Celestia Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Hei! Jeg har lyst til å prøve å lage min egen pulled beef. Jeg finner det jo i butikken, men det er jo marinert i yucky (synes jeg) marinader. Har lyst til å bare lage ren pulled beef selv. Men! Hva er det beste å bruke til å lage dette, og hvordan er fremgangsmåten? Og går det an å fryse det? Vil det være like mørt og saftig når man tar det opp igjen etter at det har vært fryst? Håper på gode svar! 😄
Muskath Skrevet 5. august 2018 #2 Skrevet 5. august 2018 Jeg har ikke laget pulled beef, men det må da bli best med marmorert kjøtt, jeg ville valgt bibringe eller høyrygg. Er redd det kan bli for tørt ellers. Det skal vel da stekes i ovn på svak varme over tid, har lest at det skal stå i ovnen 150 grader ca fire timer. Krydre kjøttet godt før du legger det i et ildfast fat, gjerne med løk. Dekk til med aluminiumsfolie og la det lage seg selv. Når du kan rive kjøttet fra hverandre med to gafler er det ferdig.
visp Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 Denne er veldig god og billig/enkel. Siden den er så saftig kan du fryse ned med endel av væsken. Har ikke prøvd å fryse da. https://www.godt.no/#!/oppskrift/7364/lettvint-pulled-pork-burger-med-bbq-saus-og-chilimajones
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå