg det heller. Forholdet er blitt rent platonsk og vi holder sammen for barnas skyld. Sover i samme seng, men tar ikke på hverandre.

Samme situasjon her. Om vi en sjelden gang kysser, er det han som tar initiativ, og da er det bare et flatt og enkelt nuss. Skal sies vi er bestevenner, og det går helt fint å være sammen så lenge barna bor hjemme. Vet ikke hva som skjer etter de er ute av redet. Vet ikke om jeg trenger kyss, kos og nærhet lenger. Kun sex jeg savner...

Anonymkode: 69e80...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hver kveld, 2-3 kyss når vi skrur av lyset og skal sove. Når vi legger oss ligger vi alltid og prater om dagen eller snakker om andre ting vi tenker på. Avslutter med å gi hverandre noen komplimenter (når en av oss er klar for å sove sier vi «at nå er det tid for komplimenter») og så er det 2-3 kyss før vi sier elsker deg og god natt. Sånt har det vært siden vi ble samboere (og når vi overnattet ellers) for flere år siden. Håper vi klarer å holde på det! 

Anonymkode: d42e2...8ee

Haha, det der høres skikkelig søtt ut. Litt utenom det vanlige, men veldig koselig. Men jeg ble nysgjerrig, hvordan i alle dager begynte dere med noe sånt? Og hvor lenge har dere vært sammen?  

Jeg ser for meg at min hadde synes jeg var ganske rar hvis jeg plutselig kom med den der. 

Ts

Anonymkode: d3741...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Stortsett så er det kinn mot kinn med et kyss, og vi sier god natt. Så panne mot panne og nese mot nese, mens han sier sov godt, og jeg sier sleep thight. Cheesy, men shit au. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi snakker vel kanskje heller god natt-sex. En kveld vi var overtrøtte, og sovna momentant uten det, sa han neste morgen, jeg tror vi glemte noe i går 🌹

Anonymkode: c959c...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid vi kysser god natt, men vi har stort sett ligget og kosa ganske lenge før vi skal sove. Sett en serieepisode eller bare prata. Sier stort sett natta og glad i deg/elsker deg før vi sovner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...