AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Noen erfaringer med slik hjemmelaser? Sett litt på Philips lumea, virker jo nesten for godt til å være sant. Barbering er et helvette, ser ikke ut, inngrodde hår, små sår, nupper osv. Prøvd alle tips i boka, men ingenting hjelper. Det samme gjelder i grunn voksing og epilering.. Dere som har prøvd laser, ble hårene borte permanent, eller vokste de bare saktere? Er dere fornøyde, sånn alt i alt? Koster jo rundt 4000 kr så greit å høre andres erfaringer Anonymkode: f68f7...45d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #2 Skrevet 5. august 2018 Dette lurer jeg også på, så følger med på eventuelle svar Anonymkode: 92820...f4c 1
Gjest marie_82 Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 Jeg har ikke prøvd selv, men har lest litt om den og man må visst bruke den en stund. Det er uansett verdt det hvis det funker!
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 Er også veldig nyskjerrig på det her!:) Anonymkode: 36c80...5d0
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #5 Skrevet 5. august 2018 Jeg lurer også på dette. Anonymkode: afbd9...87f
Sala Q Skrevet 5. august 2018 #6 Skrevet 5. august 2018 Jeg kjøpte en sånn tidligere i sommer og har brukt den noen ganger. Hår kommer fortsatt tilbake, så jeg må sikkert bruke den flere ganger før jeg blir fornøyd. Det som er veldig bra med den er at jeg tidligere alltid så litt mørk ut under armene selv om jeg barberte meg, men nå gjør jeg ikke det. Det var tydeligvis noen hår som jeg ikke fikk bort med vanlig høvel som jeg nå er kvitt takket være laseren. I bikiniområdet fikk jeg ofte kviser og inngrodd hår, det er borte nå. Jeg må fortsatt barbere innimellom, men ikke like ofte som før og etter hver barbering så bruker jeg laseren og jeg tror at etterhvert blir alt av hår borte der. Det er litt kjedelig å bruke den da, for det tar tid. Jeg er i overkant utålmodig da. Jeg skulle ønske jeg bare kunne "zappet" én gang og ferdig. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #7 Skrevet 5. august 2018 Jeg også lurer på dette, å har vurdert denne lenge, dyr men tar mindre tid ved "full behandling" dessuten har man 120 dagers fornøyd garanti via produsenten philips, vil tro de ikke hadde hatt det om den ikke virket, kjøpte meg en billig silkn' glide å den virker ikke, så denne har jeg tro på https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/harfjerning-for-kroppen/BRI95300/philips-lumea-prestige-ipl-harfjerning-med-lys-bri953 Anonymkode: f51ab...792
Superblomst Skrevet 7. august 2018 #9 Skrevet 7. august 2018 (endret) Jeg har Philips Lumea precision plus, kjøpt for 5 år siden og funker fremdeles. Brukes den bare nedentil og under armene og til det er den fantastisk. Tok 3-4 mnd før jeg fikk ordentlige resultater, men nå holder den meg helt glatt om jeg zapper ca 1 gang i mnd. Det er unnagjort på maks 5 minutter. Jeg har lys hud og svært mørke og harde hår, så mulig det er derfor jeg har fått bedre resultater enn hva Philips lover? Endret 7. august 2018 av Superblomst 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #10 Skrevet 7. august 2018 4 minutter siden, Superblomst skrev: Jeg har Philips Lumea precision plus, kjøpt for 5 år siden og funker fremdeles. Brukes den bare nedentil og under armene og til det er den fantastisk. Tok 3-4 mnd før jeg fikk ordentlige resultater, men nå holder den meg helt glatt om jeg zapper ca 1 gang i mnd. Det er unnagjort på maks 5 minutter. Jeg har lys hud og svært mørke og harde hår, så mulig det er derfor jeg har fått bedre resultater enn hva Philips lover? @Superblomst Det er verdt å bruke penger på med andre ord ? Er den du har en gammel, men dyr versjon ? Er det vits å kjøpe en til 4000 kr eller er en til 2000 grei nok ? Anonymkode: f51ab...792
Superblomst Skrevet 7. august 2018 #11 Skrevet 7. august 2018 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker said: @Superblomst Det er verdt å bruke penger på med andre ord ? Er den du har en gammel, men dyr versjon ? Er det vits å kjøpe en til 4000 kr eller er en til 2000 grei nok ? Anonymkode: f51ab...792 Vet ikke hva forskjellen på en til 2 og 4k er, så vanskelig å si. Tror min kostet rundt 3-4k. Den er trådløs, kom med et ekstra munnstykke til å zappe i ansiktet (noe jeg ikke anbefaler, fordi den "brannskader" lyse hår og gjør de mer grove uten at de forsvinner) og manuell innstilling på styrken. Tipper forskjellen på den dyre og billige kan ha noe med hvor mange lysglimt som er inkludert, og kanskje hvor stort område den kan behandle av gangen? Vil i alle fall anbefale en modell med håndtak, da er den lettere å bruke på kronglete steder. I og med at både philips og elkjøp har ordning hvor du kan prøve produktet og levere tilbake er det kanskje like greit å først kjøpe en billig modell for å prøve og heller bytte i en dyr en om du ikke er fornøyd! Endret 7. august 2018 av Superblomst
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #12 Skrevet 7. august 2018 5 minutter siden, Superblomst skrev: Vet ikke hva forskjellen på en til 2 og 4k er, så vanskelig å si. Tror min kostet rundt 3-4k. Den er trådløs, kom med et ekstra munnstykke til å zappe i ansiktet (noe jeg ikke anbefaler, fordi den "brannskader" lyse hår og gjør de mer grove uten at de forsvinner) og manuell innstilling på styrken. Tipper forskjellen på den dyre og billige kan ha noe med hvor mange lysglimt som er inkludert, og kanskje hvor stort område den kan behandle av gangen? Vil i alle fall anbefale en modell med håndtak, da er den lettere å bruke på kronglete steder. I og med at både philips og elkjøp har ordning hvor du kan prøve produktet og levere tilbake er det kanskje like greit å først kjøpe en billig modell for å prøve og heller bytte i en dyr en om du ikke er fornøyd! @Superblomst Takk for infoen, tror jeg går for e lumea prestige, da den har kort behandlingstid og den er tiltenkt å bruke på bena i tilleg Anonymkode: f51ab...792
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #13 Skrevet 7. august 2018 3 timer siden, Superblomst skrev: Jeg har Philips Lumea precision plus, kjøpt for 5 år siden og funker fremdeles. Brukes den bare nedentil og under armene og til det er den fantastisk. Tok 3-4 mnd før jeg fikk ordentlige resultater, men nå holder den meg helt glatt om jeg zapper ca 1 gang i mnd. Det er unnagjort på maks 5 minutter. Jeg har lys hud og svært mørke og harde hår, så mulig det er derfor jeg har fått bedre resultater enn hva Philips lover? Så gøy å høre. Er nettopp denne jeg har sett på og vurdert. Jeg har veldig lyst hud, hårene mine er ikke helt svarte, men bruke og mørk blonde vil jeg si, kan hvertfall tydelig se hvert enkelt hår. Så bikinilinje og resten er helt glatt ved behandling en gang i mnd? Du trenger ikke bruke høvel eller noe annet i tillegg? Høres jo helt fantastisk ut 😄 Anonymkode: f68f7...45d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #14 Skrevet 7. august 2018 4 hours ago, Superblomst said: Vet ikke hva forskjellen på en til 2 og 4k er, så vanskelig å si. Tror min kostet rundt 3-4k. Den er trådløs, kom med et ekstra munnstykke til å zappe i ansiktet (noe jeg ikke anbefaler, fordi den "brannskader" lyse hår og gjør de mer grove uten at de forsvinner) og manuell innstilling på styrken. Tipper forskjellen på den dyre og billige kan ha noe med hvor mange lysglimt som er inkludert, og kanskje hvor stort område den kan behandle av gangen? Vil i alle fall anbefale en modell med håndtak, da er den lettere å bruke på kronglete steder. I og med at både philips og elkjøp har ordning hvor du kan prøve produktet og levere tilbake er det kanskje like greit å først kjøpe en billig modell for å prøve og heller bytte i en dyr en om du ikke er fornøyd! Elkjøp har ikke åpent kjøp på slike hygieneprodukter nei. Anonymkode: 98dd6...cf3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #15 Skrevet 7. august 2018 Den 120 dagers fornøydgarantien er ikke gjennom elkjøp, men gjennom philips, det forutsetter at du registrerer produktet via phillips nettsider Anonymkode: f51ab...792
Superblomst Skrevet 7. august 2018 #16 Skrevet 7. august 2018 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker said: Elkjøp har ikke åpent kjøp på slike hygieneprodukter nei. Anonymkode: 98dd6...cf3 Joda, 50 dager retturrett på produkter man kjøper (og prøver) på elkjøp. Unttakene er mobiltelefoner, produkter med abonnement, programvare, spill eller film med brutt emballasje, samt Epoq-kjøkken og spesialbestilte kjøkkendeler. På Power derimot, tar de ikke tilbake "hygieneartikler". Ellers kan man ta det på Philips sin 120 (?)dagers fornøydgaranti, så ordner seg jo uansett. Endret 7. august 2018 av Superblomst
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #17 Skrevet 7. august 2018 4 minutter siden, Superblomst said: Joda, 50 dager retturrett på produkter man kjøper (og prøver) på elkjøp. Unttakene er mobiltelefoner, produkter med abonnement, programvare, spill eller film med brutt emballasje, samt Epoq-kjøkken og spesialbestilte kjøkkendeler. På Power derimot, tar de ikke tilbake "hygieneartikler". Ellers kan man ta det på Philips sin 120 (?)dagers fornøydgaranti, så ordner seg jo uansett. Seriøst??? Elkjøp tar tilbake hygieneartikler men ikke mobiltelefoner? Wtf 😂 Anonymkode: 98dd6...cf3
Superblomst Skrevet 7. august 2018 #18 Skrevet 7. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Seriøst??? Elkjøp tar tilbake hygieneartikler men ikke mobiltelefoner? Wtf 😂 Anonymkode: 98dd6...cf3 Tydeligvis 😄 Tipper de har en deal med produsentene og får tilbake pengene derifra for varer de ikke kan selge videre.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #19 Skrevet 7. august 2018 Just now, Superblomst said: Tydeligvis 😄 Tipper de har en deal med produsentene og får tilbake pengene derifra for varer de ikke kan selge videre. Det er jo helt høl i huet spør du meg, men Ok 😂 Hvis de tar tilbake brukte pc-er og iPader så burde de ta tilbake mobiler også, det er liksom ikke så store forskjeller mellom de produktene. Men elektriske tannbørster tar de tilbake, og barbermaskiner og sånn? 😂 Jeg er helt seriøst amazed! 😛 Anonymkode: 98dd6...cf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå