AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 ? For meg, Bacalao. Anonymkode: d4a44...d54
Noomie Skrevet 6. august 2018 #4 Skrevet 6. august 2018 En rar gryte min bror lagde en gang. Aner ikke hva det skulle være. Han kan seriøst ikke å lage mat. 6
Roci Skrevet 6. august 2018 #6 Skrevet 6. august 2018 Sild. Alle typer. Og makrell - helt grusomt. Smaker tran. 1
Gjest Lexie Grey Skrevet 6. august 2018 #14 Skrevet 6. august 2018 (endret) Kokt torsk Rekekabaret Vårrull Lever Rosenkål Nakkekoteletter i brun saus med poteter... 🙈 Endret 7. august 2018 av Moondance
Gjest Stella Rose Skrevet 6. august 2018 #15 Skrevet 6. august 2018 Nakkekoteletter, alt med sau og lam, utenom pinnekjøtt, rosiner og rosenkål.
Wonders Skrevet 6. august 2018 #16 Skrevet 6. august 2018 Alt med fisk og det fra havet. Om jeg så får det i smug inn i annen mat, brekker meg tvert og spyr. Vet ikke hvorfor. Har smakt alt mulig. Kveite klarte jeg å spise en spiseskje av. Thats it. Og sau, får, lam. Glem det.
Djungelvrål Skrevet 6. august 2018 #17 Skrevet 6. august 2018 Hvalbiff var ganske ekkelt. blodpudding er heller ikke en favoritt selv om jeg spiste det som unge (hadde ikke noe valg) Den vaniljesausen som skal røres i kaldt vann (pulver) Kraftig blåmuggost, ansjos 3
Arkana Skrevet 6. august 2018 #18 Skrevet 6. august 2018 Det er flere ting, men umiddelbart tenker jeg på pinnekjøtt og svigermors elggryte. 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #19 Skrevet 6. august 2018 Råtten mat, når du plutselig tar en bit råttent egg. Ellers spiser jeg absolutt alt. På lista over ting jeg liker godt finner du blant annet smalahove, lutefisk, rakfisk, oksetunge, nyrer, franske muggoster, tartar i alle varianter. Har også spist frityrstekte gresshopper, slange og mye annet eksklusivt på reiser gjennom Asia, og rå eggeplomme av en rekke ulike typer egg. Selvfølgelig mye jeg ikke frivillig velger. Men absolutt ingenting jeg ikke kan ta noen biter av. Anonymkode: 7559f...48e 1
Million Skrevet 6. august 2018 #20 Skrevet 6. august 2018 (endret) Jeg tror det må være sild, som jeg ble tvunget til å spise på besøk hos en venninne. Eller nei, vent, det må være grøtaktig makaroni kokt i melk. Jeg elsket makaroni, og gledet meg til å spise hos en annen venninne, men fikk sjokk da den ble servert som en graut i kokt melk. JEG HATER KOKT MELK og alt som inneholder varm melk! Det gir meg brekninger, og jeg spyr av det. Så svaret må bli alt som er grøtaktig og inneholder kokt melk. Den makaronien kokt i melk jeg fikk servert og var nødt til å spise fordi den strenge tanten til venninnen min sto og glodde strengt på meg.....grøss. En annen gang jeg var på overnattingsbesøk hos en venninne, hostet jeg så fælt i søvne om kvelden og natten. Moren hennes kom derfor inn og hentet meg, og tok meg med ut på kjøkkenet. Der varmet hun en kopp med melk til meg, tok honning oppi og ba meg drikke det, fordi det skulle være bra mot hoste... jeg drakk lydig, med det resultat at jeg lå og spøy over doen halve natten etterpå. Den melken skulle jeg ha nektet å drikke, men jeg var altfor høflig og lydig som liten når voksne kommanderte meg til ting. Endret 6. august 2018 av Million 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå