Donnie Darko Skrevet 10. mars 2005 #1 Skrevet 10. mars 2005 Som en digresjon fra muslimtråden under så spør jeg om dette..
Linselus Skrevet 10. mars 2005 #3 Skrevet 10. mars 2005 Jeg kunne ikke blitt sammen med noen med en sterk religiøs overbevisning samme hvilken "retning" den er i. Fordi jeg selv ikke er religiøs, og da blir det feil for meg.
Gjest Moonshadow Skrevet 10. mars 2005 #4 Skrevet 10. mars 2005 Jeg kunne ikke blitt sammen med noen med en sterk religiøs overbevisning samme hvilken "retning" den er i. Fordi jeg selv ikke er religiøs, og da blir det feil for meg.
smidja Skrevet 10. mars 2005 #5 Skrevet 10. mars 2005 Nei, ikke utgangspunktet ikke. Les samme svar jeg la inn under muslimtråden.
Gjest Melk Skrevet 10. mars 2005 #6 Skrevet 10. mars 2005 Kommer ann på hvordan man definerer kristen. For meg er det stor forskejll på en som går i kirken hver søndag, har bønnegrupper og bibelgrupper og synger lovsang mens han gråter og blir helbredet ved håndspåleggelse, er imot abort og mener at kvinnen er underlegen mannen, og en som tror inni seg og ber i ny og ne.
Gjest Bellatrix Skrevet 10. mars 2005 #8 Skrevet 10. mars 2005 Ja, men ikke en fundamentalist som setter store restriksjoner på seg selv og andre.
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2005 #9 Skrevet 10. mars 2005 Som ikke drakk, som gikk i kirken, og som ba hver kveld og ikke vil ha sex før ekteskapet? NEI!!
Gjest Daniella_ Skrevet 10. mars 2005 #10 Skrevet 10. mars 2005 Ja, men ikke en fundamentalist som setter store restriksjoner på seg selv og andre.
Arkana Skrevet 10. mars 2005 #11 Skrevet 10. mars 2005 Nei, kunne ikke vært sammen med noen som var religiøs på noen som helst måte.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #12 Skrevet 10. mars 2005 Helt greit med en kristen livstro, men ikke i så sterk grad at den gikk ut over meg eller våre evt barn. Ville f eks diskutert om svært syke/skadede foster kunne aborteres etc før forhold var aktuelt.
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2005 #14 Skrevet 10. mars 2005 Nei! Hvis han så mye som luftet tanken om at han kanskje hadde et snev av barnetro ville det være helt uaktuelt med noe forhold. Samme gjelder hvis han trodde på gjenferd, eller syntes Fornemmelse for mord var interessant tv.
Gjest gjest 0 Skrevet 10. mars 2005 #15 Skrevet 10. mars 2005 Nei, jeg kunne ikke vært sammen med en som hadde en sterk religiøs overbesvisning, uansett hvilken religion det er. Pam
Gjest Dazed Skrevet 10. mars 2005 #16 Skrevet 10. mars 2005 Nei, jeg tror ikke det. Siden jeg ikke er kristen i det hele tatt, så ville da ha blitt vanskelig for meg og forholde meg til hans kristne tro
Potetskrell Skrevet 10. mars 2005 #17 Skrevet 10. mars 2005 Nei, ikke en praktiserende kristen. Jeg vil ha en partner uten noen religiøs overbevisning.
nat26 Skrevet 10. mars 2005 #18 Skrevet 10. mars 2005 Kommer ann på hvordan man definerer kristen. For meg er det stor forskejll på en som går i kirken hver søndag' date=' har bønnegrupper og bibelgrupper og synger lovsang mens han gråter og blir helbredet ved håndspåleggelse, er imot abort og mener at kvinnen er underlegen mannen, og en som tror inni seg og ber i ny og ne.[/quote'] Signerer,den siste kunne jeg blitt sammen med
Gjest lurven Skrevet 10. mars 2005 #19 Skrevet 10. mars 2005 kommer an på hvordan personen hadde vært. kunne vært sammen med en kristen jeg, hvis det ble sex før ekteskapet og hun respekterte at jeg ikke er kristen
Gjest KFD Skrevet 10. mars 2005 #20 Skrevet 10. mars 2005 Nei. Dvs. hvis hun var sånn superliberal, og det på en måte jeg kunne respektere (det gjør jeg vanligvis ikke) så ser jeg ikke bort fra det. Men altså, hun måtte ha vært så lite kristen at det ikke var merkbart. Vi skal jo tross alt passe sammen. Alt i alt blir dette det samme som nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå