Gå til innhold

skal jeg bare sitte og vente på at han vil....???


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest fustrert

Typen er på jobb og vi sitter og sender mellinger på MSN han sender meg linker på linker ,med biler og allt annet som jeg ikke innteriserer meg for

Jeg er i et helt annet humør og prøver,som vanelig så prøver jeg og formidle til han at jeg er kåt......noe de flest gutter ikke har noe i mot og vite at dama deres er.......

Skriver ting som jeg sitter hær i bare hånkle ,helt naken og kåt......tenker på hvor godt det er når jeg putter den store deilige ,harde k..... inn i munnen min......maserer den lett med tungen min.....nyter å suge deg....

Osv......

jaja får jeg respons da ...nei han fortsetter å sende linker som om jeg aldrig hadde skrevet det.......

sånn er det omrtendt alltid...jeg er nybabert nedentil ...komer ut av dysjen med bare hånduk....sitter og tørker etter jeg har smurt meg inn med fuktighets krem....viser tydelig at jeg er kåt og skuler ikke F.....en min.......

Ingen respons.....

Han sier at han er stresset og ikke er i fysisk form.....orker ikke forspill hvist han først orker sex.......da er det omtrendt bare bam bam tanck you mam.....

Sier det ikke er meg det er noe gale med,men jeg kan ikke hjelpe for å tro at han lyger og at det er meg han ikke tenner på.......

Snakker med han om det men da virker det som om det blir for mye mas......jaja så det er greit det...skal bare sitte stille jeg og ikke gi beskje på at jeg er kåt...skal vente på at han har lyst å lette på trykke......

nei no e jeg blirr sur og grinete og er det man kan si sterkt seksuellt fustrert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kanskje han får behove metta en annen plass vet du :(

Ikke for og lage noe krøll,men det kan godt være grunnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... sånn rent seksuelt høres du helt herlig ut.... Tror kanskje jeg ville tatt med ham til legen! Dersom det ikke feiler ham noe, er det nok mentalt. Prøv å ikke gi ham noen hint i det hele tatt og spill uinteressert, og se hvordan han reagerer.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender kåte meldinger til typen din og får streite meldinger tilbake... ikke alle jobber man kan gå rund å være kåt vet du... syntes det er helt greit at de jeg møter som er på jobb ikke er så fryktelig kåte i arbeidstida. både badevakten, barnehageonklene, togføreren og bankfunksonæren min. Vet du forresten hvorfor prestene bruker sånn sid kappe ?? og hvorfor de stadig vekk dukker opp med førstesideoppslag i tabloidavisene ? Skulle likt og vite hva slags jobb typen din har der du mener han kan gå rundt og værekåt hele dagen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nelle (ikke innlogget)

Går fint an å være kåt på jobb vel -trenger jo ikke akkurat markedsføre at du er kåt da!! Og -barnehagetanter og trikkekonduktører har jo rett på et privatliv de også, i tankene, selvom de er på jobb!!

Jeg for min del er ofte kåt på jobb, men det går ikke utover jobben fordet. Kan jo ikke noe for hva jeg tenker heller da, og jeg går heller ikke rundt og markedsfører overfor kollegaene mine at jeg er kåt!

Har han en jobb hvor han kan sitte og sende linker til bilsider til kjæresten sin sier det seg selv at han også har en jobb hvor det er ok å flørte litt via msn også. Være litt kåt osv.

Høres heller ut som om sex ikke helt er noen "greie" for ham om dagen -ikke nødvendigvis fordi han får det andre steder -kanskje det er helt andre grunner? Gutter kan vel også ha problemer med sånne ting? At de ikke tenner, at de ikke tenker så mye på sex osv?

Synes han høres kjedelig ut. Sorry -men sex er utrolig viktig i et forhold.

...og utrolig viktig når man ikke er i noe forhold også.. *ler*

Faen og!! Jeg traff en type på byen i går, veldig nydelig type egentlig -og han var dønn klar. Jeg ble med ham hjem, og overnattet. Og da mener jeg overnattet -som i "sove". AHRG!! Han var jo skikkelig klar -hvorfor gjorde jeg det bare ikke!!??

*sukk*

Nelle :briller:

...komme aldri til å få meg noe om jeg skal holde på sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hadde samme problem men hos oss var det nok pga elskerinna hans. Dette må jo ikke være grunnen hos dere men hadde vært litt obs dersom han ikke lider av depresjoner eller noe.

Finn ut av det fort som F. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og julebord og firmafester blir mye morsommere :D Særlig dersom it ansvarlig er en festelig fyr som kan plukke ut høydepunktene... (husk at de fleste store firmaer logger e-mail og nettaktivitet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Jeg tror nok kvinner generelt er mer lysten på sex enn menn.. Det er bare umoralsk for oss å liksom vise det! Blir også litt frustrert iblant.. Men da ender det med at jeg fikser det selv :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ice, jeg nekter å tro deg.... :wink:

Har vært borti SÅ mange jenter som ikke tilnærmet har hatt samme sexlyst som meg..... Nekter å tro det kun er på grunn av deres høye moral.... tross alt har jeg kjent mange av jentene utenom også.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Kevin, hvor er det du finner dine kvinner? I Ottar-foreningen, bibel-foreningen eller hva? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho: Ice, kanskje du er inne på noe der...... :hoho:

Jeg pleier å plukke opp damer utenfor Mensa-kvinnenes bok-klubb og ender alltid opp med å diskutere eksistensiell neo-darwinisme i prosaen.... Det burde kanskje gitt meg et tegn..... :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti SÅ mange jenter som ikke tilnærmet har hatt samme sexlyst som meg.....

Kevin, der har vi det på samme måte. Jeg har aldri vært bortpå en gutt som har tilnærmelsesvis den samme sexlysten som meg... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...