Gå til innhold

"Judith", en novelle blir til!

Vibekke

Anbefalte innlegg

Hei, alle skriveglade venner!
Sitter her etter å ha lest en glimrende samling av noveller og fikk en strålende idé: Hva om vi skriver en liten novelle sammen? Er ganske ny på forumet, men syntes det er så mange morsomme og kreative mennesker her 😄☺️Så tenkte at dette må jo bare bli gøy!
Jeg starter med par linjer også kan alle bare skrive videre på historien! Gleder meg til å lese!

«Det hadde aldri vært så stille i den lille byen Frusk før. Ikke en gang en edderkopp ville kunne krype over bordet ubemerket. Alle så på henne, og alle visste...»

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«... Judiths liv var på vei til å bli snudd på hodet. Aldri hadde hun fått så mange blikk på en gang. Dette var ikke planlagt i det hele tatt og absolutt ikke måten hun hadde håpet... »

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'folk skulle finne ut av det på. Det hadde vært på nyhetene like før. Hun hadde slått blikket ned i bakken, men hun visste at alle så på henne. Hun så opp og fanget blikket.. '

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«... til Kurt Josef. Begge rødmet. Og i det fjerne hørte hun en radio som spilte sangen ingen av de noen gang ville glemme. Sangen som hadde spilt den første gangen...»

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng dere på folkens! Ikke være flaue for å skrive! Jo mer jo bedre! Dette blir kjempe bra 😁😀Jeg storkoser meg i allefall ☺️😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... De hadde vært oppmerksom på at gresset måtte klippes. Men ingen av de hadde noensinne tenkt i de baner at de måtte ha Gressklipper når de solgte huset. Kurt Josef ble oppmerksom på noe rart i håret til Judith. Har hun... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blod i håret? Hva er det som har skjedd? Hvorfor stirrer alle på Judith og hvorfor er det så jævla stille? Han.... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo virkelig bra folkens! ☺️😄 Sleng dere på og skriv i vei! Det er helt greit at folk skriver flere innlegg i historien!!😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...