Gå til innhold

Hersketeknikker mot menn i diskusjoner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1501992686_6y8qqowia8e11(1).thumb.jpg.7312d18e00766d26aca4561badb36bb5.jpg

Anonymkode: c52d2...074

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er for jævlig.
Det som er tragisk er at mange av de samme hersketeknikkene bruker menn mot kvinner også, noen ganger helt likt og noen ganger i litt annerledes utgave.
noen eksempler plukket fra forumet her inne:

- Du er sikkert så feit/stygg/hårete at du ikke får deg noe
- Du er sikkert feminist
- Du er vel tilhenger av masseinnvandring og liker kulturell berikelse i form av voldtektsmenn, for det er typisk norske damer.
- Likestilling og feminisme handler om å grafse til seg mest mulig på bekostning av menn, og dere er jo alle feminister
- Kvinner er ikke brukanes til noe annet enn husarbeide og unger
- Kvinner burde holde seg unna menns eneområder (gaming, biler, programmering o.l.) og holde seg til dameyrker og kafebesøk med venninner
- Kvinner har vel omtrent intelligensen til en sjimpanse
- Kvinner liker *sett inn noe som passer*! De som påstår noe annet lyver! Kvinner er løgnere og eier ikke selvinnsikt!
- Jasså, du driver med programmering altså? Pøh, vi snakker ikke om excel her altså. Dessuten lyver du sikkert om karrieren din.
- Har du en høy stilling i et bra yrke? Da har du enten pult deg dit eller fått masse hjelp av en mann. Eller så er du kvotert inn til tross for at du overhodet ikke var kvalifisert.
- Kvinner er egoistiske, kravstore og mangler empati, noe som blant annet viser seg ved at de alltid sikter oppover ved valg av partner.
- Alle kvinner blir våte i musa av penger og liker å snylte på menn
- "Må ikke bli så sinna vettu! Typisk damer å være så sensitive/nærtagende/hormonell!"
- Kvinner hadde ikke overlevd uten menn. Hadde det kun vært kvinner på jorda hadde de ikke fått til noen ting og dødd ut ganske kjapt
- Ååå huffda, følte du deg truffet siden du ble så sinna?
- Ekte kvinner får orgasme ved kun penetrering med penis. Damer som ikke klarer det er dårlige i senga, har for vid vagina eller er ikke nok tent på partneren. For ikke å glemme argumentet "jeg har ligget med mange kvinner og har alltid klart å få dem til å komme ved penetrering!" og "jeg kjenner kvinnekroppen bedre enn de fleste kvinner, så ikke kom her og tro du vet noe om kvinnelig nytelse og orgasme!"
- Favoritt-trådtittel i perioder på KG: "Hvorfor er kvinner så dumme?"
- Jeg er bare snill og hyggelig, men blir valgt bort utelukkende fordi kvinner er kresne, egoistiske og går etter bad guys.
- Kvinner har eneansvaret for graviditet. Slutt å ligge rundt med feil type menn! Alenemødre har seg selv å takke!
- Kvinner lider av prinsessesyndromet
- Ingen brukbare oppfinnelser er laget av kvinner, ergo er kvinner dumme. Det er bare tull at kvinnelige oppfinnere har fått oppfinnelsene sine gitt ut av mannen sin, i mannens navn. Fordi kvinner mangler evne til innovasjon. Eller ok, så finnes det vel noen få kvinnelige oppfinnelser men det er jo uansett bare drittprodukter som hvilken som helst mann kunne ha funnet opp.

Og sånn går nå dagan. Hersketeknikker er irriterende som fy men går begge veier. Folk burde klare å argumentere på et ordentlig vis, uansett hvilket kjønn de tilhører. Punktum.

Anonymkode: 48ffe...28b

• Liker 8
Skrevet

Mange som bruker hersketeknikker ja.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja det er for jævlig.
Det som er tragisk er at mange av de samme hersketeknikkene bruker menn mot kvinner også, noen ganger helt likt og noen ganger i litt annerledes utgave.
noen eksempler plukket fra forumet her inne:

- Du er sikkert så feit/stygg/hårete at du ikke får deg noe
- Du er sikkert feminist
- Du er vel tilhenger av masseinnvandring og liker kulturell berikelse i form av voldtektsmenn, for det er typisk norske damer.
- Likestilling og feminisme handler om å grafse til seg mest mulig på bekostning av menn, og dere er jo alle feminister
- Kvinner er ikke brukanes til noe annet enn husarbeide og unger
- Kvinner burde holde seg unna menns eneområder (gaming, biler, programmering o.l.) og holde seg til dameyrker og kafebesøk med venninner
- Kvinner har vel omtrent intelligensen til en sjimpanse
- Kvinner liker *sett inn noe som passer*! De som påstår noe annet lyver! Kvinner er løgnere og eier ikke selvinnsikt!
- Jasså, du driver med programmering altså? Pøh, vi snakker ikke om excel her altså. Dessuten lyver du sikkert om karrieren din.
- Har du en høy stilling i et bra yrke? Da har du enten pult deg dit eller fått masse hjelp av en mann. Eller så er du kvotert inn til tross for at du overhodet ikke var kvalifisert.
- Kvinner er egoistiske, kravstore og mangler empati, noe som blant annet viser seg ved at de alltid sikter oppover ved valg av partner.
- Alle kvinner blir våte i musa av penger og liker å snylte på menn
- "Må ikke bli så sinna vettu! Typisk damer å være så sensitive/nærtagende/hormonell!"
- Kvinner hadde ikke overlevd uten menn. Hadde det kun vært kvinner på jorda hadde de ikke fått til noen ting og dødd ut ganske kjapt
- Ååå huffda, følte du deg truffet siden du ble så sinna?
- Ekte kvinner får orgasme ved kun penetrering med penis. Damer som ikke klarer det er dårlige i senga, har for vid vagina eller er ikke nok tent på partneren. For ikke å glemme argumentet "jeg har ligget med mange kvinner og har alltid klart å få dem til å komme ved penetrering!" og "jeg kjenner kvinnekroppen bedre enn de fleste kvinner, så ikke kom her og tro du vet noe om kvinnelig nytelse og orgasme!"
- Favoritt-trådtittel i perioder på KG: "Hvorfor er kvinner så dumme?"
- Jeg er bare snill og hyggelig, men blir valgt bort utelukkende fordi kvinner er kresne, egoistiske og går etter bad guys.
- Kvinner har eneansvaret for graviditet. Slutt å ligge rundt med feil type menn! Alenemødre har seg selv å takke!
- Kvinner lider av prinsessesyndromet
- Ingen brukbare oppfinnelser er laget av kvinner, ergo er kvinner dumme. Det er bare tull at kvinnelige oppfinnere har fått oppfinnelsene sine gitt ut av mannen sin, i mannens navn. Fordi kvinner mangler evne til innovasjon. Eller ok, så finnes det vel noen få kvinnelige oppfinnelser men det er jo uansett bare drittprodukter som hvilken som helst mann kunne ha funnet opp.

Og sånn går nå dagan. Hersketeknikker er irriterende som fy men går begge veier. Folk burde klare å argumentere på et ordentlig vis, uansett hvilket kjønn de tilhører. Punktum.

Anonymkode: 48ffe...28b

Hvem såra deg? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, NO haters please skrev:

Hvem såra deg? 

Næmmen, enda en hersketeknikk 😂

Anonymkode: 8353d...5de

• Liker 6
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Næmmen, enda en hersketeknikk 😂

Anonymkode: 8353d...5de

;)

• Liker 1
Skrevet

"Jeg synes alle kvinner er horer som bare vil ha rike menn"

Også etterpå "Hvorfor er dere sinte? Jeg bare generaliserer! Betyr ikke at jeg hater kvinner bare fordi jeg synes dere er horer liksom!"

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, SunnivaOslo said:

"Jeg synes alle kvinner er horer som bare vil ha rike menn"

Også etterpå "Hvorfor er dere sinte? Jeg bare generaliserer! Betyr ikke at jeg hater kvinner bare fordi jeg synes dere er horer liksom!"

Ekte horer er jo de mest ærlige kvinnene man får tak i, så hvorfor skulle man hate de?

AnonymBruker
Skrevet

Fordelen med å ghoste er jo at en slipper å svare på slikt fra bitre surmuser 😎

Anonymkode: ec39c...7ec

AnonymBruker
Skrevet

Så menn blir utsatt for omtrent akkuratt dei samme herstekkniken som kvinner? Poenge med innleggt? 

Anonymkode: 01766...680

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Post hersketeknikkene her i stedet

Anonymkode: 265cd...04b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...