AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Kjæresten min trener nesten hver dag på et treningssenter. Han er 40 år. Her en dag fikk han en ny "venn" på Facebook, noe han egentlig nesten aldri gjør. Det var ei pen jente han var blitt kjent med på treningssenteret. Jeg liker ikke dette. Nå skal han vel sammen med henne flere ganger i uken. Et nytt bekjentskap med ei pen dame. Er det ok å ikke like det? Hadde du reagert? Anonymkode: 64ab4...cfe
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 Jeg hadde heller absolutt ikke likt det. Bra å ha varsel-lampene oppe! Anonymkode: 300f5...1a6 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #3 Skrevet 6. august 2018 Jeg hadde heller ikke likt det. Hadde kanskje spurt litt om henne. Tenker 40 er en sårbar alder for menn. Oppmerksomhet fra flott dame på treningssenteret er et boost for han. Kanskje litt lei på hjemmefronten med plikter med barn og familie? Burde kanskje ikke angripe det med en gang. Heller bare følge litt med. Tror egentlig ikke du får gjort så mye fra eller til. Anonymkode: bdd3a...098 2
VET Skrevet 6. august 2018 #4 Skrevet 6. august 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min trener nesten hver dag på et treningssenter. Han er 40 år. Her en dag fikk han en ny "venn" på Facebook, noe han egentlig nesten aldri gjør. Det var ei pen jente han var blitt kjent med på treningssenteret. Jeg liker ikke dette. Nå skal han vel sammen med henne flere ganger i uken. Et nytt bekjentskap med ei pen dame. Er det ok å ikke like det? Hadde du reagert? Anonymkode: 64ab4...cfe Får han bare lov til å være venn med stygge folk?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #5 Skrevet 6. august 2018 Helt ok å ikke like det! Vanlig! Her har vi prinsipp om at vi ikke blir venner med noen av motsatt kjønn på facebook så lenge det ikke er venners venner (da altså barndomsvenner, klassevenner osv og ikke den søte jenta eller kjekke karen som man møtte på vennefest helga før som vil få kontakt) eller felles venner. Det er av respekt for sin partner og forholdet. Selvom det er harmløst ment av partneren kan man aldri stole på fremmedes intensjoner og å inngå en sånn type kontakt når man er i forhold syns jeg ikke hører hjemme noe sted. Jeg treffer jevnlig allrighte menn i min hobby jeg også som jeg kommer godt overens med men når de spør om nummeret/facebook sier jeg bare at Nei, jeg vil ikke at kjæresten min skal misforstå noe, men vi ses neste tirsdag igjen da! (På hobbyen) Anonymkode: 90c79...a43 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #6 Skrevet 6. august 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg treffer jevnlig allrighte menn i min hobby jeg også som jeg kommer godt overens med men når de spør om nummeret/facebook sier jeg bare at Nei, jeg vil ikke at kjæresten min skal misforstå noe, men vi ses neste tirsdag igjen da! (På hobbyen) Anonymkode: 90c79...a43 Høres jo fryktelig sært ut! Jeg hadde nok lurt litt på hvilket innbilsk menneske jeg hadde møtt om jeg hadde fått det svaret. Eller hvor sjalu kjæresten din er...! Anonymkode: bdd3a...098 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #7 Skrevet 6. august 2018 Ærlig talt, ikke greit! Anonymkode: 9b6f8...319 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #8 Skrevet 6. august 2018 Nå må du snøre på deg joggeskoene! Bli med på trening! Anonymkode: 22883...4cb 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #9 Skrevet 7. august 2018 Jeg skjønner at jeg kanskje er alene om dette, men jeg tror ikke jeg hadde reagert. Stoler du ikke mer på mannen din enn dette? Anonymkode: 10f27...22a 2
petterm Skrevet 7. august 2018 #10 Skrevet 7. august 2018 Skjønner ikke helt problemet.. Enten stoler du på han, eller så gjør du det ikke... Vennskap på Fb gjør ikke noe fra eller til. Han møter både henne og andre på treningssenteret. Hvis han ønsker å være utro så klarer han det, uavhengig av Facebook. Om så er, kan han ha "alternativ" trening med henne eller en annen dame på handicap toalettet. Enten må du stole på han, eller så må du nekte han å trene, evt så må du være med på treninga for å passe på han.
a l'orange Skrevet 7. august 2018 #11 Skrevet 7. august 2018 En mann...som henger innendørs...i opplyste...og oppvarmede omgivelser...sammen med jenter...og henger på sosiale medier...sammen med venninnene sine...hopp og sprett og tjo og hei...tror mine bekymringer hadde startet en god del før. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #12 Skrevet 7. august 2018 Antar at han bare stalker henne. Hun vet nok knapt hvem han er, men godtok venneforespørselen for å ikke virke frekk. Anonymkode: f903d...f1e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #13 Skrevet 7. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Antar at han bare stalker henne. Hun vet nok knapt hvem han er, men godtok venneforespørselen for å ikke virke frekk. Anonymkode: f903d...f1e Eller omvendt 😉 Anonymkode: 4bab1...88b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #14 Skrevet 7. august 2018 Og slik startet Buka og Nikab påbudet i muslimske land, ene og alene for at folk er så utrygge at de må innskrenke andres liv. Anonymkode: fc213...ccc
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #15 Skrevet 7. august 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller omvendt 😉 Anonymkode: 4bab1...88b Skeptisk. Anonymkode: f903d...f1e
Gjest Alterego666 Skrevet 7. august 2018 #16 Skrevet 7. august 2018 Jeg er venn med ekser og andre kvinner jeg møter på face. Er helt åpen for det med partner, og hun har det på samme måte. Vi har begge vært i forhold hvor tidligere partnere driver forskjellige former for sosial kontroll, og vi vil for enhver pris unngå å selv bli en slik partner. Bestem deg for å stole på partneren din, så får han bestemme seg for om han er tilliten verdig.
Inwe Skrevet 7. august 2018 #17 Skrevet 7. august 2018 Ser ikke problemet. Nå har ikke min samboer facebook, men han chatter med kvinnelige kolleger på WhatsApp og følger treningsjenter på instagram. Alle vet om meg og jeg har truffet flere av de. Vi snakker også åpent om alle venner og bekjente uansett kjønn. Jeg ville da aldri nektet han venner uansett kjønn, venner gjør livet bedre og jeg vil at han skal ha det så bra som overhode mulig. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #18 Skrevet 7. august 2018 Tror du mannen hjemme hos henne reagerer? Når hun har fått seg en venn på treningssenteret? Anonymkode: 1e08d...6ed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå