Ananas. Skrevet 6. august 2018 #21 Del Skrevet 6. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er deres tanker om hele denne historien? Er denne hendelsen noe jeg burde tenke over eller på noen måte vektlegge den dag i dag? Hva tenker dere om meg og mine tanker? Hva tenker dere om vårt forhold? Setter stor pris på alle svar og beklager hvis jeg kan virke litt dum i forhold til dette... Anonymkode: 6c76e...753 1. At du henger deg opp i uvesentligheter og forsvarer at du gjør det med forklaringer du ikke engang selv vet om stemmer. 2. Ikke til noe annet enn hvordan du bør forholde deg til løgn og sannhet i fremtiden, for eksempel innbille deg at å «kjenne på» noens hjerte er noen form for løgndetektor. 3. At du må skjerpe deg, og å skille mellom å være forpliktet og å ikke være det. Det som skjedde før man forpliktet seg kan på ingen måte telle som et brudd på den, eller tyde på at man er mer tilbøyelig til å bryte den. 4. At dere må jobbe med kommunikasjon og tillit, og la fortid være fortid. Dere må ha samme standard for begge, ikke en for deg og en for henne, Om du bærer nag for sånt som det, kommer forholdet deres til å kveles enten du vil eller ei. Du må stole på at hun er til å stole på, hvis ikke finnes det ikke nok tillit til et forhold i utgangspunktet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #22 Del Skrevet 6. august 2018 TS her. Hei, alle sammen. Tusen takk for alle svar på dette. Først og fremst må jeg bare si at jeg var forberedt på litt kritikk og harde tilbakemeldinger - det har jeg fått. Deretter vil jeg si at jeg har hatt lange samtaler med min kjæreste om dette, og at vi i bunn og grunn er helt ferdig med det - og det er jeg glad for. Vi har ingenting å skjule for hverandre, vi har det helt fantastisk i dag og slik skal det fortsette i fremtiden. Det er viktig for meg å understreke at jeg ikke på noen måte har vært sint på henne etter at det hele kom frem - min reaksjon har i all hovedsak vært trist og jeg har selv grått en del - mest i skjul, kanskje mest fordi jeg til tider føler meg litt slem - som nær sagt presset min kjære til å snakke om ting jeg strengt tatt egentlig ikke har noe med, men vi er begge glade for at det er over, ettersom vi begge også egentlig hadde et lite ønske om å lufte det hele. Alt skjedde jo tross alt før vår virkelige forpliktelse og enighet om eksklusivitet, og jeg innser at jeg nok er den dumme oppi alt dette. I ettertid av disse samtalene har jeg vartet henne opp ekstra mye, for jeg har hatt litt dårlig samvittighet, ønsker virkelig å være en god kjæreste med henne og det skal jeg gjøre alt for å være også i fremtiden. Jeg innser at jeg til tider kan ha hatt og har en noe egoistisk og litt vel kontrollerende tankegang, men dette har jeg jobbet med og dette skal jeg jobbe med... den virkelige sannheten er at jeg bryr meg ekstremt mye om henne og i fremtiden kommer jeg til å stole fullt ut på henne og selv til en hver tid selvfølgelig være lojal, trofast og ærlig - hun skal stole 100 % på meg og jeg har fortalt henne at hun kan snakke med meg om absolutt alt, uansett hva. Nå er vi i et forhold og det medfører en forpliktelse jeg alltid har hatt og kommer til å ha med hun jeg elsker. Siden det sekundet vi innledet vår forpliktelse, har det alltid kun vært henne for meg - slik skal det fortsette. Nå skal vi fokusere på å ha det like godt sammen som vi vanligvis har det, og vi ser fremover! Jeg elsker henne og i fremtiden skal jeg selvfølgelig alltid ta best mulig vare på vårt forhold, noe hun skal få oppleve, for det fortjener hun - som jeg mener er verdens beste jente. ❤️ Takk for alle tilbakemeldinger på dette, og takk for meg. Anonymkode: 6c76e...753 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå