AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Ja.. føler hele prosessen tar veldig lang tid. Jeg må ha 2 strøk for at det skal bli fint, så overlakk. Når jeg endelig får det til, så blir det ødelagt innen 30min. Pga for mye lakk, så er det tørt men samtidig ikke. Bruker dry olje, har hendne i kaldt vann osv. Kanskje jeg sliter med å få det fint, for neglene mine er så små? Vanskelig å ikke komme utfor neglen . neon tips ? 😄 Anonymkode: 66813...5f8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #2 Skrevet 5. august 2018 Beveg fingeren, ikke børsten. Ha på LITT neglelakk. Det første laget skal ikke dekke. Vent til det er tørt nok til neste lag. Jeg kjenner med overleppen om det er tørt nok. Ha god nok tid. Selv om det virker tørt behøver det ikke å være tørt. Cluet er TYNNE lag. Anonymkode: 2d0ac...d19
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 Bruk Shece Vite sin overlakk, tørt og ganske hardt på 3-4 min. Lakk fingrene fra lillefinger til lillefingeren på "andre" hand. Vent 20sek mal strøk nr 2. Vent 30sek bruk Shece over våt neglelakk, les bruksanvisningen da den ikke riktig skal males uten mer "dryppes" på. Bruker kun denne overlakken med H&M sin lakk og det sitter en uke hvis jeg ikke jobber veldig mye med hendene. Neglelakk skal ikke tørke mellom lagene. Anonymkode: dbb3d...aaa
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk Shece Vite sin overlakk, tørt og ganske hardt på 3-4 min. Lakk fingrene fra lillefinger til lillefingeren på "andre" hand. Vent 20sek mal strøk nr 2. Vent 30sek bruk Shece over våt neglelakk, les bruksanvisningen da den ikke riktig skal males uten mer "dryppes" på. Bruker kun denne overlakken med H&M sin lakk og det sitter en uke hvis jeg ikke jobber veldig mye med hendene. Neglelakk skal ikke tørke mellom lagene. Anonymkode: dbb3d...aaa Neglelakk skal ikke tørke mellom lagene? Da vil det ta veldig lang tid å tørke om man har tre-fire våte lag over hverandre. Da må man jo holde hendene i ro i maaange timer etter lakkering. Anonymkode: 16dfb...048 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #5 Skrevet 5. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk Shece Vite sin overlakk, tørt og ganske hardt på 3-4 min. Lakk fingrene fra lillefinger til lillefingeren på "andre" hand. Vent 20sek mal strøk nr 2. Vent 30sek bruk Shece over våt neglelakk, les bruksanvisningen da den ikke riktig skal males uten mer "dryppes" på. Bruker kun denne overlakken med H&M sin lakk og det sitter en uke hvis jeg ikke jobber veldig mye med hendene. Neglelakk skal ikke tørke mellom lagene. Anonymkode: dbb3d...aaa Seche vite skal det være. Anonymkode: dbb3d...aaa
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #6 Skrevet 5. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Neglelakk skal ikke tørke mellom lagene? Da vil det ta veldig lang tid å tørke om man har tre-fire våte lag over hverandre. Da må man jo holde hendene i ro i maaange timer etter lakkering. Anonymkode: 16dfb...048 Ikke med denne overlakken fra Seche Vite og det er nok med to lag farge hvis du har god nok lakk. Har brukt denne metoden i årevis. Funker bestandig. Anonymkode: dbb3d...aaa
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #7 Skrevet 5. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja.. føler hele prosessen tar veldig lang tid. Jeg må ha 2 strøk for at det skal bli fint, så overlakk. Når jeg endelig får det til, så blir det ødelagt innen 30min. Pga for mye lakk, så er det tørt men samtidig ikke. Bruker dry olje, har hendne i kaldt vann osv. Kanskje jeg sliter med å få det fint, for neglene mine er så små? Vanskelig å ikke komme utfor neglen . neon tips ? 😄 Anonymkode: 66813...5f8 https://www.vita.no/merker/sensationail/kit/sensationail-gel-peel-off-starterkit Dette er løsningen for meg. Anonymkode: 5c2ad...445
Kontormus Skrevet 5. august 2018 #8 Skrevet 5. august 2018 Hvilken type av lakk snakker vi om her? Vanlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå