AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #1 Del Skrevet 5. august 2018 Er det noen som har det her, har det noen fordel sexuelt ? Anonymkode: c9670...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #2 Del Skrevet 5. august 2018 Har. Prins Albert. 8mm. Fordeler? Kommer ann på dama det. Tenker ikke så mye over det egentlig. Har hatt den i 20 år. Anonymkode: cd5fc...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #3 Del Skrevet 6. august 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har. Prins Albert. 8mm. Fordeler? Kommer ann på dama det. Tenker ikke så mye over det egentlig. Har hatt den i 20 år. Anonymkode: cd5fc...991 Måtte Google. Fysøren det ser jo helt sykt ut!! Men hvordan er det for deg og jenta under sex?? Ikke Ts foresten Anonymkode: 612a6...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #4 Del Skrevet 6. august 2018 Samboeren har en Prince Albert, usikker på mm, men kanskje 8mm han også har?🤔 Han er godt utstyrt så smykket kler han godt Merker lite til fordeler for min del under sex, men alt blir jo mer intenst og følsomt (noe han synes mangler uten piercing i pga str hans) for hans del, da ringen går igjennom urinrøret. Største ulempen med den er at jeg ikke liker å gi han bj med den i, så blir fort litt turnoff om han skal ta den ut først. Hadde en vch selv en liten periode, men den migrerte så ble bare ubehagelig, så tok den ut. Tenker å ta en ny etterhvert. Anonymkode: 3387a...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martineb Skrevet 6. august 2018 #5 Del Skrevet 6. august 2018 Kanskje ikke i dåsa, men jeg har i klitorisforhuden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #6 Del Skrevet 6. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Samboeren har en Prince Albert, usikker på mm, men kanskje 8mm han også har?🤔 Han er godt utstyrt så smykket kler han godt Merker lite til fordeler for min del under sex, men alt blir jo mer intenst og følsomt (noe han synes mangler uten piercing i pga str hans) for hans del, da ringen går igjennom urinrøret. Største ulempen med den er at jeg ikke liker å gi han bj med den i, så blir fort litt turnoff om han skal ta den ut først. Hadde en vch selv en liten periode, men den migrerte så ble bare ubehagelig, så tok den ut. Tenker å ta en ny etterhvert. Anonymkode: 3387a...0d4 Jeg mener PA er mest estetisk når lengden på utstyret målt i tommer er likt millimeter på piercingen. En for stor piercing, eller for liten ser rart ut. Så for min del er 10 millimeter maks, og 8 millimeter minimum. En 8 millimeter veier 20 gram, mens en på 10 millimeter veier 30 gram. Det kjennes. Så mitt tips er, velg rett størrelse for ditt vev, smør den annenhver dag og ha normal hygiene. Da kan du ha den i, som meg, i mange år uten komplikasjoner. Men vis hensyn, ikke alle kvinner takler samleie eller BJ med en stor piercing hengende fast på noe stort. Sånn er det bare. Anonymkode: cd5fc...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #7 Del Skrevet 6. august 2018 Min mann har prince albert. I perioder har han den ute når han er lei den, eller hullet blir tøyd for mye. Liker det godt! Og utstyret er ganske stort fra før, så ringen er også stor. Ingen aning om mm, bryr meg ikke. Anonymkode: 5d185...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #8 Del Skrevet 6. august 2018 Det ekleste jeg har sett på en stund. Anonymkode: f5978...975 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #9 Del Skrevet 6. august 2018 Hvorfor får penisen være og vagina er ei dåse? Vær snill med vaginaen! Anonymkode: 651f8...9f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #10 Del Skrevet 7. august 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor får penisen være og vagina er ei dåse? Vær snill med vaginaen! Anonymkode: 651f8...9f7 Nå er det jo ikke vaginaen damer har piercing i heller da.. Anonymkode: 22c69...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #11 Del Skrevet 7. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er det jo ikke vaginaen damer har piercing i heller da.. Anonymkode: 22c69...61a Vaginaen består av venusberg, klitt, indre og ytre kjønnslepper og skjedeåpning. Så, jo. Anonymkode: 651f8...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #12 Del Skrevet 7. august 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vaginaen består av venusberg, klitt, indre og ytre kjønnslepper og skjedeåpning. Så, jo. Anonymkode: 651f8...9f7 "Vulva er de ytre kjønnsorganer til et individ av hunkjønn. I dagligtale brukes ordet «vagina» ofte galt for å referere til vulva eller de kvinnelige kjønnsorganer generelt. Derimot er vagina en bestemt indre struktur, skjeden, og vulva kun de ytre kjønnsorganene." Wikipedia Anonymkode: 22c69...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #13 Del Skrevet 7. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Vulva er de ytre kjønnsorganer til et individ av hunkjønn. I dagligtale brukes ordet «vagina» ofte galt for å referere til vulva eller de kvinnelige kjønnsorganer generelt. Derimot er vagina en bestemt indre struktur, skjeden, og vulva kun de ytre kjønnsorganene." Wikipedia Anonymkode: 22c69...61a Interessant. Jeg må tydeligvis få meg en anatomibok. Anonymkode: 651f8...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå