Gå til innhold

Flere som ikke klarer å avvise menn på den brutale måten og dermed har en helg gjeng menn som maser på seg??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pr. dags dato har jeg to menn som maser flere ganger i uken på og møtes. Han ene møtte jeg en gang for 15-20 år siden via jobb, jeg har fortalt han at jeg ikke er åpen for nye bekjentskaper. Han tar likevel ikke "hintet" og sender meg stadig vekk meldinger om og møtes og bla bla bla.

Han ene er en jeg har hatt sex med et par ganger og som vil jeg skal komme til han flere ganger i uka. Dette har jeg rett og slett ikke kapasitet til da jeg har barn 50 %, jobb, venner osv. osv. Jeg har sagt til han at det er vanskelig for meg å møte han så ofte som han ønsker.

Jeg har nylig kommet ut av et 13 år langt forhold og er IKKE klar for noen seriøse greier.

I tillegg er det 5-10 menn som også driver og sender meldinger med jevne mellomrom fordi de vil møtes.

Jeg synes dette er ekstremt slitsomt og gidder derfor heller ikke å være på forskjellige sjekke-app`er.

Noen tar faktisk ikke hintet når jeg sier rett ut at jeg ikke er interessert heller....... Nesten så jeg vurderer å ta meg en pause fra både Snap, Messenger og Facebook...

Flere i samme båt??

Anonymkode: 03479...7fe

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pr. dags dato har jeg to menn som maser flere ganger i uken på og møtes. Han ene møtte jeg en gang for 15-20 år siden via jobb, jeg har fortalt han at jeg ikke er åpen for nye bekjentskaper. Han tar likevel ikke "hintet" og sender meg stadig vekk meldinger om og møtes og bla bla bla.

Han ene er en jeg har hatt sex med et par ganger og som vil jeg skal komme til han flere ganger i uka. Dette har jeg rett og slett ikke kapasitet til da jeg har barn 50 %, jobb, venner osv. osv. Jeg har sagt til han at det er vanskelig for meg å møte han så ofte som han ønsker.

Jeg har nylig kommet ut av et 13 år langt forhold og er IKKE klar for noen seriøse greier.

I tillegg er det 5-10 menn som også driver og sender meldinger med jevne mellomrom fordi de vil møtes.

Jeg synes dette er ekstremt slitsomt og gidder derfor heller ikke å være på forskjellige sjekke-app`er.

Noen tar faktisk ikke hintet når jeg sier rett ut at jeg ikke er interessert heller....... Nesten så jeg vurderer å ta meg en pause fra både Snap, Messenger og Facebook...

Flere i samme båt??

Luksusproblem. Ignorer de og slett de. Problem løst 

Anonymkode: 862d9...9a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jada ganske klassisk det her og. Løsningen for meg ble å til slutt ignorere alle sammen fullstendig. Det førte desverre til at jeg mista mye sosial (i mine øyne helt vennskapelig) kontakt, og at jeg fikk rykte på meg å være egoistisk, høy på pæra, psykisk syk og gudene vet hva de sa. Noen mente jeg hadde utnytta og playa de. Og jeg syns det er ganske trist jeg at kvinner ikke kan være hyggelige mot menn uten at de tror det betyr flørting og åpen dør til noe mer enn vennskap. 

Man prøver først å hinte høflig, så hinte ganske direkte, så si ting helt direkte men kanskje litt innpakka fordi man ikke vil virke frekk, så si ting rett ut og da er man plutselig en drittkjerring. Huff. 

Tror du bare må si kontant "ser ikke poenget med å komme på besøk for jeg vil ikke det du vil".

Det tok meg et halvt liv å ikke være redd for å si nei rett ut. Nå gjør jeg det og da får de heller bare syntes jeg er kjip altså

Anonymkode: 0ef88...6d3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er ikke i samme båt fordi jeg rett og slett er klar over hva slags signaler og konkrete beskjeder jeg sender ut. Før var jeg ikke det og hadde mas og tjas over alt, var litt ukonkret og usikker. Så retta jeg opp ryggen og bestemte meg for at jeg vil ikke ha alle de mennene hengende over meg. Så jeg blokkerte telefonnummere etter å ha gitt enkle, høflige, men bestemte beskjeder om at jeg ikke var interessert. De skjønte veldig fort poenget da, og har ikke hatt problem siden. Hvis du ikke greier å si fra, så ser de på deg som potensiell uansett, ikke hold folk på gress, bare gå videre. 

Anonymkode: 58dd8...3c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

2 ting lærer deg å sette ned foten: å bli drittlei av mas og press, og trening i å prøve ut nye måter å avvise. 

Jeg har perioder jeg prøver å være respektfull når jeg avviser, og perioder da jeg blir utslitt, sier tvert nei, blokkerer, nekter å se dem i øya eller prate med dem, etc. 

Anonymkode: 99ad8...f16

AnonymBruker
Skrevet

Det går ikke ann å avvise menn på en hyggelig måte. Da bare fortsetter de. Man må være direkte og på kanten til slem, men da får du jo som TS nevner,høre stygge ting om deg selv...

Anonymkode: 26346...3d0

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Flere i samme båt??

Kan være greit å få litt innsyn fra de som er på andre siden :ler: Jeg synes jo du er grei som både hinter, og sier klart i fra at du ikke er interessert. Det er ikke unormalt at både menn og kvinner bare ignorer og sletter uten å si noen ting. Jeg tror at en av grunnene til at menn er så dårlig på å ta hint generelt, er pga av menn får lite oppmerksomhet. Dersom man ikke sitter med erfaringer hvor en har opplevd hvordan det motsatte kjønn oppfører seg når de er skikkelig interessert, er det vanskelig å vite om den personen man snakker med er interessert eller ikke. En annen ting som gjør det hele vanskeligere er at folk er så forskjellige, og oppfører seg dermed annerledes når de er interessert i noen. Derfor kan det være vanskelig å vite om den andre er interessert eller ikke.

Som mann er ikke jeg i nærheten av å få like mye oppmerksomhet som deg, og de som skriver i denne tråden. Personlig synes jeg at man burde oppfører seg anstendige mot hverandre, og derfor sier jeg i fra til en dame når jeg ikke er interessert. Med damer i virkeligheten (ikke på nett) så trenger man ofte ikke å si noe, fordi dersom man ikke responderer på "hintene" deres og forholder seg passiv så bare antar de at du ikke er interessert. Det er likevel noen som går all inn selv om de ikke får respons, og da må man avvise direkte. Jeg avviser hyggelig én gang, og om de ikke gir seg da så gidder jeg ikke å svare dem mer. Da har jeg vært hyggelig, og føler at jeg har ting på det rene. Jeg forstår likevel at det kan bli slitsomt å gjøre ting på denne måten dersom man har et hav menn/damer etter seg. Man blir lei rett og slett, og gidder ikke til slutt mer. Det er like effektivt, om ikke mer å bare ignorere.

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jada ganske klassisk det her og. Løsningen for meg ble å til slutt ignorere alle sammen fullstendig. Det førte desverre til at jeg mista mye sosial (i mine øyne helt vennskapelig) kontakt, og at jeg fikk rykte på meg å være egoistisk, høy på pæra, psykisk syk og gudene vet hva de sa. Noen mente jeg hadde utnytta og playa de. Og jeg syns det er ganske trist jeg at kvinner ikke kan være hyggelige mot menn uten at de tror det betyr flørting og åpen dør til noe mer enn vennskap. 

Man prøver først å hinte høflig, så hinte ganske direkte, så si ting helt direkte men kanskje litt innpakka fordi man ikke vil virke frekk, så si ting rett ut og da er man plutselig en drittkjerring. Huff. 

Anonymkode: 0ef88...6d3

Det er ikke ikke nødvendigvis slik at man blir interessert i en dame bare fordi hun flørter med deg, man blir interessert fordi hun er en bra dame. Det er sjeldent at jeg er på utkikk etter vennskap, jeg er bare ikke en veldig sosial person som har stort behov for å sosialisere, slik at hvis jeg treffer en bra dame som bare er hyggelig kunne jeg godt spurt henne om å ta en kaffe. Dersom hun ønsker vennskap er det jo en "interessekonflikt" der, og da må jeg "avvise" henne siden jeg ikke er på utkikk etter det. Jeg synes det er barnslig å bli sur av å bli avvist, men jeg forstår de mennene som blir sure som blir avvist etter at de har blitt ledet an. Noen kvinner kan være ganske så utspekulerte og jeg har både opplevd og sett kvinner som flørter bare for å få tilgang på ulike tjenester. 

Endret av Minesveiper
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det går ikke ann å avvise menn på en hyggelig måte. Da bare fortsetter de. Man må være direkte og på kanten til slem, men da får du jo som TS nevner,høre stygge ting om deg selv...

Anonymkode: 26346...3d0

Jeg er usikker på om du mener dette bokstavlig. Isåfall: jo, det går an å avvise på høflige måter uten å få drama. Det er bare lettere å legge merke til dem som trenger kjeft eller politianmeldelse før de skjønner det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt det slik som TS i det hele tatt, selv om jeg er en attraktiv dame. Jeg er litt sjenert. Vet ikke om jeg kanskje har en utstråling som gjør at ikke så mange menn nærmer seg meg. Og jeg er jo glad for at jeg ikke får oppmerksomhet av alle mulige menn som jeg ikke er interessert i. Men noen har jeg måttet avvise, og det går som regel greit bare med hint.

Anonymkode: 463db...9b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...