Gå til innhold

Kastrering

Fremhevede innlegg

Gjest LeiAvÅværesingel
Skrevet

Jeg har vært singel altfor lenge (jeg er mann og 35), og innser at jeg vil måtte tilbringe det meste av livet alene.

Finnes det noen måte å kastrere seg/eller andre inngrep som gjør at en slipper å tenke på sex til alle døgnets tider. Dette blir jo bare en belastning når man er alene, og mye av denne tankevirksomheten kunne derfor vært brukt til å heve livskvaliteten på andre områder en damer som jeg åpenbart ikke har draget på.

Håper på seriøse svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Antidepressiva kan gi den bieffekten at en mister sexlysten.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Vil du det da? Jeg er 31 og kvinne og har lyst på og tenker på sex hele tida, men vil jo allikevel ikke være forruten de følelsene, selv om det kan være frustrerende av og til...

Gjest gjesta
Skrevet

Treffer du aldri damer?

Hva med ons?

Gjest *Fiona*
Skrevet

Antidepressiva burde funke for begge deler, både mismotet og sexlysten...

Kastrering hjelper også. Etter hva jeg har hørt fra de jeg kjenner som har gjort det. Mulig det varierer individuelt, det vet jeg ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hovedinnlegget sender to motstridende signaler.

Først snakker du om at du kommer til å leve alene resten av livet (noe du har funnet ut i en alder av 35, som ikke akkurat kan kalles gammelt), og at stadige tanker om sex bare er plagsomme. Samtidig kaller du deg "LeiAvÅVæresingel". Which is it?

Jeg kan uttale meg med litt tyngde her, ettersom jeg er nesten eksakt like gammel som deg, og i nøyaktig samme situasjon (singel, uten utsikter til at situasjonen vil endre seg). For alvorlig talt... kastrering? For å bli kvitt sex-tanker? Du har hørt at det er forskjell på å barbere seg og å skjære av seg haken?

Alle tenker på sex fra tid til annen. Hvor ofte det skjer, kommer an på flere ting. Hormoner er én ting (noe de fleste tenåringer kan skrive under på), men også hvor ofte man har sex eller onanerer, og hvorvidt man dveler ved tankene når de først dukker opp.

Dersom du synes fryktelig synd på deg selv på grunn av situasjonen du er i (liten sympati å få her i gården, ja), og derfor tenker ofte med lengsel og smerte på det du ikke kan få, vil du komme inn i en ond sirkel. Gjentakelse øker sjansen for gjentakelse.

Du kan gå til fastlegen din og legge frem problemet for ham/henne. Du vil neppe få en henvisning til sykehuset for utførelse av kastrasjon, eller resept på legemidler for kjemisk sådanne, men muligens en henvisning til psykolog. Og kanskje det kan være til hjelp?

Gjest DrittLeiAvÅværeSingel
Skrevet

Hei alle på KG

Takk for svar. Fikk idag utført kastrering på privat klinikk og er kjempehappy. Ser frem til å leve et liv alene men uten å tenke på sex!

Gjest hverdagsgjest
Skrevet

Trodde virkelig ikke det var tillatt å kastrere selvom man ønsket det, høres rart ut at en klinikk påtar seg risikoen for et evt senere erstatningskrav.

Men er ellers veldig enig i at midler som fratar en sexlyst burde markedsføres og tilbys uten restriksjoner. Antidepressiva er ikke et godt alternativ, det har mange uønskede bivirkninger. Ønske om å slippe å ha libido har vel ikke noen sammenheng med depresjon?

Ca. 5% av norske menn går hele sitt voksne liv uten noen gang å ha en nær relasjon til et annen, behovet for i perioder å kunne 'fritas' for sexlyst burde derfor gjelde ganske mange. Det er utrolig frustrerende å måtte gå med seksuelle lengsler som gjennom hele livet aldri blir oppfyllt. Men jeg tror dette mest er en mannegreie og at det derfor ikke har interesse hos helsevesenet. Det burde være en like naturlig 'rett' for menn å kunne dempe egen sexlyst som det er for kvinner å bruke vibrator.

Skrevet
Hei alle på KG

Takk for svar. Fikk idag utført kastrering på privat klinikk og er kjempehappy. Ser frem til å leve et liv alene men uten å tenke på sex!

:o Men i alle dager.....

Gjest PittBrad
Skrevet
Hei alle på KG

:-? Hmm!!! :o

Selv om det er en privatklinikk synes jeg ventetida her var veldig kort. Har "LITT" problemer med å se seriøsiteten til både trådstarter og ev. "ballekuttere". Har dem virkelig ikke brukt lenger tid på å finne ut hvorfor du er i den situasjonen du er i? Da er det hvertfall ikke rart at de har ledig kapasitet :-)

TULL!!!!!

Gjest GreenSky
Skrevet
Det burde være en like naturlig 'rett' for menn å kunne dempe egen sexlyst som det er for kvinner å bruke vibrator.

Hæ? :klø: Det finnes da kunstige vaginaer for menn. Bare å kjøpe, det.

Gjest GreenSky
Skrevet
Hei alle på KG

Du har kuttet av balla? :roll:

Gjest Hverdagsgjest
Skrevet

Hæ? :klø: Det finnes da kunstige vaginaer for menn. Bare å kjøpe, det.

Nå var det ikke sexhjelpemidler for menn verken trådstarter eller jeg etterlyste. En gummipåsa å tømme seg i eller groteske latexdokker har ikke akkurat vært noen stor salgssuksess. Batteridrevne staver og dildoer derimot finnes i de fleste jentenattbordsskuffer, forøvrig helt i orden for meg at de med noe mindre sofistiskerte krav til seksualitet får dekket sine behov gjennom noe vibrerende dingser. Hva jeg ikke synes er så allright er den interesseløshet menn som ønsker å kvitte seg med en sexlyst de allikevel aldri får tatt ut, møtes med. Den står i grell kontrast til det offentlige dildoskrytet jentene omgir seg med.

Skrevet

Vel, vel.. *Snipp, snipp*

Du får kose deg med ballene dine på glass.

Skrevet
Hei alle på KG

Kan ikke helt fri meg fra at dette må være tøys :roll:

• 2 uker senere...
Gjest GutteMann
Skrevet

Godt det er noen som gjør noe med det!

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har vært singel altfor lenge (jeg er mann og 35), og innser at jeg vil måtte tilbringe det meste av livet alene.

Finnes det noen måte å kastrere seg/eller andre inngrep som gjør at en slipper å tenke på sex til alle døgnets tider. Dette blir jo bare en belastning når man er alene, og mye av denne tankevirksomheten kunne derfor vært brukt til å heve livskvaliteten på andre områder en damer som jeg åpenbart ikke har draget på.

Håper på seriøse svar.

Kom hjem til meg du.... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...