Gå til innhold

Overalt er det puser- hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leier hos et familiemedlem, hvor kattene er et stort problem. Han har mange og det er mye villkatter/halv-ville. Det er gått over styr, og han er lite villig til å ordne opp i situasjonen. Problemet er at mange buser inn hos meg når jeg åpner døra og oppholder seg rundt omkring min inngang.

Føler liksom ikke at jeg som leieboer er viktig, siden det bare er familie. Enhver annen person ville han trolig endret ting for. I tillegg er det problematisk for meg å finne ny leilighet pga min økonomiske situasjon. Jeg kan sikkert finne billigere, for her er det ingen familierabatt og jeg syns i tillegg det er dyrt for denne litt nedslitte leiligheten. 

Ville du funnet deg i dette? Personlig blir jeg veldig sint og syns det er plagsomt i lengden.

I tillegg sliter jeg en del psykisk, og slike "bagateller" ødelegger en hel dag for meg, og faktisk føre til en katastrofe-tankegang. At jeg bare ser èn utvei.

Han er lei av at jeg maser om det, men han skjønner ikke hvor plagsomt det er for meg. 

Anonymkode: 9fc1b...bc8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du ringer Mattilsynet. Om katteholdet er over styr så vil de komme inn å først anbefale tiltak, hvis dette ikke gjennomføres kan de komme å hente dem. 

Anonymkode: 69195...e55

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

"Puser" er veldig selvstendige dyr. De kan ikke bare læres opp til å ikke gå til din inngang.

Anonymkode: 3f203...9ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Støtter forslaget om varsel til Mattilsynet. Om han har en hel kattekoloni på tomta så vil problemet bli helt forjævlig. 

Anonymkode: 3c3de...de4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange katter er det snakk om?

Anonymkode: d4762...7a9

Skrevet

Det er hans hjem og frivillig av deg å bo der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...