Gå til innhold

Ville du vunnet?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, jeg tro ikke jeg hadde vunnet..hadde blitt drittlei av å være der, så jeg hadde stemt meg selv hjem etter noen dager tenker jeg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Spørsmålet er vel heller, spesielt når det gjelder BB, om jeg i det hele tatt hadde overlevd. Er helt overbevist om at jeg hadde blitt helt paranoid, er redd for at jeg har anlegg for å bli det.

Hadde ikke vunnet, hadde ikke en gang kommet forbi testene tror jeg.... :-? :ler:

Skrevet
Jeg hadde antagelig drukket opp all alkoholen og ledd høyt av mine egne vitser' date=' samt yppet med alle for å ha noe å gjøre, så nei, tviler på jeg kunne vunnet noe slikt..[/quote']

:ler: Samme her. Hadde dessuten ikke klart å vært sammen med de samme folka såpass lenge, jeg blir så fort lei.

Gjest Valhalla
Skrevet

Hadde ikke turt å drikke en dråpe alkohol jeg :o

Skrevet

tror jeg hadde skapt mye liv, men hadde nok ikke vunnet gitt... :-)

Skrevet
Jeg tror jeg ville blitt drittsekken. Han som manipulerer de andre for egen gevinst. Hvis det hadde vært seerne som bestemte hadde det vært tvilsomt' date=' men hvis det var deltagerne tror jeg at jeg skulle klart det.[/quote']

Jeg tror du ville vært mer Jan Simonsen

Skrevet

Niks, hadde nok røket ut først! hehehe. Er altfor fredelig og kjedelig for sensasjons-TV, tror jeg.

Gjest Madeline
Skrevet
Niks' date=' hadde nok røket ut først! hehehe. Er altfor fredelig og kjedelig for sensasjons-TV, tror jeg.[/quote']

Kanskje de kunne trenge sånne som oss som motvekt til de andre?

Skrevet

Jeg tviler på at jeg hadde vunnet, men hadde kanskje klart meg ett stykke uti. På farmen ksulle jeg greid meg en stund, fordi jeg har erfaring fra "bondeliv" (og generelt er en veldig snill og hyggelig person :tunge1: ) men jeg hadde aldri vunnet i noe slikt.

Greier ikke å manipulere eller være slem når det trengs for fem flate øre :ler:

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg tror du ville vært mer Jan Simonsen

Takk for komplimentet

Skrevet
Jeg tror neppe jeg ville vunnet. Jeg ville bare forsvunnet i mengden tror jeg' date=' og blitt stemt hjem av kjedelighetsgrunner.[/quote']

:ler: Da kunne vi vært kjedelige sammen!

Lærte en gang i matte at minus og minus blir pluss. :wink:

Gjest TomKrus
Skrevet

I BB hadde jeg nok ryket tidlig ut. Tror jeg hadde flydd fort på veggen, og diskutert/kranglet enda mer enn hva jeg gjør her inne.

Gjest porselen
Skrevet

Sniglå og Mysan, her får dere konkurranse, enda et kjedelig medlem i klubben........

Jeg hadde definitivt ikke vunnet, hadde dusjet med burka på.......... :ler:

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg hadde definitivt ikke vunnet, hadde dusjet med burka på.......... :ler:

Jeg og :hoho::hoho:

Skrevet

Vi kunne vært med i en "kjedelig" utgave av BB. "KB" kanskje? Ikke sikkert det hadde blitt så kjedelig hvis vi hadde samlet sammen alle oss kjedelige!?

ehh.. :ler:

Skrevet

hehe! Jeg aner at jeg har langt karriere som kjedelig statist (som ved min kjedelighet illustrerer hvor gærne de andre virkelig er) foran meg! Kanskje får jeg også et kult liv som Å-kjendis som bonus :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...