Krølle-frøkna Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Ja, jeg har ikke sett på noe hele denne sommerferien fordi med en gang jeg starter å lete er det som om jeg går i en labyrint. Den forrige het Gate og har blitt en av mine favoritter, men nå finner jeg ikke noe. Er det for mye å be om en anime som er litt attack on titan, litt inuyasha og litt one punch man? Er det?! Men uansett så vil jeg gjerne ha litt tips, og skriv gjerne kort hva de dreier seg om. But no harem... Okei, det var harem i Gate, men det var greit der. Jeg kan nevne at jeg blant annet har sett sett Fairy Tail, Tokyo Ghoul, Gintama, One piece, Bleach, Assassination Classroom, Another, Skip Beat og Yona of the dawn. Ellers er det en haug med andre serier jeg bare ikke kommer på for øyeblikket. Håper noen kan foreslå en god comedie x adventure combination. PS: jeg vil helst slippe tragedy og noe psykedelisk. Jeg vil også slippe en dum shoujo female MC. Nei, dere bishies, naivitet er ikke en egenskap som gjør en kvinne søt og "so lovable" at dere forelsker dere ved første blikk... For dere som vet og for dere som er ødelagt, Diabolik lovers er noe gift sendt for å gjøre oss vanvidde! Men ja, takk på forhånd for ideer 🤗 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #2 Skrevet 5. august 2018 Hehe... Diabolik Lovers er så klein at det er utrolig. Du har høye krav: det er jo ingen som banker Saitama, vet du! Er du på utkikk etter en serie å følge med på, eller er det greit med en avsluttet historie? Best utvalg på sistnevnte. Anonymkode: 0c65e...34d 1
Krølle-frøkna Skrevet 5. august 2018 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2018 Det er nok best med en avsluttet historie, så slipper jeg å vente på noe. Så lenge jeg har noe å se på så jeg er fornøyd. Men ja, en kan si jeg at høye krav, men siden jeg har ingenting å gjøre akkurat nå så funker sikkert det meste.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 Prøv "Made in Abyss". Det er en slags fantasy/sci-fi-historie; om du tenker deg samfunnet på jorden langt inn i framtiden, der vårt samfunn har forlengst gått under og blitt glemt(japanerne er mestere på slike historier). Umulig å beskrive kort hva denne handler om, den må bare oppleves. Eksepsjonelt vakker tegnekunst, spennende historie, masse følsomhet og humor. Tidvis hjerteskjærende. Det har blitt lagd 13 episoder hittil, men historien er ikke avsluttet; venter spent på mer. I lignende setting, men mer alvorlig er "Shinsekai Yori"(avsluttet serie, 25 episoder). Svært vakker, gripende og tankevekkende. Masse spenning, magi, mystikk og uhygge. Begge disse er sånn at jeg har problemer med å gi en kjapp beskrivelse av handlingen, anbefaler heller å bare prøve en episode eller to og gjøre deg opp din egen mening. "Shiki" (24 episoder)og "Blood +"(eller "Blood Plus" som den også kalles; 50 episoder) er ganske kule vampyraktige serier. Holder på med sistnevnte nå. Og "Death Parade"! Ikke vampyr, men temmelig mørk og alvorlig psykolgisk/mystisk drama på 12 episoder. Fantastisk serie. Anonymkode: 0c65e...34d 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #5 Skrevet 5. august 2018 P.S. Anbefaler Naruto om du vil ha underholdning, den serien er innom det meste av tema. Begynn med begynnelsen, vær OBS på og hopp over de mengder av filler-episoder som dukker opp etterhvert. Naruto og oppfølger-seriene er min evighetsserie, har fulgt med siden 2004. Anonymkode: 0c65e...34d 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #8 Skrevet 12. august 2018 Tror ikke jeg kan hjelpe deg her altså... jeg liker sånne søte Yuri anime som Strawberry Panic og Maria-sama ga Miteru. Jeg digget High School dxd da selv om den egentlig var ganske sexist. Jeg mener... ja... strong female character, men samtidig så trenger ikke puppene til damene være sååååååå STORE. Anonymkode: ac3d3...6a2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå