AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Skjer dette bare på film? har dere opplevd at bryllup blir avlyst? Anonymkode: 1725d...c71
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #2 Skrevet 5. august 2018 Det er bare på film at noen sier nei ved alteret. At bryllup er blitt avlyst etter at invitasjonene er sendt ut, derimot: det hender nok av og til. Anonymkode: ca5b4...a6d 14
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 Har opplevd at brudgomen stakk av og ringte først to dager senere fra Hellas. Det var en tragikomisk dag. At man stiller seg opp og sier nei skjer nok bare på film Anonymkode: 14731...47a 4
Mallard Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 Det skjer nok (nesten) bare på film. Jeg har derimot opplevd at brudgommens forlover svimte av, og ramlet i bakken med et høyt smell, i det ting var på sitt mest interessante under vielsen. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #5 Skrevet 5. august 2018 Har opplevd av bruden angret seg noen timer før vielsen og alt ble avlyst. Gjestene måtte reise hjem og gavene ble returnert. Anonymkode: 24322...ac9 5
Solskinnsbolle Skrevet 14. august 2018 #6 Skrevet 14. august 2018 Jeg..... Jeg sa nei første gangen jeg giftet meg. Hvorfor? Alt ble feil, og da jeg var på vei opp mot min mann så snudde jeg, sa at dette går ikke og dro. Nei dette er ikke tull 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #7 Skrevet 14. august 2018 Vet om et bryllup som ble avlyst dagen før. Brudgommen var psykopat, noe alle bortsett fra bruden hadde innsett for lengst. To dager før bryllupet skjedde det heldigvis en hendelse der han viste sin sanne side, og hun ble så skremt at det hele ble avlyst. Alle trakk et lettelsens sukk, og fyren flyttet utenlands etterpå. Anonymkode: 383b4...0ee 11
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #8 Skrevet 14. august 2018 Jeg opplevde (ikke her i Norge, jeg er halvt fra et land i Sør-Asia og dette skjedde der) at brudens mor døde i stolen sin idet vielsen skulle begynne. Det hadde vært to dager med feiring i forkant, men da ble det jo ikke noe av vielsen, og det ble en mindre seremoni et par måneder senere. Ikke at det var å si nei ved alteret, selvfølgelig, bare når folk først kom med sånne sprøeste bryllupshistorier. Dette var selvfølgelig dypt tragisk også, og kanskje først og fremst det, men det er jo en ganske utrolig historie. At folk sier nei ved alteret har sikkert skjedd en og annenn gang, men først og fremst er det nå en filmgreie. De fleste er oppegående nok til å avlyse før den tid om det først ikke skal bli noe av. Klart man kan få ekstra nerver idet man skal si ja, men å si nei og mene det tviler jeg på at er særlig utbredt. Aldri hørt om noen som har opplevd det. Anonymkode: 8c51c...8fd 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #9 Skrevet 14. august 2018 Håper for all del at det ikke skjer i virkeligheten. Kan nesten ikke tenke meg noe mer egoistisk, slemt og ydmykende Bryllupet er planlagt i månedsvis, og så klarer man ikke å avlyse før selve dagen? Vet du hva.. Når man er så usikker så merker man det lenge før man står i kirken foran full forsamling. Anonymkode: 3309e...b21 7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #10 Skrevet 14. august 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet om et bryllup som ble avlyst dagen før. Brudgommen var psykopat, noe alle bortsett fra bruden hadde innsett for lengst. To dager før bryllupet skjedde det heldigvis en hendelse der han viste sin sanne side, og hun ble så skremt at det hele ble avlyst. Alle trakk et lettelsens sukk, og fyren flyttet utenlands etterpå. Anonymkode: 383b4...0ee Vil du utdype noe om hvordan hendelse og utløser for den hendelsen? (hilsen en som er sammen med en psykopat og ønsker å gifte meg med han, men innser nok at de rundt meg har rett) Anonymkode: f4cba...6a4
wintergirl Skrevet 14. august 2018 #11 Skrevet 14. august 2018 På 5.8.2018 den 22.51, AnonymBruker skrev: Har opplevd at brudgomen stakk av og ringte først to dager senere fra Hellas. Det var en tragikomisk dag. At man stiller seg opp og sier nei skjer nok bare på film Anonymkode: 14731...47a Dro han hjem til Hellas, eller dro han en tur til Hellas? Tenker på at han kanskje fikk kalde føtter om å gifte seg i Norge hvis han er fra et annet land.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #12 Skrevet 15. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil du utdype noe om hvordan hendelse og utløser for den hendelsen? (hilsen en som er sammen med en psykopat og ønsker å gifte meg med han, men innser nok at de rundt meg har rett) Anonymkode: f4cba...6a4 Historien er for spesifikk til at jeg vil gjengi den. Men vi andre var redd for å være alene med fyren fordi han var ustabil, vi så at han behandlet andre dårlig, at han alltid visste best og kunne best, kunne aldri innrømme feil eller jenke seg, og hadde flere ansikt om man kan si det sånn. Både foreldre, søsken og venner av bruden hadde sagt fra at dette gjerne ikke var så lurt, men det er ikke så lett å se når du står midt i det alltid. Men AB, hvis de rundt sier du skal komme deg unna så hør på dem. Familie og venner vil det beste for deg, og er det beste at du kommer deg vekk fra denne fyren så følg deres råd. Anonymkode: 383b4...0ee 7
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #13 Skrevet 15. august 2018 Jeg vet om et bryllup som ble avlyst kvelden før. Alt var dekket og gjort klart der festen skulle være, når det ble avlyst i 22 tiden den kvelden. Anonymkode: 4c8eb...872 1
Isambard Skrevet 15. august 2018 #14 Skrevet 15. august 2018 I følge presten vi hadde skjer det en sjelden gang. Presten tar da brudeparet på bakrommet for å avklare om det kun er nerver, eller om det er reelt. Noen blir kanskje presset fra alle kanter, og ser ikke helt alvoret før de står der. Jeg vet ikke. Uansett: Han sa at spørsmålet var reelt, og at man bare skal si ja om man mener det. Kanskje greit for noen å bli minnet på det? 2
Calypso Skrevet 15. august 2018 #15 Skrevet 15. august 2018 Tanten min sa rett etterpå at hun skulle ønske hun sa nei.
Atea Skrevet 16. august 2018 #16 Skrevet 16. august 2018 On 8/5/2018 at 7:42 PM, AnonymBruker said: Skjer dette bare på film? har dere opplevd at bryllup blir avlyst? Anonymkode: 1725d...c71 Nei, men har vært i et bryllup der bruden knullet en annen på et bøttekott. Brudgommen oppdaget ikke det, og de som visste var for høflige til å si noe.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #17 Skrevet 16. august 2018 17 timer siden, Atea skrev: Nei, men har vært i et bryllup der bruden knullet en annen på et bøttekott. Brudgommen oppdaget ikke det, og de som visste var for høflige til å si noe. De som visste? VI som visste. Det vet det jo du og... Anonymkode: 41330...8d6 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #18 Skrevet 17. august 2018 Ja, det har jeg gjort. Var bare 22 år. Brudgommen giftet seg med en ny dame året etter. Anonymkode: 00e16...3cc
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 18. august 2018 #19 Skrevet 18. august 2018 On 8/15/2018 at 8:39 PM, Calypso said: Tanten min sa rett etterpå at hun skulle ønske hun sa nei. Hvor lenge holdt det ekteskapet?
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 18. august 2018 #20 Skrevet 18. august 2018 On 8/17/2018 at 5:09 PM, AnonymBruker said: Ja, det har jeg gjort. Var bare 22 år. Brudgommen giftet seg med en ny dame året etter. Anonymkode: 00e16...3cc Bra du sa nei da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå