Gå til innhold

Kan det være han "setter pris på" det, tross alt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En tindermatch og jeg har snappet en del frem og tilbake over lengre tid. Skal sannsynligvis møtes til helgen. 

Jeg legger han ofte til på lista når jeg sender "fellessnaps". Ofte omhandler det ting som går skeis, morsomme ting jeg observerer, kommentarer jeg får e.l. 

Han svarer noen ganger, andre ganger ikke. Det siste drøye døgnet har jeg sendt tre slike "fellessnaps". Det er ingenting å svare på forsåvidt, men jeg håper jo alltid på en respons, i det minste et "haha". Siste jeg sendte var en selfie hvor jeg satt inn et par "uheldige" sitater fra frisøren min; "Du har hår som ei furu" og "Du vet at krøller er en genfeil?". Han har åpnet alle sammen relativt kjapt, men ikke respondert. Sist han responderte på en slik fellessnap var lørdag kveld.

Nå føler jeg meg så utrolig dum som har sendt han flere slike snapper uten å ha fått noe slikt tilbake. Det er som sagt tydelig at det er "fellessnapper", men allikevel. Bør jeg føle meg dum, eller la det gå? Skal ikke sende noe mer til ham nå. 

En kompis mener at en gutt/mann kan sette pris på slike småsnapper selv om han ikke responderer nødvendigvis. Flere som kjenner seg igjen i dette? 

Anonymkode: fdb4c...92e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du skal slutte å overanalysere ting. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skal man egentlig svare på snapper? Jeg synes det er kjempekjedelig ift fb, der får man jo en dialog. Hvis noen sender bilde av bikkja eller utsikten, kan jeg svare "å, så fin" e.l., men jeg får jo ikke noe tilbake igjen, så nå gidder jeg ikke lenger. Føler det blir sånn goddag mann økseskaft.

Anonymkode: 72432...0f3

AnonymBruker
Skrevet

11 minutter siden, Traktor skrev:

Jeg tror du skal slutte å overanalysere ting. 

... så sannsynligvis tenker ikke han noe negativt om snappene? 🙈

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skal man egentlig svare på snapper? Jeg synes det er kjempekjedelig ift fb, der får man jo en dialog. Hvis noen sender bilde av bikkja eller utsikten, kan jeg svare "å, så fin" e.l., men jeg får jo ikke noe tilbake igjen, så nå gidder jeg ikke lenger. Føler det blir sånn goddag mann økseskaft.

Anonymkode: 72432...0f3

Svarer ikke alltid på alle snapper selv. Og jeg bryr meg jo ikke når andre _venner_ ikke svarer på de samme snappene som tinderdaten ikke svarer på. Det er bare fordi det er HAN at jeg blir så stressa. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... så sannsynligvis tenker ikke han noe negativt om snappene? 🙈

Svarer ikke alltid på alle snapper selv. Og jeg bryr meg jo ikke når andre _venner_ ikke svarer på de samme snappene som tinderdaten ikke svarer på. Det er bare fordi det er HAN at jeg blir så stressa. 

Tviler sterkt på at han tenker noe negativt om snappene. Det kan rett og slett være så enkelt som at han selv er usikker på hvordan han bør svare, selv ville jeg følt meg ganske dum om jeg bare svarte "haha" og lignende. Når den ene parten da begynner å overanalysere situasjonen blir det plutselig en kjempesak. 

• Liker 1
Gjest Cathe.
Skrevet
55 minutter siden, Traktor skrev:

Tviler sterkt på at han tenker noe negativt om snappene. Det kan rett og slett være så enkelt som at han selv er usikker på hvordan han bør svare, selv ville jeg følt meg ganske dum om jeg bare svarte "haha" og lignende. Når den ene parten da begynner å overanalysere situasjonen blir det plutselig en kjempesak. 

Dette! Senk skuldrene, slapp av. Snapchat er ikke alt, det endrer neppe synet hans på deg i det store og det hele bildet. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer så og si aldri på fellessnap bortsett fra om det er noe spesielt eller jeg har noe relevant å komme med

Anonymkode: 4ad49...894

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg svarer så og si aldri på fellessnap bortsett fra om det er noe spesielt eller jeg har noe relevant å komme med

Anonymkode: 4ad49...894

Selv om du er interessert i vedkommende? Det betyr heller ikke at du synes snappen er teit? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...