Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var ute i helgen, opplevde jeg at vaktene "blandet seg inn" da jeg danset med en mann. Jeg var full og skulle aldri ha kommet inn på utestedet, men jeg drakk ingenting mens jeg var der og ifølge venninnene mine gjorde jeg heller ikke noe galt. Jeg bare danset mye. Husker at han danset veldig voldsomt med meg, jeg ble kastet litt hit og dit uten at det gjorde meg noe der og da. 

Plutselig kom det to vakter og tok med oss ut hvorpå jeg ble konfrontert med om jeg kjente han jeg danset med. Jeg svarte som sant var at nei, det gjorde jeg ikke. Vaktene valgte da å sende meg hjem. 

Spørsmålet mitt er nå; hvorfor gjorde de det når vi ikke gjorde noe galt/oppførte oss ufint annet enn å danse? Hvorfor lurte de på om jeg kjente ham? Var det fordi de så at jeg var dritings og ville forhindre at han skulle utnytte det? 

Anonymkode: 463fd...441

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er kjent for å velge ut de fulleste jentene på stedet? Jeg synes du skal være takknemlig.

Anonymkode: 3c50b...65b

• Liker 46
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han er kjent for å velge ut de fulleste jentene på stedet? Jeg synes du skal være takknemlig.

Jeg er forsåvidt takknemlig, jeg burde komme meg hjem. Jeg har bare ikke opplevd noe sånt tidligere..

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan virke som de kanskje visste noe om denne fyren som TS ikke visste ... 

(Så kan man jo lure på hvorfor han fikk komme inn om han var så tvilsom, men det kan jo tenkes det baserte seg mer på mistanker og rykter enn noe håndfast som gjorde at de kunne nekte ham inngang.)

Anonymkode: 7a82f...814

• Liker 6
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet (endret)

De vurderte det kanskje sånn at du var for innpåsliten og seksuelt trakasserende. Det er også mulig vedkommende du "danset" med har gitt vaktene et lite vink om at du plaget ham.

Endret av HerrBæsjerumpehull
AnonymBruker
Skrevet

Di viste nokk noko om han som du ikkje veit.

Anonymkode: 76a44...970

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

De vurderte det kanskje sånn at du var for innpåsliten og seksuelt trakasserende. Det er også mulig vedkommende du "danset" med har gitt vaktene et lite vink om at du plaget ham.

Nice twist. vaktene gjenkjente ts..

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var ute i helgen, opplevde jeg at vaktene "blandet seg inn" da jeg danset med en mann. Jeg var full og skulle aldri ha kommet inn på utestedet, men jeg drakk ingenting mens jeg var der og ifølge venninnene mine gjorde jeg heller ikke noe galt. Jeg bare danset mye. Husker at han danset veldig voldsomt med meg, jeg ble kastet litt hit og dit uten at det gjorde meg noe der og da. 

Plutselig kom det to vakter og tok med oss ut hvorpå jeg ble konfrontert med om jeg kjente han jeg danset med. Jeg svarte som sant var at nei, det gjorde jeg ikke. Vaktene valgte da å sende meg hjem. 

Spørsmålet mitt er nå; hvorfor gjorde de det når vi ikke gjorde noe galt/oppførte oss ufint annet enn å danse? Hvorfor lurte de på om jeg kjente ham? Var det fordi de så at jeg var dritings og ville forhindre at han skulle utnytte det? 

Av hensyn til din tilstand, som du selv tydeligvis ikke da og heller ikke i etetrtid har vært i stand til å vurdere objektivt. 

For alt vi vet (spekulativt?) Så kan vaktene ha kjenskap til den du danset med, og ville ivareta deg. 

Vær glad noen bryr seg en gang for mye enn en gang for lite. Vaktene gjorde jobben sin, en jobb som medfører mye negativ omtale enten de gjør det ene eller det andre. 

Anonymkode: 63607...a1e

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av hensyn til din tilstand, som du selv tydeligvis ikke da og heller ikke i etetrtid har vært i stand til å vurdere objektivt. 

For alt vi vet (spekulativt?) Så kan vaktene ha kjenskap til den du danset med, og ville ivareta deg. 

Vær glad noen bryr seg en gang for mye enn en gang for lite. Vaktene gjorde jobben sin, en jobb som medfører mye negativ omtale enten de gjør det ene eller det andre. 

Jaja, jeg er som sagt glad. Er ikke ute etter å kritisere vaktene. Jeg bare lurer på om noen kan tenke seg HVORFOR. For ingen av venninnene mine mener at jeg oppførte meg ufint på noen måte. Det var heller ikke snakk om at jeg ikke klarte å holde meg på beina. Jeg ser i ettertid at jeg burde dratt hjem før vi dro ut, men samtidig; jeg slapp inn på utestedet. 

AnonymBruker
Skrevet

Har jobbet på utested tidligere. Du trenger ikke gjøre noe galt for å bli sendt ut, du trenger kun å være drita. Til og med overlykkelige, drita folk har blitt sendt ut.

Anonymkode: 45d5d...a16

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jaja, jeg er som sagt glad. Er ikke ute etter å kritisere vaktene. Jeg bare lurer på om noen kan tenke seg HVORFOR. For ingen av venninnene mine mener at jeg oppførte meg ufint på noen måte. Det var heller ikke snakk om at jeg ikke klarte å holde meg på beina. Jeg ser i ettertid at jeg burde dratt hjem før vi dro ut, men samtidig; jeg slapp inn på utestedet. 

Det er nokk fordi vaktane veit noko om han som du ikkje veit.

Anonymkode: 76a44...970

• Liker 2
Skrevet

Du slapp å bli voldtatt. Vær glad.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alltid du blir nektet inngang fordi du er for full. Fordi det er ikke alltid vaktene ser at du er for full. Har ei venninne som alltid blir nektet inngang. Jeg må alltid stå ved siden av og si "hold kjeft, hold kjeft, hold kjeft" helt til vi har kommet oss forbi vaktene. Hun har også fått beskjed om å løpe rundt bygningen for å få ned promillen... men hun var helt edru. Hun har bare mye energi og er hyper fra morgen til kveld. Hun sliter også med balansen og er litt vimsete av seg. Så hun fremstår som dritings med null i promille. Så om du oppførte deg i døren, ikke var høylytt og vimsete så kommer du lett inn. Dersom du er på kanten så vil de nok holde et lite øye med deg, om du bare danser så er det bedre enn at du henger i baren hele tiden.

Så ikke ta deg nær av det og jeg tror ikke det var deg det var noe galt med. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tidligere gitt beskjed til vaktene på utested hvis det er veldig fulle jenter som blir lagt an på/fått veldig innpåslitne menn etter seg. Tenker dette ikke er en heldig situasjon for noen og begge burde fjernes fra utestedet. Du blir kastet ut hvis du er for full, og de ville sikkert bare sjekke om de også skulle kaste ut han også. 

Anonymkode: c3235...bc2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Veldig bra gjort av vaktene syns jeg! De så jo hvor drita du var og ville vel heller være føre var enn at du skulle bli utnytta og voldtatt av en kar som allerede utnytta og tafsa på deg. 

Anonymkode: 4af2b...469

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen her vet hvilken vurdering av situasjonen vaktene gjorde. Ikke var vi tilstede og ikke vet vi engang hvor situasjonen skjedde. Det hele blir å spekulere i vaktenes vurdering av situasjonen og jobben de gjorde og gjør. 

Hvorfor tar du ikke en telefon elelr skriver en mail til utestedet og spør om kontakt info til vaktene slik at du, nå i edru tilstand, kan få en forklaring og oppklaring av situasjonen? Eller får foreldrene din e til å gjøre dette? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan være flere grunner.. Ville tatt hva venninnene sier med en klype salt, antar de ikke var edru selv. Og "hadde det bare gøy" kan oppfattes som krenkende og plagsomt for andre, uansett hvor mye du koser deg med å kaste deg rundt på dansegulvet. Det er flere der som kanskje ikke ønsker slik oppførsel. 

Kanskje var mannens oppførsel upassende fra vaktenes ståsted, at han virket mer på jakt enn hva du oppfattet og tok grep.

Kanskje kjenner vaktene mannen fra før - som besøkende, og kjenner "hans type". 

Kanskje det var dårlig avgjørelse fra vaktene, ved at de kjenner fyren personlig, vet at han har kjæreste og hindrer ham i gjøre noe dumt? Spekulasjon.

Anonymkode: 8d952...4fb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Gent82 skrev:

Nice twist. vaktene gjenkjente ts..

... Jeg har aldri vært på det stedet før:) 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, neida det var neppe som bæsjerompehull sa. Vaktene så vel an situasjonen og tenkte nok bare å passe på deg, de var edru så mulig de tenkte best den kvelden :-)

• Liker 2
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var heller ikke mitt poeng at vaktene kjente deg igjen fordi du hadde vært der før. Mitt poeng var at du mest sannsynlig oppførte deg upassende der og da. Vaktene så dette, og tok affære. Men først forsikret de seg om at du ikke kjente vedkommende, for da hadde det vært noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...