Gå til innhold

Hotell Cæsar igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

:oops: Det er liksom litt pinlig å si at man følger med, og nå har jeg latt være å følge med på en stund, men så ble jeg syk og nå ser jeg på det igjen... :sjenert:

Men det er en ting jeg ikke har fått med meg; er ikke May gravid lenger? Har hun tatt abort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Aha.. Hvordan?

Gjest gjest1
Skrevet

Hun spontanabborterte under minnestunden til Jens August.

Gjest Valhalla
Skrevet

Å jeg har glemt å se på en stund, blir mange episoder å se nå :-)

Skrevet
Å jeg har glemt å se på en stund' date=' blir mange episoder å se nå :-)[/quote']

Du kommer fort inn i det igjen *ler*

Skrevet
Hun spontanabborterte under minnestunden til Jens August.

Herregud :ler:

lurte også på det her...

mer "såpete" blir det vel ikke

Gjest Anonymous
Skrevet

Jo - hvis det virkelig viser seg at Juni er gravid og ikke bare i overgangsalderen... :ler:

Skrevet

Er ikke dette en fin serie?? :ler: Jeg er også en av de som MÅ følge med.

Det er da helt utrolig hvor mange intriger det går an å stelle istand på et sted... Bare venter på at gamla i toppetasjen skal styke med snart...Men ho holder vel ut en stund til?? Bra den dama der.. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Er ikke dette en fin serie?? :ler: Jeg er også en av de som MÅ følge med.

Det er da helt utrolig hvor mange intriger det går an å stelle istand på et sted... Bare venter på at gamla i toppetasjen skal styke med snart...Men ho holder vel ut en stund til?? Bra den dama der.. :-)

Astrid har jo virkelig svingt seg opp i det siste. Synes hun har den kuleste rollen for tiden, slik jeg ønsker å bli når jeg blir gammel.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hotel cæsar...er dagens høydepunkt.....har fulgt med siden de begynte..og fram til nå.. :oops:

Skrevet

Astrid har jo virkelig svingt seg opp i det siste. Synes hun har den kuleste rollen for tiden, slik jeg ønsker å bli når jeg blir gammel.

:ler: Astrid og Benedicte ser jo ut til å kunne bli et skikkelig radarpar da.... Da blir Juni fornøyd da tenker jeg... Hihihi... (Neida, følger ikke med jeg altså... :ironi: )

:)

Gjest Anonymous
Skrevet
Hotel cæsar...er dagens høydepunkt.....har fulgt med siden de begynte..og fram til nå.. :oops:

Jeg også (kanskje med et par små avbrudd). Og det er MANGE episoder!

Gjest Dixie i.i
Skrevet

Har ikke fått sett på på en stund, men fikk med meg en halv episode her en dag.

Hva er greia med at Benedicte og Oscar tror de kan arve Astrid??

Gjest Catwoman
Skrevet

Vilde og Kenneth blir snart sammen :-)

Skrevet
Vilde og Kenneth blir snart sammen  :-)

Ser sånn ut ja! Men da blir jeg virkelig skuffa over Kenneth. Ho har da virkelig ikke så altfor mye i toppen.

(Men så må man da huske at dette er en tv-serie og ikke virkelighet..haha. En engasjerer seg kanskje litt for mye til tider?! Snakker for meg selv nå..hehe)

Gjest gjest1
Skrevet
Har ikke fått sett på på en stund, men fikk med meg en halv episode her en dag.

Hva er greia med at Benedicte og Oscar tror de kan arve Astrid??

Benedicte har fått jobb som Astrids buttler. De har forhåpninger om at Benedicte og Astrid skal bli så gode "venner" slik at Astrid inkluderre Benedicte i testamentet. (Ja, det er ganske sykt :ler: )

Det at Vilde og Kenneth blir sammen er jo ikke noe sjokk, det finner man jo ut av å se på vignetten. Cæsar er jo ganske opplagt!!

Gjest Seleena
Skrevet

Forteller Marianne til Cato at ho har vore utro? :sjokkert: Det hadde vore krise.

¨

At Vilde er med er jo ei gåte i seg sjølv....

Gjest Catwoman
Skrevet
Det at Vilde og Kenneth blir sammen er jo ikke noe sjokk, det finner man jo ut av å se på vignetten. Cæsar er jo ganske opplagt!!

jepp, har gjettet på det helt siden den nye vignetten kom. Men det er jo først nå tingene begnner å skje mellom dem.

Ser sånn ut ja! Men da blir jeg virkelig skuffa over Kenneth. Ho har da virkelig ikke så altfor mye i toppen.

Enig at det blir for dumt, for den rollefiguren hennes er idiotisk. Tror ikke den gjennomsnitlige 16 åring er så barnslig og umoden.

Gjest gjest1
Skrevet
Forteller Marianne til Cato at ho har vore utro? :sjokkert: Det hadde vore krise.

¨

At Vilde er med er jo ei gåte i seg sjølv....

Ja, hva skjedde her egentlig? Kom ikke Cato overraskende hjem da han nye typen var på besøk hos Marianne???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...