GulSitron Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 Hei! Jeg har klart å bli solbrent i ansiktet etter en båttur. Jeg er vanligvis veldig flink til å smøre ansiktet, men akkurat denne helgen ble ansiktet glemt. Det får jeg svi for nå. Jeg er solbrent i ca hele ansiktet, med unntak av øynene og et lite punkt på nesa. (Solbrilleskille) jeg har smurt ansiktet med aftersun som har en kjølende effekt og ansiktet har blitt bedre. Nesa, haka og kinnene har kommet seg veldig. Nå sliter jeg med panna. Panna er veldig hoven! Jeg har kald klut i panna og har tatt en Paracet. Synes kluten er god å ha på fordi den er kald, men jeg ser og kjenner at jeg er skikkelig hoven. Føles rart å ta på panna. Er det noe jeg kan gjøre for at hevelsen skal gå ned mer? Jeg styrer ikke med sminke nå fordi jeg vil tro at sminke gjør det hele mye verre.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 Ha på Aloe vera-gel. Anonymkode: 4c5db...5d9 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #3 Skrevet 6. august 2018 Hydrokortisonkrem. Fås på apotek. Anonymkode: 4d96e...6e9 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå