AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #1 Skrevet 5. august 2018 Kanskje litt dumt spørsmål, men... Hvordan er det med å bruke vaginakuler og å gå på do? Er det fare for at de faller ut? Må de tas ut og settes inn hver gang man går på do? Det virker nemlig veldig tungvint. Takk for alle konstruktive svar! Anonymkode: 02e98...55f
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #2 Skrevet 5. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje litt dumt spørsmål, men... Hvordan er det med å bruke vaginakuler og å gå på do? Er det fare for at de faller ut? Må de tas ut og settes inn hver gang man går på do? Det virker nemlig veldig tungvint. Takk for alle konstruktive svar! Anonymkode: 02e98...55f Lei av rabbiten? Anonymkode: 7dd8f...9a3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 Jeg tar dem ut for sikkerhets skyld. Anonymkode: 9c85e...db0
BMW 5-serie 535D Skrevet 5. august 2018 #4 Skrevet 5. august 2018 De detter ikke ut, bare å pisse i vei
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #5 Skrevet 5. august 2018 For meg er det null problem å ha de jeg har i, tenkte ikke over det engang. Men både kuler og vaginaer er forskjellige. Anonymkode: 1286a...d4a
Jr.Garcon Skrevet 6. august 2018 #6 Skrevet 6. august 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje litt dumt spørsmål, men... Hvordan er det med å bruke vaginakuler og å gå på do? Er det fare for at de faller ut? Må de tas ut og settes inn hver gang man går på do? Det virker nemlig veldig tungvint. Takk for alle konstruktive svar! Anonymkode: 02e98...55f Ikke før vaginakulene opp i urinrøret ditt da 👀
martineb Skrevet 6. august 2018 #7 Skrevet 6. august 2018 Kommer litt an på hvor trang du er. For meg går det ihvertfall helt fint å ha dem inni meg 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå