AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Føler ingen gutter på min alder tør å spør jenter på date lengre. Ser iblandt at de stirrer på meg, og prøver å smile for å indikere at de kan komme bort til meg. Men de er for feige. -.- Slev om jeg ikke er så mye på sosiale medier føler jeg (desverre) at alle på min alder lever livet sitt gjennom sosiale media. Nå har det blitt slik at folk bruker apper som ‘tinder’ til å skaffe seg kjærester. Æsj. Personlig mener jeg dette er lavmålt, og har ikke lyst å finne kjærlighet på denne måten. Blir helt kvalm av å tenke på hvordan jeg skal berette mine barn/barnebarn om dette. Skal jeg liksom fortelle de at vi traff hverandre gjennom mobilen, via en app som heter ‘tinder’? Noe så tragisk! Men det er enten det, eller å dø singel. Noe tips til hva jeg kan gjør? Anonymkode: c1f91...901
applestories Skrevet 5. august 2018 #2 Skrevet 5. august 2018 Unngå nettet. Ikke bare Tinder, men nettet generelt. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 Du er like feig selv Anonymkode: f3ee5...9eb 8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Føler ingen gutter på min alder tør å spør jenter på date lengre. Ser iblandt at de stirrer på meg, og prøver å smile for å indikere at de kan komme bort til meg. Men de er for feige. -.- Slev om jeg ikke er så mye på sosiale medier føler jeg (desverre) at alle på min alder lever livet sitt gjennom sosiale media. Nå har det blitt slik at folk bruker apper som ‘tinder’ til å skaffe seg kjærester. Æsj. Personlig mener jeg dette er lavmålt, og har ikke lyst å finne kjærlighet på denne måten. Blir helt kvalm av å tenke på hvordan jeg skal berette mine barn/barnebarn om dette. Skal jeg liksom fortelle de at vi traff hverandre gjennom mobilen, via en app som heter ‘tinder’? Noe så tragisk! Men det er enten det, eller å dø singel. Noe tips til hva jeg kan gjør? Anonymkode: c1f91...901 Så... det du sier er at du selv er for feig til å gå bort når de smiler for å indikere at du kan komme bort...? Anonymkode: dccf1...7ea 6
applestories Skrevet 5. august 2018 #5 Skrevet 5. august 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så... det du sier er at du selv er for feig til å gå bort når de smiler for å indikere at du kan komme bort...? Anonymkode: dccf1...7ea TS skrev vel strengt tatt aldri at mennene hverken smilte, eller på noen måte indikerte at de ønsket kontakt.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #6 Skrevet 5. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler ingen gutter på min alder tør å spør jenter på date lengre. Ser iblandt at de stirrer på meg, og prøver å smile for å indikere at de kan komme bort til meg. Men de er for feige. -.- Slev om jeg ikke er så mye på sosiale medier føler jeg (desverre) at alle på min alder lever livet sitt gjennom sosiale media. Nå har det blitt slik at folk bruker apper som ‘tinder’ til å skaffe seg kjærester. Æsj. Personlig mener jeg dette er lavmålt, og har ikke lyst å finne kjærlighet på denne måten. Blir helt kvalm av å tenke på hvordan jeg skal berette mine barn/barnebarn om dette. Skal jeg liksom fortelle de at vi traff hverandre gjennom mobilen, via en app som heter ‘tinder’? Noe så tragisk! Men det er enten det, eller å dø singel. Noe tips til hva jeg kan gjør? Anonymkode: c1f91...901 Du ber om råd, men rakker skikkelig ned på Tinder og mener det er tragisk. Tipper at 80 % av single folk har tinder og mange av de sitter her på forumet og du ber om råd fra de. Lykke til. Anonymkode: b1563...52b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #7 Skrevet 5. august 2018 Du må rett og slett komme i andre miljøer, og enten ta mer initiativ selv eller legge bedre til rette for at menn gjør det. Anonymkode: 7ab60...2f0
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #8 Skrevet 5. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler ingen gutter på min alder tør å spør jenter på date lengre. Ser iblandt at de stirrer på meg, og prøver å smile for å indikere at de kan komme bort til meg. Men de er for feige. -.- Tror nok det er DU som er feig her... For en bortskjemt liten drittunge som forventer at alle andre skal stå på pinne for dem. Kom deg ned av din høye hest. Anonymkode: 8b77e...eb6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #9 Skrevet 5. august 2018 Og hvorfor kan ikke du ta initiativet? Du høres ganske ung og uerfaren ut.. Anonymkode: 4b355...097
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå