Gå til innhold

Hva er den verste maten du har smakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ville brekninger av et stort utvalg melkeprodukter: modne oster, alle blåmuggoster, alle brunoster, alle kittmodnede oster, gamalost, pultost, rømmegrøt, kefir, kulturmelk, biola...

• Liker 1
Skrevet

En eller annen røkt makrellgreie jeg fikk som en del av en 7-retters middag på en dyr restaurant. Måtte gå for å spytte ut, hadde kastet opp dersom jeg hadde tvunget meg selv til å svelge det.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gazpacho da jeg bodde i Spania. Ble invitert av naboen som sa at denne suppen kom jeg til å elske. Jeg måtte jo spise litt for å være høflig, men kastet opp etterpå, så ille var det 😮 

Svensk surströmmming er heller ikke noe jeg minnes med glede. 

Anonymkode: 71184...ac3

Skrevet

Hater rosenkål intenst! Det bare vokser og vokser i munnen!

AnonymBruker
Skrevet

Kokt kumage i Italia 🤢

Anonymkode: a5597...888

Skrevet

Flyvende Jacob

• Liker 1
Skrevet

Komler! Brekker meg om jeg må svelge det ned.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Gamalost

Anonymkode: e8d4c...89c

AnonymBruker
Skrevet

Syltelabber og grisehaler.....🤢

Anonymkode: b0d72...692

AnonymBruker
Skrevet

Hakarl, en islandsk hairett.

Anonymkode: 52ee7...f34

AnonymBruker
Skrevet

En ost som heter Gamle Ole. Var prøvesmak på butikken. Jeg tok selvfølgelig, og brakk meg resten av handleturen. 

Anonymkode: abac4...a94

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dyrekjøtt. Blir bare vemodig av å tenke på alle dyrene jeg puttet i munnen da jeg var yngre. All den lidelsen. Det er det verste jeg har spist

Anonymkode: a82fe...014

• Liker 7
Skrevet (endret)

Oliven, lungemos, fleskepølse, fårepølse, fiskepudding, rå fisk (fikser ikke konsistens), og en eller annen slags salt "yoghurtbrus" som tydeligvis er vanlig i Midtøsten. Helt forferdelig. 

Har spist andre vonde ting også, men det meste klarer jeg allikevel å få ned. Disse tingene derimot... Jeg brekker meg og kaster opp. 

Endret av jannihj92
Skrevet

Det er veldig få ting jeg ikke liker smaken av, men jeg spiser ikke kjøtt, så det er jo en del ting jeg da ikke spiser pga det. Men det jeg har størst problemer med å spise, er krem. Det går bra hvis det er blandet med bær eller noe, men ren krem syns jeg er vanskelig å få ned. Og så husker jeg gammelost som grusomt, men det har jeg ikke smakt siden jeg var barn, så det kan jo være jeg liker det nå. Har likt alle andre oster jeg har smakt. 

AnonymBruker
Skrevet

Lutefisk.. smaker som salt gelé🤮

Anonymkode: b781a...a60

• Liker 3
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Kokt kumage i Italia 🤢

Anonymkode: a5597...888

Var det i Toskana? Trippa eller lampredotto? Jeg er ikke spesielt glad i lampredotto, men jeg tar gjerne en posjon trippa i blant. Det er en matbod i Firenze som stuer den med tomat og chili ... mmmmh! Nå er jeg tilhenger av å bruke deler av dyret som folk helst ikke spiser, så trippa passer jo bra for meg. 

Selv liker jeg ikke kinesisk. Alt av kinesisk, alle mulig kokte boller og alt av rare sauser og sånt, det står jeg helst over.

Lutefisk.. smaker som salt gelé🤮

Anonymkode: b781a...a60

ENIG! Lutefisk er bare ødelagt tørrfisk. Hvorfor må man ødelegge deilig torsk sånn?

Endret av Overrasket
AnonymBruker
Skrevet

Cosylan.

Anonymkode: d1171...8ae

• Liker 3
Gjest Gretagarbo
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dyrekjøtt. Blir bare vemodig av å tenke på alle dyrene jeg puttet i munnen da jeg var yngre. All den lidelsen. Det er det verste jeg har spist

Anonymkode: a82fe...014

Samme her. 

Ellers er alt som har inneholdt store biter gul/rødløk det værste jeg har smakt. Det er den eneste grønnsaken jeg aldri har lært meg å like.

AnonymBruker
Skrevet

Raket og gravet fisk. Pinnekjøtt. Sopp. Løksuppe. Risgrøt og riskrem - greier ikke konsistensen. 

Anonymkode: b330b...aa5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...