AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Hei! Jeg har forlagt en veldig viktig perm et sted. Holder på å flytte og har gått igjennom hele leiligheten og alle flytteeskene flere ganger men finner ikke permen. Permen, som er svart og full av helseopplysninger og personlige opplysninger, ligger i et knallgult handlenett. Noen som klarer å "se" hvor permen er? Anonymkode: edb6c...b31
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 Under eller inni en svart litt stor treningsbag v et hvitt skap ? Anonymkode: 37f86...5cc
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har forlagt en veldig viktig perm et sted. Holder på å flytte og har gått igjennom hele leiligheten og alle flytteeskene flere ganger men finner ikke permen. Permen, som er svart og full av helseopplysninger og personlige opplysninger, ligger i et knallgult handlenett. Noen som klarer å "se" hvor permen er? Anonymkode: edb6c...b31 Er permen kommet til rette ? Anonymkode: 37f86...5cc 1
BMW 5-serie 535D Skrevet 5. august 2018 #5 Skrevet 5. august 2018 Den ligger i flytte bilen, den datt ut under transporten
Calypso Skrevet 6. august 2018 #6 Skrevet 6. august 2018 Handlenettet med permen falt ut av flyttebilen under transport, en svær ørn ble tiltrukket av fargen og tok den med seg.. etter å ha fløyet en stund falt permen ut og ned i et vann så den er nok fortapt for alltid... men ørnen har nå en fabelaktig helsetrøye.
SpåKonemateriale Skrevet 7. august 2018 #7 Skrevet 7. august 2018 Jeg trakk kort for deg. Siden vi ikke er i dialog så kan jeg nok ikke utdype så mye, men kan fortelle om tegnene som kommer, så kan du se om du klarer å trekke noen tråder. Elementene vann og luft er her. Den gule gjenstanden skal være ved en kvinne som er eldre enn deg Det er en eldre mann her i tillegg. En mann som er jevnaldrende eller yngre kan ha svaret.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #8 Skrevet 7. august 2018 På 6.8.2018 den 0.48, AnonymBruker skrev: Under eller inni en svart litt stor treningsbag v et hvitt skap ? Anonymkode: 37f86...5cc Vet du, det var helt riktig!! Er du synsk ...5cc, eller bare tullet du? 😯 Anonymkode: edb6c...b31
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #9 Skrevet 7. august 2018 Hadde lagt permen oppi sekken for å ikke miste den / at folk som hjalp til med flyttingen ikke så lett skulle kunne bla i permen. Ja, jeg er støttemedlem på treningssenter i flytteperioden og har derfor ikke tenkt på å se oppi sekken fordi jeg tenkte at jeg ikke har brukt sekken siden mai... 😛 Vil ikke poste stort bilde, men det hvite skapet er til venstre i bildet, sekken med permen i midten og flytteeskene til høyre. Anonymkode: edb6c...b31 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå