AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Er alenemor og far er ikke inne i bildet. Er blitt kronisk syk, og har svært lite hjelp. Jeg har alltid klart alt selv. Har sårt behov for avlastning, slik at jeg får hentet meg inn igjen, og ikke treffe veggen. Noen som har erfaring med avlastningsfamilie og prosessen for å søke om dette? Anonymkode: e5d0b...d44
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #2 Skrevet 5. august 2018 Snakk med barnevernet i morgen. Anonymkode: 495f8...982
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 Jeg kontaktet barnevernet da jeg var i samme situasjon som deg. Helt alene med barn og hadde en alvorlig spiseforstyrrelse. Det satt langt inne.... Men de var supersøte og hjalp meg når jeg trengte det mest! Barna mine var på en gård en helg i måneden ett år mens jeg jobbet meg ut av det og gikk i behandling. Når jeg følte meg frisk nok avsluttet jeg avlastingen. Anonymkode: 34165...081
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 TS. Hvor lang tid tok det før du fikk avlastning? Anonymkode: e5d0b...d44
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #5 Skrevet 5. august 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS. Hvor lang tid tok det før du fikk avlastning? Anonymkode: e5d0b...d44 Nå er dette 8 år siden. Men jeg mener å huske det gikk veldig kjapt siden jeg valgte en sånn type avlastning. Vil du heller ha en familie så tar det nok lenger tid. Men det finnes flere typer gruppeavlastninger. Og det funket bra for mine barn 😊 Anonymkode: 34165...081
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå