AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 Går dere hjem fra jobb om dere har hodeverk som ikke gir seg av smertestillende? Jeg sitter på kontor, og dermed foran en skjerm hele dagen. Gjør ikke akkuratt hodeverken bedre.... Anonymkode: 05c3f...4a5
Villa2000 Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 Kommer litt ann på. Dersom det en rolig dag uten ting som haster så kan det være at jeg spør leder om det er greit om jeg avspaserer litt og går hjem. Jobber det da heller inn en annen dag. Dersom det er travelt og mye som haster så står jeg i det.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #3 Skrevet 6. august 2018 Hvis jeg ikke klarer å utføre jobben min, drar jeg hjem. Så lenge jeg klarer å gjøre det jeg skal, blir jeg på jobb. Anonymkode: c326f...6c8
Knirke Skrevet 6. august 2018 #4 Skrevet 6. august 2018 (endret) Nei Går kun hjem hvis jeg er beviselig syk, dvs spyr eller har feber. Folk på jobben som har migrene går på reseptbelagte medisiner, og jeg har aldri hørt om at de har hatt så vondt at de ikke kan jobbe. Endret 6. august 2018 av Knirke
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #5 Skrevet 6. august 2018 Ja, om jeg merker at jeg bare stirrer i veggen fordi jeg er dårlig så drar jeg hjem. Bedre at jeg er borte én dag fra jobb enn at jeg pusher meg så jeg blir borte flere. Anonymkode: c7dbc...ed4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå