AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Hei, jeg har møtt en gutt som er ett år yngre enn meg. Han skal gå siste år på videregående, og jeg skal ha et friår. Vi er ikke ordentlige kjærester enda, mest fordi jeg er usikker på om det er så lurt. Jeg begynner nemlig å studere høsten 2019, samtidig som han reiser til jorden rundt i sitt eget friår. Jeg syntes det er veldig vanskelig å avgjøre om det er lurt å bli kjærester når vi begge vet (og alle andre vet) at vi kun skal være sammen i ett år. Er det best å ikke fortsette forholdet fordi det kan bli forferdelig når man må slå opp senere, eller skal man "bruke" forholdet for hva det er verdt mens man har muligheten? Er det noen som har noen erfaringer eller tips? Anonymkode: 2a2b3...cb6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #2 Skrevet 5. august 2018 Hvorfor må dere slå opp? Du har jo gitt opp før dere i det ele tatt har sett om det vil fungere selv om du går på skole og han skal reise 😛 Anonymkode: 8a26e...db2 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor må dere slå opp? Du har jo gitt opp før dere i det ele tatt har sett om det vil fungere selv om du går på skole og han skal reise 😛 Anonymkode: 8a26e...db2 Jeg er veldig enig, og det er kanskje den håpløsheten jeg føler som holder meg tilbake. Han har sagt at det er ganske uaktuelt å fortsette forholdet etter dette året. Anonymkode: 2a2b3...cb6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 Så dere har aldri hørt om avstandsforhold? Ingen "må" slå opp fordi om de i en periode ikke bor på samme sted. Hvis man tror det, vet man ikke så mye om livet. Men man kan selvfølgelig si at man ikke vil - det er noe annet. Anonymkode: 6e4df...ceb
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #5 Skrevet 5. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Så dere har aldri hørt om avstandsforhold? Ingen "må" slå opp fordi om de i en periode ikke bor på samme sted. Hvis man tror det, vet man ikke så mye om livet. Men man kan selvfølgelig si at man ikke vil - det er noe annet. Anonymkode: 6e4df...ceb Jo vi har begge hørt om avstandsforhold og kan mer enn nok om livet. Jeg var ikke ute etter personlig kritikk og fornærmende kommentarer. Jeg spurte kun etter erfaringer og tips. Takk for ditt, men avstandsforhold er dessverre ute av bildet spesielt fordi denne "perioden" er minst 5 år, det har vi diskutert. Anonymkode: 2a2b3...cb6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #6 Skrevet 5. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo vi har begge hørt om avstandsforhold og kan mer enn nok om livet. Jeg var ikke ute etter personlig kritikk og fornærmende kommentarer. Jeg spurte kun etter erfaringer og tips. Takk for ditt, men avstandsforhold er dessverre ute av bildet spesielt fordi denne "perioden" er minst 5 år, det har vi diskutert. Anonymkode: 2a2b3...cb6 Det var ikke meningen å fornærme deg, det bare virket som han hadde sagt til deg at forholdet "måtte" ta slutt, framfor at det er hans ønske Jeg var selv der som ung og sa at jeg aldri skulle ha et avstandsforhold, for hallo hvem gidder det når man kan date noen i nærheten... Dere kan velge å date til han drar. Er dere komfortable med det, er det jo bare å kjøre på. Det kan jo også være at dere ombestemmer dere når året er omme og velger å fortsette forholdet. Eller du kan velge å trekke deg nå, for å ikke utsette deg for noe som blir vondt. Jeg har vært i avstandsforhold med kjæresten min i snart 5 år nå, og det blir minst ett år til før jeg er ferdig med studiene mine. Vi klarer det fordi vi elsker hverandre, og fordi vi kjenner mange andre par som dater på avstand. Jeg kan anbefale nettsida www.lovingfromadistance.com Anonymkode: 6e4df...ceb
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #7 Skrevet 5. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det var ikke meningen å fornærme deg, det bare virket som han hadde sagt til deg at forholdet "måtte" ta slutt, framfor at det er hans ønske Jeg var selv der som ung og sa at jeg aldri skulle ha et avstandsforhold, for hallo hvem gidder det når man kan date noen i nærheten... Dere kan velge å date til han drar. Er dere komfortable med det, er det jo bare å kjøre på. Det kan jo også være at dere ombestemmer dere når året er omme og velger å fortsette forholdet. Eller du kan velge å trekke deg nå, for å ikke utsette deg for noe som blir vondt. Jeg har vært i avstandsforhold med kjæresten min i snart 5 år nå, og det blir minst ett år til før jeg er ferdig med studiene mine. Vi klarer det fordi vi elsker hverandre, og fordi vi kjenner mange andre par som dater på avstand. Jeg kan anbefale nettsida www.lovingfromadistance.com Anonymkode: 6e4df...ceb Å jeg forstår. Tusen takk, jeg skal definitivt skjekke ut nettsiden! Anonymkode: 2a2b3...cb6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå