Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #1 Skrevet 10. mars 2005 Jeg får alltid smerter ved eggløsning, kjennes ut som det stikker og verker i lysken. Andre som har det på samme måte? Har begynt å bli redd for at det kan være tegn på endometriose....
Gjest Moonshadow Skrevet 10. mars 2005 #2 Skrevet 10. mars 2005 Jeg får også smærter ved eggløsing. Mer som mensen smærter. Tror det er ganske vanlig
Felixa Skrevet 10. mars 2005 #3 Skrevet 10. mars 2005 Ja det er helt vanlig. Det kan være veldig vondt, men det skal gå over etter ca et døgn.
Gjest Seleena Skrevet 10. mars 2005 #4 Skrevet 10. mars 2005 Eg føler at det som om nokon stikker ein gaffel inn i nederste del av magen - mot lysken. Stikker i 10 min.. så går det over.
Eføy Skrevet 10. mars 2005 #5 Skrevet 10. mars 2005 Jeg får også menslignende smerter når jeg har eggløsning. Har aldri bekymret meg for dette.
Gjest Xavia Skrevet 12. mars 2005 #6 Skrevet 12. mars 2005 Jeg får også "stikking" i nedre del av mage ved eggløsning. Er det mens man har disse smertene at man bør hoppe til køys?? (Litt grønn på dette her.)
Salamandra Skrevet 12. mars 2005 #7 Skrevet 12. mars 2005 Jeg har alltid vært plaget av smerter ved EL, det varer gjerne i flere dager hos meg da.. Kan i allefall berolige deg med at det ikke har noe med endometriose å gjøre. Xavia: yup, gjerne litt før og etter smertene kommer også.. sånn for sikkerhets skyld..
Scaramouche Skrevet 12. mars 2005 #8 Skrevet 12. mars 2005 Hmm, jeg får også stikkende smerter i nedre del av magen, sånn litt til siden, ca. en gang i måneden. Men har ikke visst hva det var, da er det sikkert EL smerter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå