male32 Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Har spesielt mye fuktighetskremer som sikkert er mellom 5 og 10 år gammel. Det ofte på tuben at de er holdbar 12 måneder etter åpning. Bør jeg kaste disse eller kan de brukes? De har muligens endret noe konsistens og lukter papp. Er det skadelig å bruke disse produktene? Dette gjelder ikke kremer for å bruke i ansiktet. Jeg hadde tenkt å ta en opprydning på badet og kaste mye av det som har blitt stående. Men er synd hvis de kan brukes.
Djungelvrål Skrevet 5. august 2018 #2 Skrevet 5. august 2018 Ikke farlig å bruke men alt er mest sannsynlig harskt. Bare kast, 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #3 Skrevet 8. august 2018 Jeg har ryddet i skapet mitt i dag og kaster alt som jeg ikke har brukt de 2 siste årene. Da tenker jeg sminke, hår osv. Jeg fant en øyenskygge som iallefall er 12 år gammel 🙉 Anonymkode: 62291...82e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #4 Skrevet 8. august 2018 Kast! -Hudpleier Anonymkode: 8746e...fd8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #5 Skrevet 8. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ryddet i skapet mitt i dag og kaster alt som jeg ikke har brukt de 2 siste årene. Da tenker jeg sminke, hår osv. Jeg fant en øyenskygge som iallefall er 12 år gammel 🙉 Anonymkode: 62291...82e Da bruker du den så sjelden at det ikke er farlig å bruke den - forutsatt at du fortsetter å bruke den like sjelden. Anonymkode: 7ebc4...488
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå