Gå til innhold

Sex med daten...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en kar i 2 mnd, og i natt hadde vi sex for første gang. Gode og fulle. Han mista ereksjonen flere ganger i natt, og jeg tenkte det var for mye alkohol. Da er det jo vanlig. Men til morran i dag, mistet han ereksjonen igjen... Og da var han jo edru. Sexen ble litt dårlig ut av dette, men er det vanlig da? Sex er viktig for meg, og dette var litt nedtur. 

Anonymkode: 2c526...c75

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke merkelig at det ble nedtur med det elendige utgangspunktet.

• Liker 5
Skrevet

Fyll og nervøs med en fremmed.....

Stakkars menn dersom kvinner skal ile til konklusjonen om at dette er representativt for hans prestasjoner.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig.

Blir for dumt å basere konklusjonen om at «han er dårlig i senga» på første gang man har sex sammen. Det blir som å forvente at man er bestevenner med en person etter å ha tilbrakt en halvtime med vedkommende.

Det tar tid å bli kjent med og trygg på et annet menneske i senga. Og det er jo dette som er så spennende også!

Stakkars mann.

Anonymkode: f4cef...3a9

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jo jeg skjønner at dere tenker at jeg er uerfaren og dømmer stakkaren, men for å gi litt mere utfyllende informasjon, så har det tatt to mnd å komme til dette punktet, og da måtte det involvere alkohol... Vi er ikke 19, liksom - begge er voksne. Det virker ikke for åvære en selvtillitsting heller, han fremstår ellers som trygg og solid, og han har hatt et par samboere før. Jeg er en helt normal jente, i samme «liga» som han hva utseende og sosial status angår. Det jeg lurte mere på (den typiske kvinnetanken) var om det var alkoholen eller meg... Kanskje jeg virket avtennene. Han har forsåvidt ikke vært spesielt ivrig på meldinger i dag heller... Jeg liker jo fyren, og vil gjerne at dette skal fungere. 

• Liker 2
Skrevet

Er du en voksen kvinne og lurer på om «det er deg»?

Javel.... 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

var om det var alkoholen eller meg

Det var nok definitivt deg.

Anonymkode: e5cc4...30c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal man si da? Fryktelig konstruktivt å diskutere en problemstilling her inne. 

Det var nok meg. 

Takk for svar... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal man si da? Fryktelig konstruktivt å diskutere en problemstilling her inne. 

Det var nok meg. 

Takk for svar... 

Å ja så du spurte ikke, du fisket bare etter sympati innlegg med deg selv...

Anonymkode: e5cc4...30c

• Liker 4
Skrevet

Unnskyld, men det er ikke så lett å ta deg helt på alvor.

Dere er altså voksne mennesker og har bygget opp til dette i to måneder. Så blir dere fulle pga nerver, sexen blir litt såder pga nerver og så er konklusjonen at enten er han elendig i senga eller så er det noe galt med deg?

Voksne, altså? 

Dere hadde sex en natt og det var ikke supert. Ha sex igjen og igjen og igjen... Da kanskje det blir supert!

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en kar i 2 mnd, og i natt hadde vi sex for første gang. Gode og fulle. Han mista ereksjonen flere ganger i natt, og jeg tenkte det var for mye alkohol. Da er det jo vanlig. Men til morran i dag, mistet han ereksjonen igjen... Og da var han jo edru. Sexen ble litt dårlig ut av dette, men er det vanlig da? Sex er viktig for meg, og dette var litt nedtur. 

Denne mannen må jo dumpes! Det er jo helt umulig og fullstendig uakseptabelt om han var redusert etter gårsdagen/om han var nervøs fordi det var hans første gang med ny partner. Det at han sikkert merket :( signalene du sendte når hans lille kriger sovnet i løpet av natten, kan overhodet ikke unnskylde at han kanskje følte ekstra ekstra press på morningen. Når det kommer til sex og særlig hvis det er med en mann du er glad i/liker personligheten på, så bør han kun få 1 sjangse! Det minste tegn til fomling/slapphet bør automatisk være kroken på døra. Her ringer alle bjeller og klokker om et for evig og alltid dårlig sexliv.

• Liker 3
Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Tipper det var en blanding av alkohol, dårlig form og nervøsitet :)

Liker du fyren ville jeg gitt han en ny sjanse! 

AnonymBruker
Skrevet

Full forståelse for at det er synd å ikke ha bra sex første gangen med en ny potensiell kjæreste. Synes ikke problemstillingen fortjener den reaksjonen du får i tråden. Men jeg er enig i de seriøse svarene. Det er for tidlig å se på dette som et problem, utover det at du har gått glipp av den fine opplevelsen det er når det klaffer hundre prosent fra første gangen. Ha mer sex, se hvordan det går! 

Anonymkode: 30d5d...cfc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...