AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 *kommunen er i samme fylke, men 1 time unna Anonymkode: 2a0f9...a7c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 Nei, men du må jo reise til fastlegen din hver gang du må til legen da, kan ikke bare troppe opp til en random lege på det nye bostedet liksom Anonymkode: 5dccb...f7a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, men du må jo reise til fastlegen din hver gang du må til legen da, kan ikke bare troppe opp til en random lege på det nye bostedet liksom Anonymkode: 5dccb...f7a Du har rett i det, men jeg liker fastlegen min så godt, har vært gjennom 2 før som jeg ikke gikk så godt overens med, så er veldig skeptisk til å bytte selv om det hadde vært mer praktisk. Uansett takk for svar til begge to Anonymkode: 2a0f9...a7c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #5 Skrevet 5. august 2018 Det er mange i kommunen jeg jobber i som har lege i nabokommunen, av diverse årsaker. Ingen problem! Anonymkode: 8c06d...04d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #6 Skrevet 5. august 2018 Du kan ha fastlege hvor som helst i landet i grunn. Jeg veit folk som har beholdt fastlege i annen landsdel tom. Det jeg kan komme på som er forskjell, er at du ikke kan forvente hjemmebesøk - og om du har/får behov for å få dekket taxi til lege via pasientreiser (pga for syk/skadet for offentlig transport/kjøre selv), så vil du ikke få det dekket lengre enn til maks kommunegrensen. Men det er vel de færreste som har behov for disse ordningene Anonymkode: 9372b...e06 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå