AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Jeg er 37 år og har holdt på med en mann på 25 i et halvt år. Vi passer sammen på alle måter. Sexen er fantastisk, vi kommuniserer utrolig bra, har en del felles interesser. Jeg synes han er veldig attraktiv både psykisk og fysisk. Vi har begge begynt å utvikle følelser. Men så er det alderen. Selv sier han at ingen ville tenkt over aldersforskjellen kun ved å se på oss, da jeg ser yngre ut enn jeg er, og han kanskje litt eldre. Men likevel.. Det er 12 år.. Er redd han kommer til å finne ei som er yngre etterhvert som jeg blir eldre.. Jeg har barn fra før, og vil i utgangspunktet ikke ha flere. Han vil ikke ha barn enda, muligens aldri. Han vil dette 100 %, men jeg er så usikker pga aldersforskjellen. Hadde han vært eldre, ville jeg ikke nølt. Føler på mange måter han er drømmemannen. Er 12 års aldersforskjell for mye? Burde jeg la dette gå og finne meg en nærmere min egen alder? Anonymkode: d17e7...ada
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #2 Skrevet 5. august 2018 Obs! Skreiv feil i hovedinnlegg. Han er 25, ikke 27. Anonymkode: d17e7...ada
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 Neida kjør på. Synest faktisk ikkje det er så stor forskjell i eit langtidsperspektiv. Det er ikkje 30 år liksom. Desuttan er det 12 år mellom mine foreldre, di har vore lykkelig (alt er relativt) gift i snart 35 år. Eg trur ikkje det er så mange som ville reagert på 12 år. Det viktigaste er jo at forholdet fungerer. Anonymkode: 03161...c26 1
Gent82 Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 (endret) Kjør på du, ha det moro mens det varer :-) Går han når du runder 50, så er det lett for deg å få ny type uansett. Endret 5. august 2018 av Gent82
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #5 Skrevet 5. august 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 37 år og har holdt på med en mann på 25 i et halvt år. Vi passer sammen på alle måter. Sexen er fantastisk, vi kommuniserer utrolig bra, har en del felles interesser. Jeg synes han er veldig attraktiv både psykisk og fysisk. Vi har begge begynt å utvikle følelser. Men så er det alderen. Selv sier han at ingen ville tenkt over aldersforskjellen kun ved å se på oss, da jeg ser yngre ut enn jeg er, og han kanskje litt eldre. Men likevel.. Det er 12 år.. Er redd han kommer til å finne ei som er yngre etterhvert som jeg blir eldre.. Jeg har barn fra før, og vil i utgangspunktet ikke ha flere. Han vil ikke ha barn enda, muligens aldri. Han vil dette 100 %, men jeg er så usikker pga aldersforskjellen. Hadde han vært eldre, ville jeg ikke nølt. Føler på mange måter han er drømmemannen. Er 12 års aldersforskjell for mye? Burde jeg la dette gå og finne meg en nærmere min egen alder? Anonymkode: d17e7...ada men hva sier dem dere bor i blant, da mener jeg i byen eller bygden. Den har jo en rammeverk, og vil dere passe sammen, vil dere få barn sammen? møttes dere i fylla eller andre arrangementer? Du hindrer mannen til å bli samt. Alle vil bli far, men du prioriterer sex uten å ville produsere barn. Det synes jeg er dumt og usunt for deg. Jeg tror du bare utnytter han, og bør istedenfor gi han til andre sånn at han får opp øynene for å få barn. Akkurat nå er bare kåt på deg, men glemmer lengre frem. Anonymkode: 6971a...0d7
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #6 Skrevet 5. august 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 37 år og har holdt på med en mann på 25 i et halvt år. Vi passer sammen på alle måter. Sexen er fantastisk, vi kommuniserer utrolig bra, har en del felles interesser. Jeg synes han er veldig attraktiv både psykisk og fysisk. Vi har begge begynt å utvikle følelser. Men så er det alderen. Selv sier han at ingen ville tenkt over aldersforskjellen kun ved å se på oss, da jeg ser yngre ut enn jeg er, og han kanskje litt eldre. Men likevel.. Det er 12 år.. Er redd han kommer til å finne ei som er yngre etterhvert som jeg blir eldre.. Jeg har barn fra før, og vil i utgangspunktet ikke ha flere. Han vil ikke ha barn enda, muligens aldri. Han vil dette 100 %, men jeg er så usikker pga aldersforskjellen. Hadde han vært eldre, ville jeg ikke nølt. Føler på mange måter han er drømmemannen. Er 12 års aldersforskjell for mye? Burde jeg la dette gå og finne meg en nærmere min egen alder? Anonymkode: d17e7...ada Jeg er 37 år selv. Jeg var redd jeg ikke skulle ha sjans på noen som singel i min alder, men det er jo de i 20-årene som er mest ivrig 😄 Jeg forstår godt at du synes 12 år er stor forskjell, men hvis dette er en mann du klaffer med på alle mulige måter så er det bare å satse. Du har jo funnet det mange leter etter Etterhvert som det blir mer seriøst mellom dere kommer dere ikke til å tenke på alderen i det hele tatt. Anonymkode: cd8de...ee1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #7 Skrevet 6. august 2018 Det kan gå helt greit, men jeg ville nok vært betenkt. Ja, han sier at han ikke ønsker barn nå, men hvor mange menn i en alder på 25 år sier ikke det samme? Mange er overhodet ikke inne på tanken om barn før oppi 30-årene. Så ja, jeg tenker at det er en reell fare for at han om 10 år finner ut at han ønsker seg egne barn likevel, og da er du for gammel til å gi han det. Og i tillegg, han sier at han vil dette 100% Men dere har bare vært sammen i et halvt år. Det er jo ingen ting. Dere er i forelskelsesrusen fortsatt, og er fortsatt der at dere bare viser fram de gode sidene ved dere selv. Ikke før om et års tid kan dere faktisk vurdere om det er en reell fremtid i forholdet. Først da begynner dere å se om dere faktisk passer sammen så godt som dere tror, når de rosa brillene går av. Hvis han sier det samme om et år så er det kanskje noe du kan legge noe i. Spørsmålet er da om du er villig til å ta sjansen. Det er stastistisk sett større sjanse for brudd ved stor aldersforkjell. Vil du ta sjansen på det for deg selv og dine barn (som selvfølgelig også vil bli knyttet til han?)? Selvfølgelig har man aldri noen garanti for at forhold vil vare da, det har du jo allerede erfart. Anonymkode: 9124a...23d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #8 Skrevet 6. august 2018 Litt stor aldersforskjell, men kan gå bra så lenge begge ønsker det samme i fremtiden. Men han kan få lyst i barn i fremtiden, det er ganske mange som i midten av tyveårene sier de ikke ønsker barn, men som senere ombestemmer seg, så det vil kanskje være en risiko her. Anonymkode: ef5ce...09c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå