Gå til innhold

Føler meg ekskludert av svigerfamilien.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i 3 år, foruten et brudd i fjor sommer som førte til at vi flyttet fra hverandre. Vi var samboere i 1,5 år. Vi fant sammen igjen, men har ikke flyttet sammen enda.

Kjærestens bror hadde for lenge siden følelser for meg, men er av en type som aldri uttrykker følelsene sine. Jeg visste ikke at han var interessert, vi var i mine øyne bare venner. 

Da jeg traff hans bror(min kjæreste) ble ting vanskelig. Min kjæreste sa at dette vil nok gå over, bare gi det litt tid. Hans bror hadde sterke meninger om at jeg og kjæresten ble sammen. 

Vi flyttet sammen, og arrangerte bursdager til oss, og barna våre, og alle ble invitert. (Vi har ikke felles barn). Alle kom, inkludert hans familie, og ting virket ganske greit. Jeg og mitt barn ble også invitert i bursdager til hans foreldre.

Etterhvert fikk jeg følelsen av at ingen av hans familie likte meg. Har fått noen signaler om at hans bror har sagt ting om meg som ikke stemmer, bare for og såre meg og ekskludere meg fra svigerfamilien. 

Jeg og mitt barn blir ikke invitert i sammenkomstene lenger, verken hos svigerfamilien eller hos min kjæreste. Når min kjæreste arrangerer bursdager, inviterer han sin familie, og ikke meg og mitt barn. 

Jeg har snakket med han om at dette er sårende, da det ikke er jeg som har et problem med å sitte i samme rom som familien hans. Hans bror har også sagt at dersom jeg kommer, kommer ikke han.

jeg mener at min kjæreste må ta et valg her, enten så sier han til familien at vi er et par, og bør inviteres sammen, eller så kommer ikke han heller.

han skylder på barna, at de må få feire bursdagen sin. Jeg har aldri sagt noe ang det, bare at for meg er det naturlig at vi alle er der. Har mener også at dette er barnslig oppførsel av sin bror, men han klarer ikke å gjøre noe med det.

noen synspunkt?

Anonymkode: f066d...8f9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når endret dette seg? Før eller etter bruddet? Kanskje de venter for å se om dere faktisk holder sammen denne gangen før de investerer i deg igjen.

Anonymkode: 15d34...8f9

• Liker 3
Skrevet

Ts her.

Det endret seg etter at vi flyttet fra hverandre, og ble sammen igjen, selv om situasjonen egentlig har vært «spent» lenge før det. 

Uansett har de vært klar over at vi har vært kjærester fordi om vi ikke bor sammen enda.

Deres far har til og med sagt at han ikke kom på den lokale festen fordi jeg var der..plutselig ville ikke han omgås lenger heller.

I denne situasjonen ser jeg ikke hva jeg har gjort galt, annet enn å falle for kjæresten min og at noen tydeligvis mislikte det. 

AnonymBruker
Skrevet

Må vel nesten bare spørre kjæresten din hva de har imot deg. Var bruddet av en slik natur at han kan ha sagt noe om deg som kan ha bygd opp under brorens løgner om deg?

• Liker 1
Skrevet

Kjøresten vil ikke spørre hva de har i mot meg. Og ja, dersom vi har hatt problemer i forholdet vårt har han snakket med sin mor. Hun har vel hørt mye fortalt i sinne fra min samboer. 

Må samtidig si at dersom jeg er hos kjæresten og hun kommer innom tilfeldig, så er ikke det noe problem. Hun oppfører seg som folk ovenfor meg og snakker som om ingenting galt har skjedd tidligere.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, veitja skrev:

Kjøresten vil ikke spørre hva de har i mot meg. Og ja, dersom vi har hatt problemer i forholdet vårt har han snakket med sin mor. Hun har vel hørt mye fortalt i sinne fra min samboer. 

Må samtidig si at dersom jeg er hos kjæresten og hun kommer innom tilfeldig, så er ikke det noe problem. Hun oppfører seg som folk ovenfor meg og snakker som om ingenting galt har skjedd tidligere.

Tror han egentlig vet hva det er, men ikke vil si det til deg. Hvis han har klagd under bruddet har nok noen stemt i med alle dine påståtte negative sider. Kan også være at mammaen hans har viderebragt noen av hans historier til andre familiemedlemmer.

• Liker 6
Skrevet

Ts her.

om det er tilfelle, hvordan løser vi denne situasjonen? Føler egentlig ikke det er mye jeg kan gjøre, da jeg mener dette er noe min kjæreste må ta med sin familie..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke min samboer invitert er ikke jeg invitert.

Faren min ville bli kjent med han fordi kunne bli slutt, og inviterte ikke oss på 3-4 mnd fordi han visste at jeg ville ha med han, også ga han seg,

jeg drar fortsatt ikke i selskap uten samboer av prinsipp.

Anonymkode: 37f01...af0

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, veitja skrev:

hvordan løser vi denne situasjonen? 

Dra, og ikke se deg tilbake er måten du kan løse dette på.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, veitja skrev:

Ts her.

om det er tilfelle, hvordan løser vi denne situasjonen? Føler egentlig ikke det er mye jeg kan gjøre, da jeg mener dette er noe min kjæreste må ta med sin familie..

Det er greia, han må ta tak i det. Alternativet er å la det skurre og gå i håp om at det ordner seg. Så spørsmålet er vel egentlig, hva gjør du hvis han ikke er villig til å ta tak i det?

• Liker 1
Skrevet

Ta her.

Dersom jeg lar det skurre og gå vil jeg nok aldri bli invitert i noen som helst form for familiesammenkomst.  

Dette blir en diskusjon ved hvert eneste tilfelle, og kjæresten skjuler for meg at han har vært på bursdag, for så at jeg finner det ut senere. Selvfølgelig blir jeg sur for at han ikke sa noe, og jeg blir skuffa over at han bevisst prøver å skjule det for meg.

føler vel egentlig at kjæresten har tatt sitt valg her.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, veitja skrev:

Ta her.

Dersom jeg lar det skurre og gå vil jeg nok aldri bli invitert i noen som helst form for familiesammenkomst.  

Dette blir en diskusjon ved hvert eneste tilfelle, og kjæresten skjuler for meg at han har vært på bursdag, for så at jeg finner det ut senere. Selvfølgelig blir jeg sur for at han ikke sa noe, og jeg blir skuffa over at han bevisst prøver å skjule det for meg.

føler vel egentlig at kjæresten har tatt sitt valg her.

Så hva blir ditt valg?

• Liker 3
Skrevet

Si meg, diskuterer ts med seg selv i de siste innleggene??

Skrevet

Ts her.

Nei, jeg gjør ikke det. Er vel ikke bare jeg som skriver under anonym bruker..

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, veitja said:

Ts her.

Nei, jeg gjør ikke det. Er vel ikke bare jeg som skriver under anonym bruker..

Anonymkoden din fra hovedinnlegget var bare veldig lik den som brukeren du diskuterer med har

Anonymkode: 4b88f...274

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror han egentlig vet hva det er, men ikke vil si det til deg. Hvis han har klagd under bruddet har nok noen stemt i med alle dine påståtte negative sider. Kan også være at mammaen hans har viderebragt noen av hans historier til andre familiemedlemmer.

hi

ab kode

f066d...8f9

nesten likt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Gent82 skrev:

Si meg, diskuterer ts med seg selv i de siste innleggene??

Nei, kodene er bare veldig like,

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Tror folk har fått det med seg nå!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror folk har fått det med seg nå!

Wow, så sur du er 😁

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aha takk. Ligger i senga så trøtt at jeg ikke forstår noenting her haha. Ålreit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...