Eun Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Jeg har kjøpt et par Guppyfriend vaskeposer. De virker gode og klærne blir rene. Men! Når jeg har den i vaskemaskina så blir den til en ganske hard "ball" ettersom klærne samler seg mer i posen enn når man vasker de på vanlig måte. Tåler vaskemaskina dette? Den slår ganske hardt der inne når maskina sentrifugerer.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #2 Skrevet 6. august 2018 Fyller du posene for mye kanskje? De skal ikke være fulle. Anonymkode: d4c96...534
Gjest Senil Skrevet 6. august 2018 #3 Skrevet 6. august 2018 Blir vel som å vaske en pute, man må ha minst to i for at sentrufugeringen skal gå uten at den vil slå i trommelen.
Eun Skrevet 6. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Fyller du posene for mye kanskje? De skal ikke være fulle. Anonymkode: d4c96...534 Fyller de kanskje 2/3. Men ja, jeg må kanskje ha mindre i det. Takk for svar 😊
Eun Skrevet 6. august 2018 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2018 9 timer siden, Senil skrev: Blir vel som å vaske en pute, man må ha minst to i for at sentrufugeringen skal gå uten at den vil slå i trommelen. Jeg bør kanskje fordele en vask på to poser da, slik at det ikkje skjer. Det skal jeg prøve neste gang 😊
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #6 Skrevet 6. august 2018 Oj. Dette er et produkt jeg aldri har hørt om. Hm. Lurer: Hvor blir det av micro-plasten i en slik pose ? Er det noe du ser med det blotte øye, som du fjerner med hendene ? Anonymkode: bc5a0...b53
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #7 Skrevet 6. august 2018 https://www.kid.no/samfunnsansvar/guppyfriend/ Fant dette selv Anonymkode: bc5a0...b53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå