AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #1 Skrevet 6. august 2018 Dessverre så er det slik at menn er visuelle og tillegger utseendet på dama stor vekt. Og da er det svært sårt å være lite pen fra naturens side. Jeg må bruke masse tid og penger for å se søt ut, se pen ut kan jeg bare glemme. Hvis jeg ikke bruker tid og penger, kan jeg bare glemme å få meg kjæreste. Nå er jeg jo gift, men må jo fortsette å opprettholde fasaden for å holde på mannens interesse. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men har alltid vært misunnelig på dem som bare kan stå opp av senga og se pen ut uten å bruke tusenvis av kroner og timer årlig på utseendet Anonymkode: e8a08...42e 6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dessverre så er det slik at menn er visuelle og tillegger utseendet på dama stor vekt. Og da er det svært sårt å være lite pen fra naturens side. Jeg må bruke masse tid og penger for å se søt ut, se pen ut kan jeg bare glemme. Hvis jeg ikke bruker tid og penger, kan jeg bare glemme å få meg kjæreste. Nå er jeg jo gift, men må jo fortsette å opprettholde fasaden for å holde på mannens interesse. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men har alltid vært misunnelig på dem som bare kan stå opp av senga og se pen ut uten å bruke tusenvis av kroner og timer årlig på utseendet Anonymkode: e8a08...42e Det er nok bare ved første øyekast de legger vekt på utseendet. I et langvarig forhold er nok personlighet, kjemi og den slags mye viktigere. Anonymkode: ccb80...6d2 27
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #3 Skrevet 6. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok bare ved første øyekast de legger vekt på utseendet. I et langvarig forhold er nok personlighet, kjemi og den slags mye viktigere. Anonymkode: ccb80...6d2 Problemet er jo at hvis man ikke blir lagt merke til ved første øyekast, vil man jo ikke gå videre med personen. Jeg har også merket at mannens interesse kjølner veldig hvis jeg "slurver" med sminke, hårfjerning osv. Anonymkode: e8a08...42e 1
Momma Skrevet 6. august 2018 #4 Skrevet 6. august 2018 Vel, de færreste kan bare "stå opp av senga og se pene ut". Selv den tilsynelatende "perfekte" har nok brukt noe tid og penger på å se ut som hun gjør. Mannen din valgte deg, og det er sikkert tusen gode grunner for at han gjorde det. Ikke vær så opptatt med bekymringer over utseendet, vær heller glad og fornøyd med deg selv og mannen din. Trygghet og godt humør er sexy! 22
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #5 Skrevet 6. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er jo at hvis man ikke blir lagt merke til ved første øyekast, vil man jo ikke gå videre med personen. Jeg har også merket at mannens interesse kjølner veldig hvis jeg "slurver" med sminke, hårfjerning osv. Anonymkode: e8a08...42e Enten har du så dårlig selvtillit at du overtolker alt, eller så er mannen din en overfladisk dust. Jeg var pen da jeg traff mannen, en åtter tipper jeg, kanskje mer når jeg var sminket, stylet og pyntet. Det er tolv år siden, to barn og en kronisk sykdom siden. Nå er jeg nok en helt grei sekser på en god dag, men det er slutt på sminking, hårfjerning og pynting til annet enn spesielle anledninger. Og jeg VET at mannen min elsker meg og tenner på meg, selv i joggebukse, usminket og med hårete legger, interessen hans har ikke dalt. 😂 Heldigvis fant jeg meg en fyr som ser på all innsats jeg legger ned i utseendet mitt som en bonus, ikke som en nødvendighet. ❤️ Kan anbefales! Anonymkode: c7806...903 12
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #6 Skrevet 6. august 2018 Som hun over skriver, så er det veldig få kvinner som kikker i speilet på morgenen og føler seg pene. Til og med de kvinnene som er insane naturlig vakre føler seg ikke pene uten å pynte seg. Det er helt individuelt, og alt kommer fra hvordan man føler seg på innsiden. Lær deg å nyte livet, se livet på en vakker og takknemmelig måte så vil du også føle deg bedre. Anonymkode: b6679...ab9 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #7 Skrevet 6. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enten har du så dårlig selvtillit at du overtolker alt, eller så er mannen din en overfladisk dust. Jeg var pen da jeg traff mannen, en åtter tipper jeg, kanskje mer når jeg var sminket, stylet og pyntet. Det er tolv år siden, to barn og en kronisk sykdom siden. Nå er jeg nok en helt grei sekser på en god dag, men det er slutt på sminking, hårfjerning og pynting til annet enn spesielle anledninger. Og jeg VET at mannen min elsker meg og tenner på meg, selv i joggebukse, usminket og med hårete legger, interessen hans har ikke dalt. 😂 Heldigvis fant jeg meg en fyr som ser på all innsats jeg legger ned i utseendet mitt som en bonus, ikke som en nødvendighet. ❤️ Kan anbefales! Anonymkode: c7806...903 Vel, jeg er dessverre en 2-er på en god dag. Og det har ingenting med dårlig selvtillit å gjøre. Jeg er bare realistisk. Anonymkode: e8a08...42e 1
Skiftenøkkel Skrevet 6. august 2018 #8 Skrevet 6. august 2018 Ingen er perfekte. Når vi menn begynner å bli voksne (les langt inn i tyveåra) er ikke utseende avgjørende for valg av kjæreste. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #9 Skrevet 6. august 2018 Det er minst like ille for lave menn. Er du en mann på 165 kan du bare glemme å få kjæreste. Og ingen sminke kan bøte på det. Man kan være heldig å komme borte i ei dame som ikke synes høyden er en deal breaker, og da er det bare holde fast på henne og håpe hun er snill og grei ellers. Anonymkode: 06bb5...64d 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #10 Skrevet 6. august 2018 Plastikk kirurgi? Anonymkode: b329a...d36 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #11 Skrevet 6. august 2018 Tenk på menn som er gjennomsnittlige da, de får nesten ikke matcher på tinder og svar på datingsider. Det jeg har lært som singel i 5 år nå er at damer er utrolig visuelle. Så det går nok begge veier. Anonymkode: 41024...fcf 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #12 Skrevet 6. august 2018 Sympatiserer veldig med deg TS. Har det på samme måte. Anonymkode: 9e814...9e1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #13 Skrevet 6. august 2018 Føler det samme, dame 31 her, singel på 5. året. Blir glatt oversett på byen/overalt, er også en 2’er på en bra dag, fullt sminket. Anonymkode: 08bc1...6a3 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #14 Skrevet 6. august 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Som hun over skriver, så er det veldig få kvinner som kikker i speilet på morgenen og føler seg pene. Til og med de kvinnene som er insane naturlig vakre føler seg ikke pene uten å pynte seg. Det er helt individuelt, og alt kommer fra hvordan man føler seg på innsiden. Lær deg å nyte livet, se livet på en vakker og takknemmelig måte så vil du også føle deg bedre. Anonymkode: b6679...ab9 Jeg synes som regel jeg ser ok/ bra ut når jeg ser meg selv i speilet om morningen. Det at man alltid er nervøs rundt eget utseendet er mer et psykelig oppheng som ikke finnes hos de med normalt/ avslappet forhold til egen kropp og utseendet Skal sies at jeg ikke er verdens peneste en gang, jeg bare er fornøyd med utseendet mitt og hra ingen hangups på det området. Folk liker meg for den jeg er 🤷♂️ Anonymkode: 94686...ab4 2
wizwitch Skrevet 6. august 2018 #15 Skrevet 6. august 2018 Ofte ser man seg selv mye styggere enn hva andre oppfatter en. Det er også noe som heter kroppsdysmorfia eller noe i den duren som går ut på at man har psykiske vrangforestillinger om eget utseende. Ofte er selvverds og selvtillittsproblemer årsaken og det å drive med yrker, hobbyer eller sporter som gir mestringsfølelse, verdi og selvtilfredshet kan hjelpe på synet på måten man ser seg selv 8
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #16 Skrevet 6. august 2018 Ikke at det skal bli noe konkurranse om hvem som har det verst, men å være lav mann er faktisk ganske ille. Ikke bare får man ikke kjæreste, men man får heller ikke jobber og lever kortere liv. Det er massevis av forskning som viser en direkte sammenheng her. Anonymkode: 9a96f...096 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #17 Skrevet 6. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er minst like ille for lave menn. Er du en mann på 165 kan du bare glemme å få kjæreste. Og ingen sminke kan bøte på det. Man kan være heldig å komme borte i ei dame som ikke synes høyden er en deal breaker, og da er det bare holde fast på henne og håpe hun er snill og grei ellers. Anonymkode: 06bb5...64d Jeg er forelsket i en mann på rundt 165. Han har sjeldent vært singel i voksen alder, og eksene hans er skikkelig flotte. Han tar godt vare på seg selv ellers og har en herlig personlighet Anonymkode: 01fc9...ab6 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #18 Skrevet 6. august 2018 Det er veldig mange damer som egentlig ikke er pene. Selv den peneste blondine ser helt ordinær ut uten mascara og lett sminke. Mens noen av de pene sydlandske kan se bra ut uten sminke. Så mange deler ditt problem, TS, men må bare finne seg i det. Når det er sagt, kan jeg jo forstå hvis man plages av iøynefallende ting, som stor potetnese, dobbelthake o.l. Jeg ville nok gjort noe for å endre på slikt, men det er jo noen som ikke bryr seg om det en gang. Anonymkode: 6d18f...9db
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #19 Skrevet 6. august 2018 Er 43 år, i løpet av de årene har jeg sett 2, som jeg synes gikk under "mindre pene" da en av hvert kjønn. ( så klart subjektivt) Si man ser minimum 10 mennesker pr dag, da har man kommet oppi en del mennesker på 43 år. Så når folk sier de er det, så tror jeg rett og slett ikke på de. Det man må jobbe med for å være atraktig er selvbilde sitt. For utseende er helt sikkert mer en godt nok. Anonymkode: 83415...e93 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #20 Skrevet 6. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er 43 år, i løpet av de årene har jeg sett 2, som jeg synes gikk under "mindre pene" da en av hvert kjønn. ( så klart subjektivt) Si man ser minimum 10 mennesker pr dag, da har man kommet oppi en del mennesker på 43 år. Så når folk sier de er det, så tror jeg rett og slett ikke på de. Det man må jobbe med for å være atraktig er selvbilde sitt. For utseende er helt sikkert mer en godt nok. Anonymkode: 83415...e93 Hm. Jeg har levd like lenge, og har sett mange mindre pene mennesker i mitt liv. Anonymkode: 6d18f...9db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå