Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #21 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg har ei svigerinne på den ene sida og 2 på den andre sida. Broren min sin dame har jeg desverre ikke fått blitt så veldig godt kjent med (selv om de har vært sammen ei god stund) men hun er veldig interessant, smart og det er faktisk svært lærerikt å prate med henne, da hun har mye kunnskap å lære fra seg. Samtidig er hun vanskelig å komme inn på og hun kan opptre forskjellig fra gang til gang(litt humørsyk muligens?!) Defor blir jeg samtidig litt usikker på henne. Men jeg gleder meg til å bli bedre kjent med henne. På mannens side er det 2 stk. Søsteren hans er kjempe ok. Hun er også en person som jeg lærer mye av. Har veldig interesante samtaler med henne. Hun oppdrar sine 3 barn på en flott måte,noe som inspirerer meg. Så har vi kona til broren til mannen min....Hm..jeg holder seriøst på å sovne av når hun åpner munnen. Hun er jo snill og grei, men jeg har overhodet ikke sansen for henne. Synd, men sånn er det bare. Alt i alt er jeg svært fornøyd med de nye tilskuddene i min familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuppeliten Skrevet 11. mars 2005 #22 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg hadde nok ikke valgt min svigerinne til venninne, men fordi vi er en liten familie, prøver jeg å ha et godt forhold til henne......... Noe som ikke er lett....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå