Gå til innhold

Ville du vunnet?

Anbefalte innlegg

Gjest Bringebær
Skrevet

Hvis du var med i en Reality serie, ville du vunnet da?

Eks. robinson, big brother, farmen osv

Jeg bare lurer for jeg tror ikke at jeg hadde vunnet.

Ingen liker nordleninger som er "litt" tøffe i kjeften :sjarmor:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Ikke om hadde drukket oss full :oops:

Gjest Bringebær
Skrevet

HA HA HA!

Enn hvis det IKKE blei servert alkohol?

Gjest Moonshadow
Skrevet

Kanskje.. Kanskje de ville holdt meg der pgr av at jeg er flink til å lage drama og liv :roll:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Nope, for jeg hadde ikke klart å være så slu :ler:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Engentlig tror jeg ikke jeg hadde vunnet da :-?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg tror neppe jeg ville vunnet. Jeg ville bare forsvunnet i mengden tror jeg, og blitt stemt hjem av kjedelighetsgrunner.

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg tror jeg ville blitt drittsekken. Han som manipulerer de andre for egen gevinst. Hvis det hadde vært seerne som bestemte hadde det vært tvilsomt, men hvis det var deltagerne tror jeg at jeg skulle klart det.

Gjest gjest1
Skrevet

Tror du ville blitt stemt hjem fordi du hele tiden ville havnet i krangler med de andre jeg... hvis det var de som skulle bestemme... :ler: Du er så påståelig vet du, og firer så lite. :wink:

Gjest Valhalla
Skrevet

Med en million i gevinst eller lignende skulle jeg klart å skifte personlighet for en stund.

Gjest Anonymous
Skrevet

nei, for jeg sier ting som de er. Det er dt ikke mange som klarer å fordøye. Ikke i et så lukket konsept over tid iallefall-

Gjest Madeline
Skrevet

Tipper at jeg ville vært først ut. Lager nok alt for lite "drama" til at det ville vært interessant på tv.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Kanskje BB. Kan fort lasge liv og moro, men ville ikke klart noe som har med fysiske utfordringer å gjøre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Gleder meg til "Ekstrem Oppussing" som kommer på TV3 i april. Der er alle vinnere! Ingen intriger, bare feelgood-TV.

Gjest Anonymous
Skrevet

Den norske versjonen mener jeg, selvfølgelig. Den amerikanske har jo gått i noen tid.

Annonse
Skrevet

Så lenge jeg ikke må konkurrere om fysiske utfordringer tror jeg at jeg kunne kommet relativt langt på å være meg selv, med fare for å være for kjedelig på TV.

Jeg er ikke den som skriker høyest, jeg er (som regel) godt likt og jeg er istand til å svelge endel kameler om jeg vet jeg kan vinne på det på sikt.

Men hvem vet.

Det er jo bare synsing.

Gjest Catwoman
Skrevet

Tror nok ikke jeg hadde vunnet nei.

Da måtte det i såfall vært med Therese- teknikken (hun som vant andre runde Robinson)

Hun var bare snill god, og virket ikke som noen stor konkurrent. SÅ ingen tenkte på å prøve å stemme ut henne, og plutselig så vant hun. :sjarmor:

Skrevet

tror helt ærlig jeg kunne vinne Farmen, eller iallefall komme til finalen. og kanskje noe a la nr 19 sammen med gubben

Gjest Gjesta
Skrevet

Tror ikke jeg hadde vunnet nei,..

Hadde det vært tilgang til alkohol hadde jeg sikkert enda opp med fylleangst og forlatt programmet frivillig,...hehe...

Gjest seroxata
Skrevet

Jeg hadde antagelig drukket opp all alkoholen og ledd høyt av mine egne vitser, samt yppet med alle for å ha noe å gjøre, så nei, tviler på jeg kunne vunnet noe slikt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...